Stond in mijn aanbevolen-lijst.
En ja klopt, al haar accounts hebben een minimaal volgeraantal. Zelfde geldt voor haar YT-kanaal ![]()
Stond in mijn aanbevolen-lijst.
En ja klopt, al haar accounts hebben een minimaal volgeraantal. Zelfde geldt voor haar YT-kanaal ![]()
Ik volg haar ook. Wat mij vooral ook verbaast is hoeveel tijd ze besteed aan winkelen/boodschappen doen. Je ziet ook dat haar kind(eren) vaak meegaan. Ook met het rondje mall.
En elke dag naar de supermarkt. En ook echt om producten te halen waarvan ik denk, die heb je toch gewoon standaard in huis met een gezinsleven zoals bijvoorbeeld dagelijks een half brood kopen. Meid bestel er 4 en koop een vriezer. Of elke vrijdag pannenkoeken eten maar het nog wel moeten kopen. Zorg gewoon dat je altijd een voorraad hebt van dit soort dingen als je een gezin hebt en toch vaak hetzelfde nodig hebt.
Waar haalt ze de tijd vandaan. Ga er lekker op uit met je kinderen. Naar het bos, strand, park, speeltuin, kinderboerderij, kind lekker op de fiets of step ipv je kind meerdere keren per week in de buggy door het kruidvat, hema etc te rijden. Doe om de paar dagen boodschappen of haal weekboodschappen of plan vooruit. Laat je boodschappen bezorgen.
Ik kwam haar een keer tegen op linkedin en daar heeft ze ook een heel onduidelijk vaag profiel zonder echt een baan erop, haha
Waarom? Misschien is dit hun uitje? (Ik haat weekboodschappen, woon vlak bij de winkels en mijn kinderen vinden naar de supermarkt leuk dis wij halen ook elke dag brood!
).
Bij Valery stoor ik me er echt aan dat haar vriend nauwelijks in beeld komt (oke laatste tijd iets vaker) en heel lang niet bij naam genoemd werd want privacy maar haar kinderen al die tijd wel vol in beeld werden gebracht.
Sowieso heeft ze dubbele standaarden want haar zoon brengt ze inmiddels niet meer herkenbaar in beeld maar haar dochter nog wel volop?
Ja ik vind dit ook niet zo heel gek. Deed dat ook wel met mijn kinderen. Heb er nu drie dus bestel nu idd weekboodschappen maar ga dan ook nog wel 2-3x per week naar de winkel/slager om iets vers te halen, zoals bijvoorbeeld vis of vers brood. Maar goed ik woon midden in de stad en hoef ook maar 5 minuten te lopen én kom daarbij ook langs 3 speeltuintjes.
Ze werkte even (geen idee of dat nu nog is) in hetzelfde gebouw als waar ik werk en ze was opvallend. Binnen een uur had ze mijn collega’s op haar dak omdat ze het hele interieur om ging gooien. Iets met kunst en lege gebouwen.
Edit: toen ik uitlegde waar ik haar van kende, maar niet echt wilde zeggen dat het via de liefde voor de man van kleur was, werd het een ongemakkelijk gesprek.
Je rijke coole tante ![]()
Wel verfrissend om haar weer eens Nederlands te horen spreken in plaats van dat vreselijk gemaakte Amerikaanse Engels wat ze meestal spreekt.
En welke tas is in godsnaam geen top loader?
Huh, wat moet ze daar dan voor kopen? Eieren, melk(alternatief) en bloem heb je standaard toch wel in huis?
Brood snap ik nog wel, ingevroren brood is ok, maar vers is wel echt duidelijk lekkerder.
Wat is dit voor succesful adulting maffia
zijn jullie eieren of melk nooit op? Of ben ik echt groter aan het falen in het leven dan ik dacht? ![]()
Wie heeft er anno 2026 nog standaard melk in huis haha
Haha wat? Best veel mensen?
Ik moet zeggen dat daar niet perse mijn fascinatie zit, want snap wel dat het chiller is om elke dag verse producten te halen naast de weekboodschappen. Mijn fascinatie zit echt in alle andere aankopen die ze doet
Voor in de koffie sowieso altijd barista havermelk. En die werkt ook prima voor pannenkoeken weet ik uit ervaring ![]()
Ja überhaupt dat mensen pannenkoeken helemaal zelf maken en geen mix gebruiken vind ik al bewonderenswaardig tbh
Koopmans schudfles compleet voor de win
ja wow ben niks zonder Koopmans
Oke prima, maar dat is toch geen reden dat je melk moet verwachten bij een ander ![]()
Zal volgende keer wle om een glaasje melk vragen als ik ergens op visite ben
Ik drink koffie zonder melk. Dus ik haal alleen melk in huis als ik het echt ga gebruiken, anders moet ik het weggooien helaas.
Ik kan mij voorstellen dat als je continu met kleine kinderen binnen zit dat het heerlijk is even er op uit al is het maar voor een boodschapje.