Hele avond unboxing filmpjes van Rebecca Denise gekeken en nu ben ik helemaal in de kerststemming. Gelukkig ga ik morgen naar de intratuin in Duiven ![]()
![]()
De allergie is vaak voor de haren en huidschilfers, dus ik denk dat stevig uitschudden buiten en misschien nog met de stofzuiger er overheen wel kan helpen, gewoon buiten staan zal niet zoveel verschil maken denk ik (tenzij er windkracht 6 staat). En de kans is wel groot dat je alleen bij het opzetten/opruimen die schilfers verplaatst, dus zodra hij gewoon stil staat zal de reactie minder/weg zijn.
Ik heb dit jaar voor t eerst een eigen kerstboom dus vandaag lekker al wat kerstballen gehaald
echt overal en nergens: Gamma, Wibra, tuincentrum, Action, piek van de Hema ![]()
Leuk! Voor wat voor een stijl/kleur ga je?
Deze kleuren! Hoop dat 't in de boom mooi samen komt hahahaha. Wil nog wel wat meer “bijzondere” kerstballen erbij halen en iets meer wit/champagne. Intratuin heeft hier komende donderdag 20% korting dus hoop dat ik na m’n personeelsfeest nog net genoeg tijd heb om daar langs te gaan. ![]()
Weet iemand toevallig of de kerst show bij tuincentrum Osdorp al staat?
Voor het eerst mijn eigen grote boom gekocht
Zoooveel zin om alles naar mijn smaak te versieren, heb al heel wat verzameld
Yes, afgelopen dinsdag geweest!
Dank je wel!
Vanochtend eindelijk een nachtje kerstmarkt geboekt, Keulen it is!
Zin in ![]()
Wat leuk! Wanneer ga je?
Toevallig nog tips?
Ik ga 22 dec, eerste keer!
Ik ga in het tweede weekend van december!
Ga je ook naar Keulen, of wil je algemeen tips voor kerstmarkten? ![]()
Vorig jaar in de uitverkoop eindelijk voor t eerst een boom gekocht. Ik heb inmiddels al best wat kerstballen en hangers, maar ik twijfel over hoeveel nodig is. Ik wil een mooie “gevulde” boom, zonder dat de boom bomvol hangt. Op internet lees ik allerlei verschillende dingen. Wat houden jullie een beetje aan?
Onze boom is 185 cm groot.
Ik zou eerst de lichtjes in de boom doen en daarna een begin maken met de hangers die je nu hebt. Dat heb ik ook gedaan en toen zag ik al heel snel wat ik nog wilde hebben.
Ik ben toen nog naar de intratuin gegaan, best moeilijk om zo van tevoren te bepalen
Het was een goede inschatting van mijn partner dat ik dit koekblikje met muziek erin he-le-maal geweldig zou vinden
En ik kwam deze thee-adventskalender en gingerbreadsiroop tegen bij mijn lokale theewinkeltje, en ik kon ze niet laten liggen!
Wij willen graag met onze dochter (6) naar een kerstmarkt in Duitsland (combinatie met inkopen bij de DM etc), welke stad raden jullie aan?
Aken, Keulen, Düsseldorf of Essen.
Ik ben zelf een keer in Essen geweest en dat vond ik erg leuk!
Veel mensen vinden Keulen wel echt dé stad qua kerstmarkten. Daar zijn er ook heel veel. Maar Essen en Aachen vond ik ook erg leuk. Dit jaar ga ik naar Keulen.