Het is bijna Kerstmis!

Ik stuurde deze van de week naar mn broertje maar die was er ook niet erg blij mee hahah

17 likes

Haha, love dat dit topic ineens actief is. :heart: Ik durfde het herfsttopic nog niet te uppen maar in de herfst heb ik ook zoveel zin.

9 likes

Ik ook! Begint bij mij eigenlijk altijd al in juli. Juist omdat het dan zo heet is en het lekkere voorjaar al achter de rug.

3 likes

Ik heb stiekem ook al zo veel zin in die frisse zonnige herfstdagen om te wandelen in het bos afgewisseld met weekenden vol regen en kou zodat ik lekker onder m’n deken thee kan drinken met een boek.
Edit: en even relevant voor dit topic nu al zin in alle versieringen en het lekkere eten, cadeautjes etc met kerst.

4 likes

Ik kwam een vlogmasaflevering van Zoella tegen op YouTube. Op de een of andere manier kijk ik dat altijd in de zomer. Nu heb ik zooo’n zin in kerst :christmas_tree:

2 likes

Haha same! Van haar vlogs krijg echt meteen het kerst gevoel. Nog geen andere vlogger gevonden die ook zulke leuke vlogs maakt

2 likes

Belangrijk nieuws!!! Je kunt weer reserveren voor de kerst high tea in Halsteren.

3 likes

Nog nooit gedaan en het is wel een eindje rijden. Is het de moeite qua eten? Zou mijn ouders meenemen maar mijn vader zou vooral meegaan voor het eten en minder voor de kerstversiering :sweat_smile:

2 likes

Ik vond het vorig jaar heel tof. Toen waren er drie verschillende buffetten en echt genoeg keuze qua eten. Elk jaar hebben ze een ander thema qua versiering en ik vind het altijd heel leuk.

1 like

Ik vond het oké. Goed verzorgd maar wel heel massaal en druk.

4 likes

Wil dit misschien doen met m’n moeder. Maar moet ik dit echt nu al reserveren? Zit het anders vol?

Ik heb gereserveerd, dank voor de tip! Een stuk rijden voor ons maar het zag er superleuk uit!

1 like

Nee hoor zo’n vaart loopt dat niet. Al zitten de weekenden meestal wel wat sneller vol.

1 like

Was het maar zo’n feest dat het nog 12 dagen is haha (for who’s wondering het is 120). Krijg deze net in m’n mail :smiling_face_with_tear:

5 likes

Om maar wel even on topic te blijven. Wij kunnen dit jaar geen kerstboom in de kamer kwijt omdat we tege die tijd een baby hebben en de box staat op de boom zn plek. Niet erg, want de kerstboom van vorig jaar kan beter nog een jaartje overwinteren in onze tuin zodat hij volgend jaar kan shinen.

Maar wat zijn nou leuke manieren om je huis verder wel een beetje kerstig te maken? Dingen in t raamkozijn ophangen enzo doe ik altijd al, ook lampjes in de vensterbank maar die zie je niet met de gordijnen dicht ‘s avonds. Wie heeft leuke ideeen om mijn huis straks toch een beetje te verkersten? :christmas_tree: :mrs_claus:t2:

2 likes

Windlichten en lampjes in bijvoorbeeld vasen of je planten hangen.

1 like

Ergens een guirlande? Zou je zelfs kerstballen in kunnen hangen. Of een mini kerstboom op een tafeltje ofzo?

1 like

Lampjes in je kerstboom in je tuin :slight_smile:

3 likes

Kun je misschien een grote tak boven je eettafel hangen met wat groen en lichtjes?

1 like

Ik had in het jaar dan m’n kind begon met kruipen ook geen kerstboom opgezet maar ik had wel bij de intratuin allemaal verschillende soorten kleine boompjes gekocht (van hout/mos) en dat op de dressoir gezet en aangekleed verder met mos en lampjes, zag er gezellig uit! Ik zal kijken of ik nog een foto kan vinden ervan.

1 like