Het is bijna Kerstmis!

Vind ik ook een van de betere! En :heart_eyes: George Michael. Ook de cameo van Andrew Ridgeley op het einde…

2 likes

Staat deze ook op een streamingdienst?

Ik heb Netflix en Videoland en ben nogal overwhelmed door het grote aanbod kerstfilms tegenwoordig dat ik niet meer weet wat ik moet kiezen

Ik heb Last Christmas teruggekeken via KPN, hij was afgelopen donderdag op Net5. Mocht je ook KPN hebben, dan is dat misschien een optie.

2 likes

ohh dat is een goede! Ik heb hem zelf gehuurd via prime, kostte 3 euro geloof ik

3 likes

Ook op NLZiet.

Correctie: niet op NPO Plus, maar komt van Net5. Maar het staat niet op Kijk.nl

1 like

Ik keek dit weekend Angel Falls Christmas want die stond als trending op Netflix, nou wat een verschrikkelijke kerstfilm zeg. Hele rare verhaallijn. Ik vond Falling For Christmas, The Noël Diary (wel minder kerstig, speelt zich alleen in kersttijd af maar niet echt kerst gerelateerd vond ik), Christmas Made To Order en Christmas With You wel heel erg leuk!

1 like

Ik vond alle kerstfilms dit jaar verschrikkelijk

4 likes

Aan de lijst “Doe het niet” wil ik nog even toevoegen: A Christmas miracle for Daisy.

En de Holiday Calendar vond ik dan weer prima te doen. (voor een kerstfilm dan, he! )

3 likes

Ik vind de kerstfilms dit jaar ook echt om te janken. Ga maar weer gewoon Klaus en The Grinch opnieuw kijken, die vind ik allebei fantastisch.
Ik heb van de week wel Father Christmas is Back gekeken, stond volgens mij vorig jaar al op Netflix. Die vind ik heel erg leuk!

3 likes

Nou echt, die Lindsay Lohan film was ook zo pijnlijk kutslecht.

5 likes

Julestorm op netflix!

4 likes

Mijn schoonmoeder wilde chinees halen haha, nu wordt het gourmet :sunglasses:

2 likes

Ik vind The Christmas Chronicles 1 en 2 echt leuke kerstfilms. (Maar stiekem heb ik ook een zwak voor Kurt Russel, die in deze films de kerstman speelt)

1 like

Deze is leuk idd!

2 likes

Weet iemand een leuk spel/activiteit wat we kunnen doen met de schoonfamilie?
Dit jaar komt mijn schoonfamilie bij ons eten, maar het is meestal een beetje stijf/saai dus ik zou graag een leuk spel oid willen spelen. Heeft iemand een idee? Verder ga ik uiteraard sterke cocktails serveren haha.

3 likes

Cheaper 30 seconds:

Iedereen stopt 2 of 3 kaartjes met een woord/persoon/dier/land/etc in een bak en dan heb je drie rondes met dezelfde papiertjes. Steeds 30 seconden per beurt en je wisselt steeds van team tot alle papiertjes op zijn

Ronde 1: standaard 30 seconds, dus je mag omschrijven wat op het kaartje staat.
Ronde 2: omschrijven in 1 woord
Ronde 3: uitbeelden

Omdat het iedere ronde dezelfde kaartjes zijn is het heel grappig

5 likes

Sjoelen. Verplichte kost bij mijn schoonfamilie :sweat_smile:

6 likes

Zo’n kletspot achtig vragenspel heeft bij mijn stijve en saaie schoonfamilie wel eens voor echt leuke gesprekken gezorgd! Even de vaste dynamiek die daar al honderd jaar inzit doorbreken.

3 likes

Klinkt goed! Het is idd zo’n bepaalde dynamiek daar. Heb je nog een aanrader voor een spel?

@Lula omg sjoelen. Laatste keer dat ik ging sjoelen was ik 6 en toen bleek mijn vermiste hamster in een van die vakjes vast te zitten :sob:

10 likes

Nooooo, oké doe maar niet sjoelen dan :cry:

2 likes