Ja wel me eens hoor! Maar heb wel eens een leuk gesprekje met haar gehad via DM. Maar verder is het nogal oppervlakkig idd.
Ja idd, als ik die reacties lees denk ik alleen maar brrrr
Is toch ook allemaal fake al die mutsen op insta.
Misschien hebben ze wel mega veel schulden weet jij veel
Los van of ze schulden hebben of niet, vind ik het koopgedrag gewoon fascinerend. Dat je elke week bedenkt zo veel spullen nodig te hebben en vindt dat je niet heel veel gekke dingen gekocht hebt.
IamtheKnees is in haar eentje op vakantie naar Kaapverdië, volgens mij al voor de tweede of derde keer? Krijg daar toch altijd een beetje gekke gevoelens bij ![]()
Ik volg dit soort influencers niet maar ben wel nieuwsgierig wat voor onzinnige zooi ze wekelijks dan kopen. Decoratie voor in huis? Steeds nieuwe hobby’s?
Waarom?
Dat is toch zo’n bejaardenbestemming? Sal?
Ik ken het vooral als kitesurfbestemming. Maar geen idee wie zij is en of zij surft?
@Luzarl @Bospaadje Omdat o.a. Kaapverdië bekend staat om het sekstoerisme. Witte Europese vrouwen die daar naar toe gaan voor wat avontuur met lokale mannen.
Aha dat wist ik niet. Ken dat idd wel van Gambia bijvoorbeeld. Nouja iedereen zijn ding…
Oh ik had geen idee! Dan snap ik de gekke gevoelens wel ja
Misschien heeft ze vrienden die Cabo zijn? Ze komt uit Rotterdam toch, dan vind ik het niet zo heel gek
Ze is ook continu live op Tiktok met mannen van Afrikaanse afkomst, die ze niet kent. Hele aparte vibe is dat dan
Volgens mij staat Gambia meer bekend om het sekstoerisme.
Ik ben nu ook 2x alleen naar Kaapverdie geweest, geen seconde gedacht dat iemand daar iets van kon vinden haha.
Als je haar tiktoks weleens kijkt en die video’s een tijdje geleden op haar Insta dan snap ik die rare vibes die @mijnerzijds er van krijgt wel tbh
Ja denk dat de context inderdaad wel heel relevant is in dit geval haha
Die lives
Ja en haar eerdere vakantie(s) daarheen waarin ze ook allerlei video’s had gemaakt over dates daar. Ze doet er echt niet zo geheimzinnig over dat ze oa daarvoor daar op vakantie gaat volgens mij
Jacobien deelt elke poep en scheet op de socials, heeft samenwerkingen, dat is toch een influencer?
Een random opsopmmig van 1 van die filmpjes: 27 euro aan spul bij de action (want ze wilt thuis sporten), dan bij de wibra allerlei bakspullen want ze gaat met haar kind bakvideos maken, dan bij de hema accesoires voor een kinderverjaardag, dan weer foto’s afdrukken (nou oke dat is niet onzinnig), hema gebakjes met een foto, dinotaart, dan weer voor voor meer dan 150 euro aan paw patrol branded cadeautjes voor haar kind (in drie verschillende winkels), dan weer voor 18 euro aan dingen in de uitverkoop bij kruidvat. Ik vind dat best fors, naast dagelijkse bezoekjes bij de AH (die ze naast de weekboodschappen doet) of uitjes/etentjes.
En dan is ze de week ervoor ook al 2x bij de action geweest, de xenos, de wibra, paar keer de hema, een online action bestelling gedaan etc.