Het is bijna Kerstmis!

Clean Pete - Gloria

1 like

Jaaa dat is mijn favoriete album! :orange_heart:

2 likes

Neal Diamond - acoustic christmas is ook fijn!

2 likes

De laatste tijd zoek ik op Spotify naar extreem kneuterige Zweedse kerstmuziek zoals dit :joy:
Dit profiel heeft veel playlists met random (voornamelijk) Zweedse muziek. Soms luister ik ook kerstrepertoire van artiesten zoals Carola ofzo.

Maar misschien is dit iets voor het biechttopic :joy:

4 likes

Sarah McLachlan - Wintersong vind ik een erg mooi album.

2 likes

Deze nu op staan, heerlijk!

2 likes

Haha dan heb ik er nog een voor je

Favoriet van de kleuter, staat vaak op repeat deze dagen :laughing:

1 like

Dit blijft tot nu toe mn favoriet!

8 likes

Super leuk!!

2 likes

Ik ben helemaal blij met mijn croissantje

Edit: lol ik ga stuk om mezelf in die weerspiegeling :laughing: zie t nu pas

34 likes

Jeetje wat een mooi album zeg! Thanks voor de tip!

1 like

Ik ga kerstavond uit eten met een vriendin.
Eerste kerstdag met m’n man smiddags kaasfonduen, zodat onze baby het avondje niet kan verstoren. Rest vd dag gewoon beetje rustig aan doen.
2e kerstdag naar m’n zus waar we pizza gaan eten. We hopen dat onze baby daar wil slapen want dan kunnen we langer blijven.

2 likes

Naar de bioscoop!

2 likes

Hier is de kerststal ook aanwezig

8 likes

Dit vind ik altijd een leuke om te maken

5 likes

Rozijnenbrood en suikerbrood van de bakker. zelf maken kan ook natuurlijk maar van de bakker is top en scheelt weer werk. Vers geperste sinaasappelsap. (Zelfgemaakte) granola. Lekkere koekjes. Misschien iets van broodbeleg bijv hagelslag met funnies wat je anders nooit koopt.

1 like

Babka!

1 like

Ik ben echt beyond excited dat ik aardappelgratin in een soort lange rol heb gekocht waardoor ik torentjes kan gaan bouwen op de borden.

De kleine dingen in het leven hè

8 likes

Ik vond Last Christmas echt een leuke kerstfilm! Fijne sfeer, aanrader! Wel grappig, een film met alleen maar George Michael muziek

14 likes

Mijn lievelingsfilm :heart_eyes:

3 likes