Het is bijna Kerstmis!

afbeelding

35 likes

Haha Elise Boers heeft toch net een leuk nieuw spel gelanceerd? :stuck_out_tongue: Nee helaas geen idee, ik had hem toen uit een kerstpakket geloof ik, weet niet precies welke kaarten dat waren! Maar heb gemerkt dat sommige vragen heel flauw lijken (en sommigen zijn dat ook gewoon), maar dat er toch onverwacht leuke antwoorden uit komen.

2 likes

Zo keek mn hamster toen ik met m sjoelde.

3 likes

3 dagen voor kerst en m’n broer appt me of wij eigenlijk cadeautjes voor elkaar kopen voor kerst :sweat_smile::joy:

2 likes

En?

Ik had een kater maar heb toch de wekker gezet om stipt om 9.01 bij de kaaswinkel (kef :drooling_face:) te zijn. Vorig jaar wilde ik kaas halen maar lange rij dus geen zin. En direct door naar de slijterij voor wijn, heb nog ff staan proeven. Voel me echt een succesvolle volwassene zo op tijd met alles :sunglasses: Mn vriend kookt dus ik ben ook klaar met voorbereidingen.

14 likes

We hebben begin van de maand al wensenlijstjes naar elkaar gestuurd en ik heb dus ook al cadeautjes voor hem en zijn vrouw gekocht :joy: oh well

2 likes

Mocht je nog iets zoeken: ik zie dat ze bij Rebel Rebel nu een afhaalmenu op insta hebben gezet

1 like

Bij welke wijnwinkel mag je proeven voordat je koopt :scream:
I need

2 likes

Deze zijn lekker! Echt goeie melkchocolade vind ik

2 likes

Haha shit te laat. Ik ga daar kerstavond uit eten met een collega. En heb voor 1e kerstdag op crisp besteld.

2 likes

Als iemand nog creatieve inpaktips wil haha. Dit geef ik aan mijn broer. Het onderste gedeelte is een cadeau en er zit een cadeautje in de papierrol.

41 likes

On the 12th date of christmas is wel een leuke kerstfilm, staat op Videoland. Leuke chemie tussen de hoofdpersonen en niet mega slecht geacteerd.

1 like

Bij de meeste wijnwinkels toch wel? Althans, niet de gall&gall enzo

1 like

Creatief ingepakt, leuk!

3 likes

My god ik geraak zo niet in de kerstsfeer dit jaar en daarom loop ik ook hopeloos achter met alles. Moet nog voor meer dan de helft cadeaus kopen en/of zelf maken (wat ook wat tijd in neemt), die dan ook nog inpakken, moet alle boodschappen nog gaan doen voor het hele diner op kerstavond en nog drankjes, salade en hapjes voor kerstdag, … getypt vanuit mijn bed :smiling_face_with_tear:

4 likes

Maak het jezelf zo makkelijk mogelijk!

2 likes

Applaus want je bed is toch wel de beste plek om je voor te bereiden op de (weliswaar vast gezellige) chaos die gaat komen!

2 likes

Ah wat leuk! Wij hebben altijd een houten kerststalletje gehad en het babytje lag dan tot kerst in de kast. Als we dan thuiskwamen van de nachtmis mocht ie in de kribbe :blush:

2 likes

Net let it snow gezien! Echt een leuke!

1 like

Haha love it. Bij ons ook. En op 1 januari moet alles zsm de deur uit omdat ze het dan he-le-maal zat is.

Ik ben zoo in de kerstsfeer! Had een week vrij, dus alles op tijd kunnen doen. En heb vanochtend mn kerstpuzzel afgemaakt :smiling_face_with_three_hearts: nu sia kerstcd luisteren, cadeautjes inpakken en m’n nagels lakken!

5 likes