Dan heb ik dat vorig jaar zelf verkeerd gedaan want we hebben nergens een adres geschreven
Tip: mijn moeder heeft laatst bij de kringloop een compleet 64-delig kerstservies gekocht voor 18 euro. Rond deze tijd van het jaar zie je dat best veel.
Ah dat is wel echt een hele goede tip! Binnenkort even speuren
Yes, mijn huis is ook weer lekker kerstig
Toen we dit huis kochten dacht ik al, er móét een guirlande op deze trapleuning! Ziet er vanaf buiten door het raam heen ook gezellig uit
Eigenlijk zou je nu ook met een slee van die trap moeten gaan zoals bij home alone
De boom staat nog niet, maar deze leuke kerstslinger heb ik gisteren alvast in de keuken opgehangen. Ik kan ook niet wachten om mijn kersttheedoek van zolder te halen
Sowieso houd ik het dit jaar bij een miniboompje, want m’n kind is net een ekster met alles wat glimt en blinkt
Wat een leuke slinger! Waar heb je m vandaan?
Van de Hema!
Het viel me op dat ze hier bij de action gift wrapping enzo alweer aan het opruimen waren, er gaat alweer een deel kerst uit. Dus maar gauw wat ingeslagen.
Thanks! lazy as shit ben ik
Heb je die ‘zuurstokken’ er zelf bij gedaan? Want die zie ik niet terug op de website.
@LunaLovegood @Hippe_kikker Nee dit is hem niet, de zuurstokken zaten er gewoon aan! Ik kon ‘m zelf ook niet vinden op de site.
Edit: als ik zoek op ‘vilt’ op de site komt alleen deze naar voren. Ik zou dus even in de winkel kijken. Maar misschien hebben ze de verkeerde afbeelding gebruikt online, en zitten ze er wel aan.
Ik ga deze week toch echt maar weer eens mijn kerstdorp opzetten haha
Bij xenos, sostrene, flying tiger, blokker, kruidvat heb ik ze sowieso gezien. Ik weet niet hoe ze heten haha
Als ik google kom ik op tingel-tangel, wat een naam ook haha.
Haha ja wij hadden er vroeger ook eentje en het was helemaal bijzonder als ie aan mocht dan
Ja, of carrousel waxinehouder!