Echt? Oh goed om te weten!
Afgelopen twee/drie jaar geen boom meer gehad, nu wel een gekocht! Deze kunstboom leek vrij echt in de winkel.
Oooooh ik heb dezelfde, inderdaad een mooie boom! Ik wil hem morgen gaan zetten, zoveel zin in .
Vandaag de kerstcd van Sia gekocht. Zo leuk altijd om kerstalbums aan te zetten.
Hey mooie boom-mand heb je gekocht! Waar komt die vandaan?
Welkoop!
Kan iemand even de takken van mijn kunstboom spreiden aub, ik ben er zo slecht in
Mijn tactiek was: omhoog - opzij - omlaag. En dan net zolang tot ze op waren ziet er prima uit
Haha het duurt ook zo mega lang. Ik heb trouwens dit jaar wel de tips opgevolgd voor het echter lijken van de boom, dat maakt het proces overigens ook niet sneller haha
Morgen hebben ze bij de Aldi tesa plakband te koop/in de aanbieding. Echt geweldig goed plakband om cadeautjes in te pakken. Action plakband of welke goedkope ook is dan echt irritant als je het hier mee vergelijkt. Vooral een tip voor de inpakhaters
Edit: het is al sinds woensdag in de aanbieding. Had even verkeerd gekeken. Hopelijk is het nu geen kat in de zak.
Ik neem altijd een maand disneyplus voor home alone en the santa clause films😂
Ik ga vandaag + morgen de kerstboom zetten zooo’n zin in
Tip voor tijdens de boom opzetten: op youtube heb je van die haardvuur videos met kerstmuziek op de achtergrond
En dit jaar hebben ze een serie die uit de Santa Clause films voortkomt
Weet niet uit welke omgeving je komt, maar misschien tuincentrum osdorp of de boet?
Net twee leuke kerstfilms gezien: The Holiday Calendar en The Noel Diary. Heel vermakelijk.
Ik heb een kerstboom acclimatiseren vraag! Ik laat hem altijd in huis op zich zelf komen en ik liet nu het net er omheen en dacht die morgen ochtend eraf te halen om hem erna in de middag avond te versieren. Nu gaf mijn man aan dat ik normaal altijd al het net eraf haal, maar dat staat mij niks bij… wat doen jullie altijd?
Ik haal het net er altijd af zodat de takken al een beetje kunnen “uithangen”.
Juist het net eraf zodat de takken uit kunnen hangen voor ik iets in de boom hang
Ja dat geef ik inderdaad ook aan in mijn tekst, maar meer de vraag laat ik hem dus acclimatiseren met of zonder net.