Woohoo, eindelijk een succesful adult (iig op 1 vlak dan)!
Maar ok, dan ben ik blijkbaar een uitzondering in dit geval, dacht echt dat dat wel basisingrediƫnten waren die iedereen (vegans uitgezonderd, maar die hebben vast ook wel alternatieven voor ei in huis, beetje lijnzaadpoeder bijv.) wel in huis had. Te veel vanuit mezelf gedacht ![]()
Haha ik heb als student nog in het promotie-team gewerkt toen die flessen gelanceerd werden.
Stond ik op braderiƫn en de Margriet Winterfair live pannenkoeken te bakken en uit te delen
Nog eeuwig getraumatiseerd hoe mensen elkaar plat drukken voor een stukje pannenkoek.
Ik heb het even bekeken haha en ze kocht kant en klare pannenkoeken en stroop (als ik het juiste filmpje heb gekeken). Dus de hele discussie over standaard de ingrediƫnten in huis hebben was eigenlijk niet eens van toepassing.
Koopmans kan ik nog inkomen (deed ik ook toen ik nog in NL woonde), maar kant en klare pannenkoeken
?
Koopmans diepvries pannenkoeken zijn de crossover.
Ik ben nog steeds benieuwd hoe die smaken, moet ze eigenlijk binnenkort eens testen
Lol ik dacht dat ik in een pannenkoeken topic zat, op zich⦠klopt dat ook nog wel een beetje ![]()
Zo moest ik opeens denken aan die Ellen van terug naar liefde oid/design je leven podcast, met haar twinflame verhaal. Ik ging bij haar podcast kijken en ze heeft begin van de maand een podcast geupload over de (eerste?) twinflame en dat ze hem weer tegenkwam maar ben na een minuut of 5 toch gestopt met luisteren ![]()
Hierom zou ik dus nooit influencer zijn, wat maakt het nou uit of iemand wel of geen melk oid in huis heeft ![]()
Ik heb zin in pannenkoeken nu.
Nou maar echt hoor. Totaal andere situatie maar die Isa sitskoorn heeft pas gedeeld dat het niet lekker loopt in haar privƩleven. En ik zag haar video op YouTube en allemaal mensen die zitten te speculeren en zeggen dat ze niet oprecht is omdat ze niet vertelt wat er aan de hand is.
Ik volg haar verder niet dus ik weet niet wat ze wel of niet gedeeld heeft, maar echt hou op. Moet je toch niet aan denken dat mensen zich zo bemoeien met je privƩleven (en ja daar kies je zelf voor als influencer, maar ik snap dus niet dat je daarvoor kiest).
Ik vraag me dat dus vaker af. Ook als een influencer vaak de partner deelt op fotoās, dan ineens niet en dat er dan ineens een andere man te zien is (byaranka bijvoorbeeld). Je bent me geen uitleg verschuldigd maar toch vind ik het gek als je eerst wel iemand deelt op fotoās en met naam en dan ineens iemand anders deelt.
Dat je het je afvraagt vind ik nog tot daaraan toe, maar mensen eisen bijna een uitleg. Dat vind ik echt (te)ver gaan.
From scratch, uit een schudbus of kant en klaar??
Ohja totaal mee eens. Dat zou je ook niet bij de buurvrouw doen dus waarom wel bij iemand online.
Ik ben zwanger en pannenkoeken zijn mān craving. Dit topic lezen om 22:45 is niet okĆ©. Ik wil NU een pannenkoek.
Je hebt als bijna moeder toch wel alles in huis om pannenkoeken te maken?!
Huh⦠Anna Nooshing komt in mijn FYP voorbij en ze informeert naar boobjobs??
Maar laat wel buiten beschouwing of ze nou een vergroting, lift of verkleining wil. Ze is zo prachtig en heeft zoān prachtig lijf. Ik vind het zo jammer dat hier dan weer content over gemaakt moet worden
Hier kies je toch voor als je influencer wordt. Je kan het mensen niet kwalijk nemen dat ze nieuwsgierig zijn naar wat er aan de hand is.
Eerlijk gezegd wil ik ook wel weten waarom haar vriend niet meer in beeld is.
In ieder geval authentiekere content dan de continue overcompensatie content met haar dochter sinds het boek