Ik begin meestal zo half november. Maar ik heb ook altijd wel een paar dagen nodig voor m’n boom. Ik heb een neppe en hij is nogal groot waardoor ik hem altijd in delen opzet . Eerst de boom in elkaar met lampjes, erna de grote decoratie en daarna de kleine decoratie.
Ik denk begin December. Of het moet al veel eerder beginnen te kriebelen, maar 1 December is wel een mooie datum.
Zoveel zin in kerstfilms met warme chocolademelk en een dekentje!
Gewoon vandaag al lekker doen!
Vandaag helaas twee verjaardagen maar ga daarna alvast chocolademelk en mini marshmallows inslaan voor komend weekend
Zag bij de Action ook allemaal kerst spullen dus ik ga gewoon komend weekend al kerstshoppen en daarna films kijken
Ik heb vandaag al kerstkaarten bij de action gekocht. Ik zag mooie en ik hou van mooie kerstkaarten maar wil er niet echt geld aan uit geven. Beter te vroeg dan alles op.
Oo wil je delen welke? Dan weet ik of het de moeite is om naar de action te rennen want ik wil ook mooie goedkope kerstkaarten haha
Ik ben met kerst in New York, zoveel zin in!
Wat leuk zeg! Heb je al kerstige plannen gemaakt?
Oh jaloers, lijkt me zo gaaf!
Ja, heb er zoveel zin in! We gaan de lichtjestour in Brooklyn doen en naar the rockettes. Ik wil ook schaatsen en gewoon lekker langs alle etalages wandelen en kerstbomen kijken.
Sinds we een kunstboom hebben, half november.
als ik terug ben van vakantie, eind oktober
Ik heb alweer een kerstbal gekocht!
Ik heb dit ook gedaan in 2018 en het was amazing! Toen ook naar de rockettes geweest en dat was zooo leuk. Bryant park was ook heel leuk met een kerstmarkt.
Weet je al waar je eet de 25e? Wij hadden vrij last minute gereserveerd, maar veel was al vol. Dus tipje reserveer op tijd! Veel restaurants hebben een kerstmenu. Ooh NY met kerst is zooo leuk!
Naar Bryant Park wil ik ook! Ik vind het wel jammer dat sommige markten maar tot de 24e zijn en wij komen echt pas met kerst aan.
Ik vind het heel lastig om een restaurant te kiezen, omdat ik nogal een lastige eter ben. Heb jij tips? We eten allebei vega.
Ja jammer is dat! Wij kwamen de 22e aan dus dat scheelt.
Als je vega eet zou ik helemaal reserveren idd, want veel kerstmenu’s waren echt een vleesfestijn. Anders app je me even met wat je lekker vind, dan kan ik wat gerichter tips geven, zonder hier verder off topic te gaan haha.
Veel aziatische tentjes zijn sowieso open, dus lekker dumpkings scoren is een goed plan b haha!
Ik vind het zo jammer dat we de hele maand december op vakantie zijn, dan ga ik natuurlijk niet ons huis voor kerst versieren.
Gelukkig heeft mijn schoonmoeder altijd een hysterische kerstboom. En ik zag al leuke matchende kerst zomerpyjama’s bij Target (we gaan naar Australië dus daar is het hartje zomer).
Vorig jaar december zaten we middenin een verhuizing. Dus heb echt extra veel zin in Kerst dit jaar !
Gelukkig hebben we ook een kunstboom nu, dus kan hij lekker lang staan.