Het is bijna Kerstmis!

Bij de meeste wijnwinkels toch wel? Althans, niet de gall&gall enzo

1 like

Creatief ingepakt, leuk!

3 likes

My god ik geraak zo niet in de kerstsfeer dit jaar en daarom loop ik ook hopeloos achter met alles. Moet nog voor meer dan de helft cadeaus kopen en/of zelf maken (wat ook wat tijd in neemt), die dan ook nog inpakken, moet alle boodschappen nog gaan doen voor het hele diner op kerstavond en nog drankjes, salade en hapjes voor kerstdag, … getypt vanuit mijn bed :smiling_face_with_tear:

4 likes

Maak het jezelf zo makkelijk mogelijk!

2 likes

Applaus want je bed is toch wel de beste plek om je voor te bereiden op de (weliswaar vast gezellige) chaos die gaat komen!

2 likes

Ah wat leuk! Wij hebben altijd een houten kerststalletje gehad en het babytje lag dan tot kerst in de kast. Als we dan thuiskwamen van de nachtmis mocht ie in de kribbe :blush:

2 likes

Net let it snow gezien! Echt een leuke!

1 like

Haha love it. Bij ons ook. En op 1 januari moet alles zsm de deur uit omdat ze het dan he-le-maal zat is.

Ik ben zoo in de kerstsfeer! Had een week vrij, dus alles op tijd kunnen doen. En heb vanochtend mn kerstpuzzel afgemaakt :smiling_face_with_three_hearts: nu sia kerstcd luisteren, cadeautjes inpakken en m’n nagels lakken!

5 likes

OMG zelfs de wc. Ik hou hier van! :heart:

2 likes

Voor het eerst dat wij het kerstdiner hosten. Tafel gedekt, alle voorbereidingen klaar, zelf klaar, nog geen stress-ruzie gehad haha en nog een uur tot de visite komt.
Ik word alleen helemaal waanzinnig van het feit dat ik geen matchend bestek heb, geen 8 dezelfde borden, glazen enz haha :sweat_smile:maar als dat mn ergste zorg is valt het gelukkig reuze mee

30 likes

Wij hebben kerst dit jaar voor t eerst in ons nieuwe huis gevierd en het maakt me zoooo blij dat ik een lange tafel kan opdekken voor 10 volwassene en 4 kinderen, dat ik logees kan hosten en dat iedereen het fijn heeft in ons huis en dat mijn mooie keuken zich heeft bewezen en een perfect kerstmaal mogelijk heeft gemaakt.

43 likes

Dit is echt m’n droom, maar vooralsnog laat ik me uitnodigen bij anderen die wel meer dan 4 personen aan een tafel kwijt kunnen haha

8 likes

Dat was t van mij dus ook en eiiiiindelijk heb ik t voor elkaar :heart::heart::heart: hopelijk voor jou ook anytime soon!

3 likes

Ja super fijn toch!!! Kreeg helemaal een warm gevoel van je bericht dus kijk daar ook naar uit. Alles op z’n tijd!!

4 likes

How does it feel to live my dream !!

2 likes

Nog 212 nachten tot kerstavond.
Ik heb er zin in :smiling_face:

17 likes

Maandag was ik bij de TKmax met de hoop de eerste Halloweenkaarsen te vinden en dinsdag had ik het idee dat het 29 oktober was door het weer.

Ik kijk al weer zo uit naar de kortere dagen :pensive:

5 likes

Een geruststelling: Wibra schijnt pepernoten in de winkel te hebben liggen dus het begin is er

6 likes

Nog 171 dagen tot kerst! Heb het er de afgelopen weken al meermaals over gehad, over de kerstboom opzetten en dat ik er zo’n zin in heb. Ik las een boek waarin het kerst was en kreeg al meteen zo’n knus gevoel erbij :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Haha zo heerlijk om het hier vrijuit over kerst te hebben. Mijn omgeving krijgt een beroerte als ik alleen al over het woord kerst begin :rofl:

6 likes