Nou hij is gewoon hartstikke mooi en leuk zo! Dus hopelijk kan je er van genieten
Ik heb dit jaar voor het eerst een (eigen) kerstboom, eentje van 150cm hoog. Slingers, ballen en hangers enzo hebben we al, maar lichtjes nog niet. Ik heb er alleen geen idee van welke lengte ik nodig heb/het mooiste is. Kruidvat zit hier het dichtste bij om een snoer te halen, en daar hebben ze er van oa 11m (80 lampjes), 18m (150 lampjes), 27m (240 lampjes). Iemand hier enig idee wat een handige lengte is voor een boom van 1,5m?
Altijd meer lampjes meer beter naar mijn mening.
Ik zou voor voor 240 lampjes gaan
Er zit wel verschil in, dit is voor de ‘basic’ verlichting, maar tegenwoordig heb je ook vaak cluster of treecluster, met een soort uitstulpseltjes vanuit de hoofdkabel, oké rare omschrijving maar dit dus
Hier heb je dus meer lampjes, vind zelf treecluster het mooiste, bij gewone cluster zie je ook vaak precies hoe die in de boom gewikkeld is
Ik zie dat hier op staat voor een boom van 2,5-3 m maar ik heb deze in een boom van 2,10 en vind het echt niet too much ofzo!
Ik was idd naar basic aan het kijken, maar dit ziet er ook mooi uit, dank je!
Gisteren mijn kerstkaarten geschreven en net weer een stapel kaartjes voor het Ouderenfonds. Dit is het 3e jaar dat ik dit doe en heb nu voor het eerst mijn eigen adres erbij gezet. Ik ben benieuwd of ik iets terugkrijg dit jaar.
Tip ook voor anderen, kleine moeite en je maakt er een ander zo blij mee: een kerstkaartje schrijven voor een eenzame oudere. Heb je nog kerstkaarten over van vorige jaren die je dit jaar niet meer gaat gebruiken of heb je dit jaar over? Schrijf dan een kaartje (of meer)!
Het Nationaal Ouderenfonds, Postbus 115, 3800 AC Amersfoort
Ik vermoed dat ik elke willekeurige winkel kan binnenlopen hiervoor, maar heeft iemand misschien recent een klein nepkerstboompje gekocht? Liefst met verlichting via het stopcontact! Ik wil een boompje op mijn bureau hebben die ik ook mee kan nemen op vakantie!
Ok ik ben al geslaagd, bij de kerstwinkel
Ik heb deze laatst gekocht (wel met batterij) mini kerstboom met 15 LED lampjes Ø20x35 - HEMA
Ik heb dit vorig jaar met m’n klas gedaan en we hebben van twee ouderen een kaartje teruggekregen. Kids waren helemaal enthousiast erover!
Ah, wat leuk! Mijn klassen hebben nog nooit reactie gekregen en er zijn wel heeel wat kaartjes de deur uitgegaan. Zie nu hierboven dat er adressen bijgeschreven worden, zou dat het kunnen zijn? Wij hebben niet op elk kaartje een adres geschreven namelijk.
Hoe zouden ze anders moeten antwoorden
Eind goed al goed! De duurzame boom gaat terug en dit niet-zo-duurzame exemplaar is ervoor in de plaats gekomen. Ik wilde eigenlijk met kluit om hem in de tuin te planten hierna maar ze hadden geen grote met kluit (meer). Dus dit jaar van deze wegwerpboom genieten en volgend jaar weer op zoek naar eentje die we in de tuin zetten en hopelijk meerdere jaren mee gaat.
Oh ja, ik snap dat dit lijkt als een open deur maar ken je de actie?
Je verstuurt alle kaarten namelijk in een grote doos en daar stonden we wel bij als afzender. Maar eenmalig dus (denk ik) en niet afzonderlijk per kaartje.
Ik denk dat ze de kaarten verspreiden zonder jouw envelop/doos. Ik heb mijn adres ook in het kaartje gezet.
Ben benieuwd! Wel leuk als ik iets terugkrijg, wellicht ontstaat er dan een kerstkaart-uitwissel-relatie haha.
Ja super leuk en jammer dat ik er niet eerder aan heb gedacht in elk kaartje een adres te (laten) schrijven.
Heb jij dit jaar kaarten gekregen van de stichting trouwens? Ik vraag me af of ze die kaarten nog steeds gratis toesturen of dat je die inmiddels zelf moet regelen.
Ik gebruik altijd mijn eigen kerstkaarten die ik over heb. Ik ben ook geen leraar of iemand die het vanuit beroep doe, ik doe het meer voor de leuk. Klein gebaar, groot geluk!
Ik liet de kinderen inderdaad op elke kaart het adres van school schrijven. Afgelopen jaar was ook pas de eerste keer dat we iets terugkregen. Daarvoor al vaker mee gedaan en nooit wat gekregen.