Het influencertopic #26

Ze deelt nu ook af en toe vage quotes alsof er veel meer speelde dan we weten. Ook weer zo’n voorbeeld van Leek perfect allemaal pfff

3 likes

Nee Jacobien of hoe ze ook heten mag hoort gewoonweg niet in dit topic

——————————-
Ik zie dat Kelly Mexy onlangs 34 jaar oud geworden is. Op basis van uiterlijk, maar vooral op basis van gedrag had ik haar wel wat jonger verwacht :eek:

3 likes

Mascha die een kleding ad doet en niet eens even de moeite neemt om de kleding te strijken. Hoe kan de marketing afdeling hier überhaupt mee akkoord gaan, crazy

38 likes

En die hoek en licht en font-design. Echt zo huis-tuin-keuken haha

7 likes

hahah wat een raar perspectief ook

ze lijkt door die hoek wel een soort reus in stalen armor (die rare jurk) die als bewaker van dat gebouw fungeert en dat je dan een gaar onmogelijk raadsel moet beantwoorden om naar binnen te mogen ofzo haha

45 likes

Lijkt op dat Josh V x Beautygloss jurkje van jaren geleden - space editie

49 likes

hahaha ik dacht eerst het valt toch wel mee maar dit heeft ze 5 min geleden uit de verpakking gehaald

17 likes

Waarom draagt ze badslippers?:sob:

24 likes

ja hier dacht ik ook aan haha. voor IEDERE gelegenheid he!

8 likes

Heel arrogant :sweat_smile:

5 likes

Ik vind dit model haar wel beter staan dan het beautygloss jurkje

5 likes

Ik zit op Tiktok in een loop van “tiktok moeders” die allemaal niet super speciaal zijn maar wel 30/40K followers en die dan elke week van die filmpjes maken met “wat geef ik uit in een week?” maar meine gute wat een geld. Echt wekelijks 500-600 euro aan meuk en dan in de comments zeggen “maar ik heb helemaal niets geks gekocht?”. Aan de ene kant erger ik me mateloos, maar ben ik echt gefascineerd door deze levens. Valery van der Wiel is zo een tiktok moder en ik vind haar aan de ene kant leuk om te volgen, maar verbaas me ook over de dagelijkse tripjes naar de mall en alle uitgaven.

7 likes

Ja dat tegenlicht bij die badpakken, en elke keer zo’n awkward pose omdat het waarschijnlijk helemaal niet goed zit.

3 likes

Omdat Mascha

7 likes

Omg is dit zo’n hittefolie die je achter de voorruit van je auto stopt? :sweat_smile: (edit: zonfolie)

14 likes

héhé, ik zit in het kader van tijdverdrijf Sophie Milzink met reageren op ‘‘overspel in de liefde’’ te kijken.
Zie ik dat Djamila hier ooit in heeft gefigureerd. :cry:

17 likes

Oh, jammer zeg!

2 likes

Ik heb ook weleens iets van dat materiaal gehad, maar hoeveel ik ook streek, de vouwen bleven erin staan. Dus maar weer weggedaan want het ziet er inderdaad belachelijk uit.

5 likes

Ik vind haar op Insta juist geen enkele persoonlijkheid hebben, heel vlak en oppervlakkig ondanks dat ze soms probeert open te zijn.

Zij heeft alleen maar veel volgers als runfluencer omdat ze er vroeg bij was (ruim 10 jaar geleden begonnen) en omdat ze knap is.

Tegenwoordig denk ik dat ze het alleen maar doet om makkelijk veel geld te verdienen met samenwerkingen en dat ze haar persoonlijke dingen alleen maar deelt om ook maar een beetje ‘echt’ over te komen. Ik vraag me af of ze niet veel liever lekker anoniem leeft met haar gezinnetje zonder perverts in de comments.

Ik denk wel dat het echt een lieve vrouw is, maar ik snap niet waarom ze influencer is.

10 likes

Klopt, haar comments bestaan voor 90% uit mannen die reageren met “beautiful lady” etc. Denk idd makkelijk verdienen, zoals toen met het klusaccount. Maar ik vind wat ze deelt over Zwolle en kinderwens wel leuk om te volgen.

7 likes