OMG zelfs de wc. Ik hou hier van!
Voor het eerst dat wij het kerstdiner hosten. Tafel gedekt, alle voorbereidingen klaar, zelf klaar, nog geen stress-ruzie gehad haha en nog een uur tot de visite komt.
Ik word alleen helemaal waanzinnig van het feit dat ik geen matchend bestek heb, geen 8 dezelfde borden, glazen enz haha

Wij hebben kerst dit jaar voor t eerst in ons nieuwe huis gevierd en het maakt me zoooo blij dat ik een lange tafel kan opdekken voor 10 volwassene en 4 kinderen, dat ik logees kan hosten en dat iedereen het fijn heeft in ons huis en dat mijn mooie keuken zich heeft bewezen en een perfect kerstmaal mogelijk heeft gemaakt.
Dit is echt m’n droom, maar vooralsnog laat ik me uitnodigen bij anderen die wel meer dan 4 personen aan een tafel kwijt kunnen haha
Dat was t van mij dus ook en eiiiiindelijk heb ik t voor elkaar hopelijk voor jou ook anytime soon!
Ja super fijn toch!!! Kreeg helemaal een warm gevoel van je bericht dus kijk daar ook naar uit. Alles op z’n tijd!!
How does it feel to live my dream !!
Nog 212 nachten tot kerstavond.
Ik heb er zin in
Maandag was ik bij de TKmax met de hoop de eerste Halloweenkaarsen te vinden en dinsdag had ik het idee dat het 29 oktober was door het weer.
Ik kijk al weer zo uit naar de kortere dagen
Een geruststelling: Wibra schijnt pepernoten in de winkel te hebben liggen dus het begin is er
Nog 171 dagen tot kerst! Heb het er de afgelopen weken al meermaals over gehad, over de kerstboom opzetten en dat ik er zo’n zin in heb. Ik las een boek waarin het kerst was en kreeg al meteen zo’n knus gevoel erbij
Haha zo heerlijk om het hier vrijuit over kerst te hebben. Mijn omgeving krijgt een beroerte als ik alleen al over het woord kerst begin
Haha, love dat dit topic ineens actief is. Ik durfde het herfsttopic nog niet te uppen maar in de herfst heb ik ook zoveel zin.
Ik ook! Begint bij mij eigenlijk altijd al in juli. Juist omdat het dan zo heet is en het lekkere voorjaar al achter de rug.
Ik heb stiekem ook al zo veel zin in die frisse zonnige herfstdagen om te wandelen in het bos afgewisseld met weekenden vol regen en kou zodat ik lekker onder m’n deken thee kan drinken met een boek.
Edit: en even relevant voor dit topic nu al zin in alle versieringen en het lekkere eten, cadeautjes etc met kerst.
Ik kwam een vlogmasaflevering van Zoella tegen op YouTube. Op de een of andere manier kijk ik dat altijd in de zomer. Nu heb ik zooo’n zin in kerst
Haha same! Van haar vlogs krijg echt meteen het kerst gevoel. Nog geen andere vlogger gevonden die ook zulke leuke vlogs maakt
Belangrijk nieuws!!! Je kunt weer reserveren voor de kerst high tea in Halsteren.
Nog nooit gedaan en het is wel een eindje rijden. Is het de moeite qua eten? Zou mijn ouders meenemen maar mijn vader zou vooral meegaan voor het eten en minder voor de kerstversiering