Het is bijna Kerstmis!

Wat een leuke slinger! Waar heb je m vandaan? :grin:

2 likes

Van de Hema!

1 like

Het viel me op dat ze hier bij de action gift wrapping enzo alweer aan het opruimen waren, er gaat alweer een deel kerst uit. Dus maar gauw wat ingeslagen.

Voor de luie mensen onder ons @Hippe_kikker

3 likes

Thanks! :grin: lazy as shit ben ik

3 likes

Heb je die ‘zuurstokken’ er zelf bij gedaan? Want die zie ik niet terug op de website.

4 likes

@LunaLovegood @Hippe_kikker Nee dit is hem niet, de zuurstokken zaten er gewoon aan! Ik kon ‘m zelf ook niet vinden op de site.

Edit: als ik zoek op ‘vilt’ op de site komt alleen deze naar voren. Ik zou dus even in de winkel kijken. Maar misschien hebben ze de verkeerde afbeelding gebruikt online, en zitten ze er wel aan.

4 likes

Eerste kerstcadeautjes ingepakt :grin:

9 likes

Ik ga deze week toch echt maar weer eens mijn kerstdorp opzetten haha

2 likes

Bij xenos, sostrene, flying tiger, blokker, kruidvat heb ik ze sowieso gezien. Ik weet niet hoe ze heten haha

2 likes

Als ik google kom ik op tingel-tangel, wat een naam ook haha.

2 likes

Haha ja wij hadden er vroeger ook eentje en het was helemaal bijzonder als ie aan mocht dan

2 likes

Ja, of carrousel waxinehouder!

2 likes

Een paar jaar terug toen ik bij Sissy-Boy werkte verkochten wij ze ook. Weet alleen niet of ze ze nu nog hebben.

2 likes

Dille & Kamille heeft ze ook!

4 likes

Even mijn nieuwe hanger showen:

Grote blij want corgi-obsessie. Tip: https://www.americanchristmas.nl/ heeft super veel leuke ornamenten en best wat korting nu, omdat ze er na dit seizoen mee stoppen.

29 likes

Ik heb ze al meegenomen :yum:

4 likes

Zojuist mijj kerstverlichting doorgebrand :sob: we dachten slim te zijn door het op een timer te zetten maar na 2 dagen is het nu stuk. En we moeten dus op zoek naar een nieuwe clusterverlichting voor een boom van ong 2 meter. Is 6 meter dan voldoende?

Nee je hebt dan wel ongeveer 20 meter nodig

Mijn kind mag elk jaar een kerstbal uitzoeken. Vorig jaar was hij pas 6 maanden dus toen koos hij een gruwelijk geval met knipperende neus. Voor dit jaar dacht ik ‘ach als het geen knipperende lampjes heeft ben ik tevreden’. Zijn keuze:

:+1:t4:

45 likes