Het is bijna Kerstmis!

Ja zonder doe ik dus, zodat je daarna niet nog langer hoeft te wachten

2 likes

Ik kijk the Holidate op netflix en vind het een leuke film, niet super-kerstig maar past wel in het rijtje!

5 likes

Was the Noel Diary leuk? Ik heb mijn vriend zover vanavond een kerstfilm met mij te kijken (uniek moment) en ik moet zorgvuldig kiezen haha.

2 likes

Niet aan mij gericht maar heb deze week de noel diary gezien. Vond het niet perse een kerst film maar meer een drama (ook niet echt feel good ofzo?) Daarnaast had ik het gevoel dat de film niet af was :sweat_smile: Zou m niet direct aanraden, vooral als het een unieke kans met je vriend is haha.

Ik vind trouwens die kerst film met Lindsay Lohan heel vermakelijk (supercliche oké maar love Lindsay)

7 likes

Ik vond hem wel leuk! Niet heel erg kerst gerelateerd maar wel een goede wegkijker.

Dan is The Holiday Calendar een betere aanrader! Staat ook op Netflix trouwens :relaxed:

1 like

Ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen een echte en een nep kerstboom. Echte kerstbomen vallen hier altijd zo snel uit. Laat het een paar dagen aclamatiseren tegen het huis aan (schuur heeft geen ramen dus lijkt me geen optie) en dan naar binnen. Elke dag water, geen liter per dag zoals ik soms lees want dan overstroomt de pot. En toch moet ik op derde kerstdag de boom we doen want hij is bijna kaal. Zou het te maken kunnen hebben met de houtkachel die we in het weekend 's avonds aan hebben? Dan wordt het wel warm in de woonkamer (23 graden) terwijl de rest van de week het rond de 19 graden is. Nepboom staat me ergens tegen maar al die naalden zijn ook verschrikkelijk. Het is trouwens wel altijd een duurzame boom die terug gaat in de grond, al vraag ik me af of ze het overleven…
Oftewel: iemand tips om de boom langer mee te laten gaan?

3 likes

Volgens mij ken ik die nog niet! Die met Lindsay Lohan heb ik van de week alleen gekeken, vijf ik leuk maar zou hij vreselijk vinden :joy:

2 likes

Ik denk dat de houtkachel het probleem is. Ik had ook altijd een echte boom, maar de laatste jaren haalden die ook net de kerst. Wij hebben ook een kachel. Vorig jaar ben ik overstag gegaan en heb een mooie neppe gekocht.

1 like

Anders dan de romcoms maar ik vond de animatiefilm Klaus echt prachtig. Staat ook op Netflix.

5 likes

@Revelry en @Madelief van beide de trailer gekeken en ziet er heel leuk uit!! Thanks :grin:

3 likes

Het ligt er vaak ook aan waar je de boom koopt. Ik heb ook weleens een boom gehad die na 3 weken bijna kaal was. Vorig jaar toevallig een wat dure gekocht en die bleef wel lang staan.

3 likes

Deze vond mijn vriend (kerstfilmhater) geweldig, en ik ook. Aanrader!

Bourtange is altijd mooi! Oude vestingstadje in Groningen (ik gok beetje ver rijden haha)

4 likes

Welke? Klaus of die Duitse miniserie? :grin:

Sorry :laughing: bedoelde die Duitse serie!

1 like

Ah ja die ziet er inderdaad heel leuk uit!!

Ja ik vond Klaus ook heel leuk!

1 like

Ik vrees dat het niet aan de boom ligt. Als ik de boom weer inlever staan er allemaal hele mooi bomen en een zielig kaal exemplaar van mij :joy:.
Ze zijn er speciaal op gekweekt om nog teruggeplaatst te worden. Maar ik vrees dat het een neppert gaat worden vanaf nu. Voordeel is wel dat ik die eerder kan opzetten en langer kan laten staan. Maar ik vind het ergens jammer.

3 likes

Ik vond Hjem Til Jul ook echt zó’n leuke kerstserie. Jammer dat daar geen derde seizoen van komt!

9 likes

Ik heb vandaag onze mini kerstboom opgezet, met normale piek dus ziet er echt idioot uit. Ook wat andere decoratie opgehangen en snickerdoodles gebakken en kerstmuziek op. Ik zit er al helemaal in :grimacing: echt zo gezellig, kan ook niet wachten tot m’n kinderen oud genoeg zijn dat ze een grote kerstboom niet slopen. Heb nog zoveel ballen over.