Mijn boom is nog niet helemaal compleet . Ik wil een nieuwe piek, en de slingers komen maar tot de helft van de boom (hoe deed ik dit vorig jaar?). Er hangen nog wat witte ballen in, maar uiteindelijk wil ik die allemaal weg hebben. Voor nu vind ik het wel even goed zo
Mijne staat ook! Een rommeltje, maar wel mijn rommeltje.
Ik wil de komende weken nog, als ik toevallig wat tegenkom, leuke ornamenten kopen. Daar heb ik wat ruimte voor gelaten.
Fan van deze wel:
Is dat huisje nog te koop?
Ik heb het een maand geleden bij Flying Tiger gekocht, dus vast wel!
Onze boom staat ook en met bonus nog andere kleur lichtjes want kunnen dat aanpassen:
Toch wel een beetje jammer
Sad om te lezen want ik zat te wachten op het nieuwe seizoen
Nu marathon afleveringen van dwdd, voetbal inside en the voice? Lijkt mij dat een haardvuur echt de meest veilige keuze is
Omggg die lichtjes. Waar zijn ze van?
Dit staat ook gewoon op netflix en youtube haha.
Van twinkly, wel prijzig maar zo leuk haha
Ik word steeds verdrietiger dat ik dit jaar m’n boom niet op kan zetten ivm een verhuizing als ik al deze mooie foto’s zo zie.
Niet het einde van de wereld, maar toch.
Ik denk paddestoel van global garden en avocado misschien Osdorp? Wel vorig jaar gekocht.
Na lang twijfelen hebben wij toch besloten en kunstkerstboom aan te schaffen dit jaar. We hebben een leuke uitgekozen alleen twijfelen heel erg welke hoogte en de daarbij behorende diameter.
Met het oog op dat we mogelijk volgend kerst in een andere woning zitten en een grotere boom leuker vinden (groter als in breder in diameter). We hadden nu eentje van 140cm in diameter, de grotere is 157cm in diameter. De laatste zou dus eigenlijk net iets te krap zijn voor nu.
Heeft een van jullie wel eens de boom met minder takken gevuld of de onderste takken iets gebogen om het ‘kleiner’ te maken? Is dat een optie en staat het dan alsnog leuk? Totaal geen ervaring hiermee en vraag me af of het wel kan.
In onze vorige woning stond de boom in een hoek, dan liet ik van de onderste rij takken er 3 uit zodat we hem strakker de hoek in konden schuiven. Daar zag je niets van!
Ik had hetzelfde probleem, heb nu een aantal takken achter eruit gelaten en een aantal zo gebogen dat het niet opvalt.
@WhereTheLightIs @Steady bedankt voor jullie hulp! Fijn om te horen dat het mogelijk is.
Dan ga ik denk ik toch wel voor een maatje groter
Ik deed het in onze oude woning op precies dezelfde manier en zag je niks van.