Ik vond het vorig jaar heel tof. Toen waren er drie verschillende buffetten en echt genoeg keuze qua eten. Elk jaar hebben ze een ander thema qua versiering en ik vind het altijd heel leuk.
Ik vond het oké. Goed verzorgd maar wel heel massaal en druk.
Wil dit misschien doen met m’n moeder. Maar moet ik dit echt nu al reserveren? Zit het anders vol?
Ik heb gereserveerd, dank voor de tip! Een stuk rijden voor ons maar het zag er superleuk uit!
Nee hoor zo’n vaart loopt dat niet. Al zitten de weekenden meestal wel wat sneller vol.
Was het maar zo’n feest dat het nog 12 dagen is haha (for who’s wondering het is 120). Krijg deze net in m’n mail
Om maar wel even on topic te blijven. Wij kunnen dit jaar geen kerstboom in de kamer kwijt omdat we tege die tijd een baby hebben en de box staat op de boom zn plek. Niet erg, want de kerstboom van vorig jaar kan beter nog een jaartje overwinteren in onze tuin zodat hij volgend jaar kan shinen.
Maar wat zijn nou leuke manieren om je huis verder wel een beetje kerstig te maken? Dingen in t raamkozijn ophangen enzo doe ik altijd al, ook lampjes in de vensterbank maar die zie je niet met de gordijnen dicht ‘s avonds. Wie heeft leuke ideeen om mijn huis straks toch een beetje te verkersten?
Windlichten en lampjes in bijvoorbeeld vasen of je planten hangen.
Ergens een guirlande? Zou je zelfs kerstballen in kunnen hangen. Of een mini kerstboom op een tafeltje ofzo?
Lampjes in je kerstboom in je tuin
Kun je misschien een grote tak boven je eettafel hangen met wat groen en lichtjes?
Ik had in het jaar dan m’n kind begon met kruipen ook geen kerstboom opgezet maar ik had wel bij de intratuin allemaal verschillende soorten kleine boompjes gekocht (van hout/mos) en dat op de dressoir gezet en aangekleed verder met mos en lampjes, zag er gezellig uit! Ik zal kijken of ik nog een foto kan vinden ervan.
Als het enigszins kan zou ik dit jaar nog een boom ergens tussen proppen. Zodra ze gaan kruipen/lopen is het hebben van een kerstboom juist echt niet te doen, wij hadden er pas weer een toen kind bijna 3 was.
Een van mijn leerlingen zit ook al in de kerstsfeer, want hij was vrolijk jingle bells aan het zingen.
Nog 100 dagen.
Say it louder for the people in the back.
Ik kan niet wachten
Wanneer zetten jullie de boom op?
Ik ben 16 november jarig dus eigenlijk wanneer alle vwrkaardagsvisite is geweest hahaha. Wel lekker voordat Sinterklaas het land uit is.
Ik doe het braaf als de Sint het land uit is
Maar heb altijd een echte boom, dus kan ook niet té lang van tevoren.
Kerst geeft me altijd zo’n dubbel gevoel. Ik vind het heerlijk, gezellig en knus, maar het is ook de sterfdag van mijn vader. Maakt dat er toch een soort zware deken overhangt, waardoor ik altijd een opluchting voel als het weer voorbij is.
Zodra ze te koop zijn/ik tijd heb om er één te halen. Meestal eind november/begin december.