Het is bijna Kerstmis!

Als het enigszins kan zou ik dit jaar nog een boom ergens tussen proppen. Zodra ze gaan kruipen/lopen is het hebben van een kerstboom juist echt niet te doen, wij hadden er pas weer een toen kind bijna 3 was.

3 likes

Een van mijn leerlingen zit ook al in de kerstsfeer, want hij was vrolijk jingle bells aan het zingen.

2 likes

:christmas_tree: Nog 100 dagen. :christmas_tree:

24 likes

Say it louder for the people in the back.

Ik kan niet wachten :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

Wanneer zetten jullie de boom op?

1 like

Ik ben 16 november jarig dus eigenlijk wanneer alle vwrkaardagsvisite is geweest hahaha. Wel lekker voordat Sinterklaas het land uit is.

1 like

Ik doe het braaf als de Sint het land uit is :grin:
Maar heb altijd een echte boom, dus kan ook niet té lang van tevoren.

Kerst geeft me altijd zo’n dubbel gevoel. Ik vind het heerlijk, gezellig en knus, maar het is ook de sterfdag van mijn vader. Maakt dat er toch een soort zware deken overhangt, waardoor ik altijd een opluchting voel als het weer voorbij is.

2 likes

Zodra ze te koop zijn/ik tijd heb om er één te halen. Meestal eind november/begin december.

Ik begin meestal zo half november. Maar ik heb ook altijd wel een paar dagen nodig voor m’n boom. Ik heb een neppe en hij is nogal groot waardoor ik hem altijd in delen opzet :joy:. Eerst de boom in elkaar met lampjes, erna de grote decoratie en daarna de kleine decoratie.

2 likes

Zoveel zin in kerstfilms met warme chocolademelk en een dekentje!

7 likes

Gewoon vandaag al lekker doen!

1 like

Vandaag helaas twee verjaardagen maar ga daarna alvast chocolademelk en mini marshmallows inslaan voor komend weekend
Zag bij de Action ook allemaal kerst spullen dus ik ga gewoon komend weekend al kerstshoppen en daarna films kijken :christmas_tree:

2 likes

Ik heb vandaag al kerstkaarten bij de action gekocht. Ik zag mooie en ik hou van mooie kerstkaarten maar wil er niet echt geld aan uit geven. Beter te vroeg dan alles op. :ballot_box_with_check:

6 likes

Oo wil je delen welke? Dan weet ik of het de moeite is om naar de action te rennen want ik wil ook mooie goedkope kerstkaarten haha

Ik ben met kerst in New York, zoveel zin in!

26 likes

Wat leuk zeg! Heb je al kerstige plannen gemaakt?

3 likes

Oh jaloers, lijkt me zo gaaf!

1 like

Ja, heb er zoveel zin in! We gaan de lichtjestour in Brooklyn doen en naar the rockettes. Ik wil ook schaatsen en gewoon lekker langs alle etalages wandelen en kerstbomen kijken.

3 likes

Sinds we een kunstboom hebben, half november.

4 likes

als ik terug ben van vakantie, eind oktober

3 likes