Het is bijna Kerstmis!

Nou echt, die Lindsay Lohan film was ook zo pijnlijk kutslecht.

5 likes

Julestorm op netflix!

4 likes

Mijn schoonmoeder wilde chinees halen haha, nu wordt het gourmet :sunglasses:

2 likes

Deze is leuk idd!

2 likes

Weet iemand een leuk spel/activiteit wat we kunnen doen met de schoonfamilie?
Dit jaar komt mijn schoonfamilie bij ons eten, maar het is meestal een beetje stijf/saai dus ik zou graag een leuk spel oid willen spelen. Heeft iemand een idee? Verder ga ik uiteraard sterke cocktails serveren haha.

3 likes

Cheaper 30 seconds:

Iedereen stopt 2 of 3 kaartjes met een woord/persoon/dier/land/etc in een bak en dan heb je drie rondes met dezelfde papiertjes. Steeds 30 seconden per beurt en je wisselt steeds van team tot alle papiertjes op zijn

Ronde 1: standaard 30 seconds, dus je mag omschrijven wat op het kaartje staat.
Ronde 2: omschrijven in 1 woord
Ronde 3: uitbeelden

Omdat het iedere ronde dezelfde kaartjes zijn is het heel grappig

5 likes

Zo’n kletspot achtig vragenspel heeft bij mijn stijve en saaie schoonfamilie wel eens voor echt leuke gesprekken gezorgd! Even de vaste dynamiek die daar al honderd jaar inzit doorbreken.

3 likes

Klinkt goed! Het is idd zo’n bepaalde dynamiek daar. Heb je nog een aanrader voor een spel?

@Lula omg sjoelen. Laatste keer dat ik ging sjoelen was ik 6 en toen bleek mijn vermiste hamster in een van die vakjes vast te zitten :sob:

10 likes

afbeelding

35 likes

Haha Elise Boers heeft toch net een leuk nieuw spel gelanceerd? :stuck_out_tongue: Nee helaas geen idee, ik had hem toen uit een kerstpakket geloof ik, weet niet precies welke kaarten dat waren! Maar heb gemerkt dat sommige vragen heel flauw lijken (en sommigen zijn dat ook gewoon), maar dat er toch onverwacht leuke antwoorden uit komen.

2 likes

Zo keek mn hamster toen ik met m sjoelde.

3 likes

3 dagen voor kerst en m’n broer appt me of wij eigenlijk cadeautjes voor elkaar kopen voor kerst :sweat_smile::joy:

2 likes

En?

Ik had een kater maar heb toch de wekker gezet om stipt om 9.01 bij de kaaswinkel (kef :drooling_face:) te zijn. Vorig jaar wilde ik kaas halen maar lange rij dus geen zin. En direct door naar de slijterij voor wijn, heb nog ff staan proeven. Voel me echt een succesvolle volwassene zo op tijd met alles :sunglasses: Mn vriend kookt dus ik ben ook klaar met voorbereidingen.

14 likes

We hebben begin van de maand al wensenlijstjes naar elkaar gestuurd en ik heb dus ook al cadeautjes voor hem en zijn vrouw gekocht :joy: oh well

2 likes

Mocht je nog iets zoeken: ik zie dat ze bij Rebel Rebel nu een afhaalmenu op insta hebben gezet

1 like

Bij welke wijnwinkel mag je proeven voordat je koopt :scream:
I need

2 likes

Deze zijn lekker! Echt goeie melkchocolade vind ik

2 likes

Haha shit te laat. Ik ga daar kerstavond uit eten met een collega. En heb voor 1e kerstdag op crisp besteld.

2 likes

Als iemand nog creatieve inpaktips wil haha. Dit geef ik aan mijn broer. Het onderste gedeelte is een cadeau en er zit een cadeautje in de papierrol.

41 likes

On the 12th date of christmas is wel een leuke kerstfilm, staat op Videoland. Leuke chemie tussen de hoofdpersonen en niet mega slecht geacteerd.

1 like