Het is bijna Kerstmis!

Ik denk dat ze de kaarten verspreiden zonder jouw envelop/doos. Ik heb mijn adres ook in het kaartje gezet.
Ben benieuwd! Wel leuk als ik iets terugkrijg, wellicht ontstaat er dan een kerstkaart-uitwissel-relatie haha.

2 likes

Ja super leuk en jammer dat ik er niet eerder aan heb gedacht in elk kaartje een adres te (laten) schrijven.

Heb jij dit jaar kaarten gekregen van de stichting trouwens? Ik vraag me af of ze die kaarten nog steeds gratis toesturen of dat je die inmiddels zelf moet regelen.

1 like

Ik gebruik altijd mijn eigen kerstkaarten die ik over heb. Ik ben ook geen leraar of iemand die het vanuit beroep doe, ik doe het meer voor de leuk. Klein gebaar, groot geluk!

2 likes

Ik liet de kinderen inderdaad op elke kaart het adres van school schrijven. Afgelopen jaar was ook pas de eerste keer dat we iets terugkregen. Daarvoor al vaker mee gedaan en nooit wat gekregen.

1 like

Heb dit mega kitscherige ding van m’n man gekregen, m’n ultieme droom is een heel kerstservies. Zo lekker nostalgisch.

45 likes

Dan heb ik dat vorig jaar zelf verkeerd gedaan want we hebben nergens een adres geschreven :smiling_face_with_tear:

1 like

Tip: mijn moeder heeft laatst bij de kringloop een compleet 64-delig kerstservies gekocht voor 18 euro. Rond deze tijd van het jaar zie je dat best veel.

6 likes

Ah dat is wel echt een hele goede tip! Binnenkort even speuren :blush:

1 like

Yes, mijn huis is ook weer lekker kerstig :christmas_tree:
Toen we dit huis kochten dacht ik al, er móét een guirlande op deze trapleuning! Ziet er vanaf buiten door het raam heen ook gezellig uit :grin:

101 likes

Ik heb een boooooom!

47 likes

Eigenlijk zou je nu ook met een slee van die trap moeten gaan zoals bij home alone :grin:

12 likes

De boom staat nog niet, maar deze leuke kerstslinger heb ik gisteren alvast in de keuken opgehangen. Ik kan ook niet wachten om mijn kersttheedoek van zolder te halen :blush:

Sowieso houd ik het dit jaar bij een miniboompje, want m’n kind is net een ekster met alles wat glimt en blinkt :sweat_smile:

28 likes

Wat een leuke slinger! Waar heb je m vandaan? :grin:

2 likes

Van de Hema!

1 like

Het viel me op dat ze hier bij de action gift wrapping enzo alweer aan het opruimen waren, er gaat alweer een deel kerst uit. Dus maar gauw wat ingeslagen.

Voor de luie mensen onder ons @Hippe_kikker

3 likes

Thanks! :grin: lazy as shit ben ik

3 likes

Heb je die ‘zuurstokken’ er zelf bij gedaan? Want die zie ik niet terug op de website.

4 likes

@LunaLovegood @Hippe_kikker Nee dit is hem niet, de zuurstokken zaten er gewoon aan! Ik kon ‘m zelf ook niet vinden op de site.

Edit: als ik zoek op ‘vilt’ op de site komt alleen deze naar voren. Ik zou dus even in de winkel kijken. Maar misschien hebben ze de verkeerde afbeelding gebruikt online, en zitten ze er wel aan.

4 likes

Eerste kerstcadeautjes ingepakt :grin:

9 likes