Ik zag laatst een TikTok met zon douchestang, zon klemmende. Vond dat echt een top oplossing. Als je wil zoek ik m voor je op
Heel leuk, er zit ook licht in zie ik, word dat zo verkocht?
Nee, heb er zelf fairy lights op batterij erin gedaan, maar er is een mogelijkheid om een normale lamp erin te doen. Moet die alleen nog kopen
https://sostrenegrene.com/nl/producten/kerstmis/kerstversiering/hangende-sneeuwvlok-o50-p-6dbb9842
Dit is 'm! ![]()
Ze hebben al zoveel leuke kerst items bij de Action! Tot nu toe nog niks meegenomen maar wel een aantal dingen waarvoor ik zeker nog terug zal gaan.
Zo leuk! Met verlichting en sneeuwbol effect als je hem heen en weer schud.
Deze zijn ook echt heel leuk, jammer dat er niet zoveel candy canes aan het snoer zitten maar ze zijn wel heel groot.
Ze hebben ook veel keuze in verschillende kersthuisjes, echt nostalgie want mijn moeder zette het huis vroeger altijd helemaal vol met kersthuisjes.
Mijn moeder heeft er 3 gevonden bij de kringloop! ![]()
Boompje en pot van IKEA, mini balletjes van de HEMA. Hij blijft uiteraard niet op de bank staan ![]()
Normaal doen we nooit een boom voor we Sinterklaas gevierd hebben, maar deze vond ik zo schattig en kon ik niet laten staan.
Oh goede tip, dank je! Die ga ik kopen. En ik vind de lichtjes ook zo gezellig, dus daarom hangt het al haha. Leven is te kort om het niet gezellig te maken is mijn mening ![]()
Gregory Porter heeft een kerstalbum gemaakt en het is heerlijke cozy kerstmuziek, aanrader! Zijn stem is echt perfect voor kerstmuziek.
Fantastische tip, Thanks! ![]()
Ik wil 1 maand een streamingdienst nemen om kerstfilms en gezellige series te kijken deze periode. De voorbije jaren heb ik altijd Netflix genomen daarvoor, maar sommige kerstfilms zijn eigenlijk bizar slecht
. Zijn er op andere streamingdiensten (veel) kerstfilms te vinden?
Op videoland staan vaak de films die ook op lineaire tv komen! (Zijn op zich ook niet per se goed, maar dat is het leuke van een kerstfilm mijn inziens
)
Ik heb met die reden dit jaar Disney genomen (ok een voor Only Murders in the Building & The Mandalorian). Maar heerlijk Santa Claus, Home Alone en Jingle all the way kijken🤶
Ja dan denk ik dat Disney inderdaad leuk is. Staat Home Alone op maar ook Die Hard.
Ik hou juist wel van die foute kerstige films en denk eraan om een maandje een abonnement op With Love te nemen.
Ik zit nu mijn sinterkerst surprise te maken en heb Holiday Home Makeover op Netflix opgezet. Wel echt een aanrader om in de kerststemming te komen!
Ik zou ook zeggen Disney. Staan veel leuke kerstfilms op
Ik zag op Insta dat Leighton Meester in een nieuwe kerstfilm te zien is, op Amazon volgens mij, dus misschien staat daar meer!
Bestaat er een website ofzo waar we een lijst met films kunnen maken (waar iedereen kerstfilms kan toevoegen) en een cijfer kunnen geven ofzo waar dan een gemiddeld cijfer uit komt zodat we een leuke lijst met films krijgen??
Geen idee, maar dit lijkt me wel heel leuk!
Leuk! Misschien zoals in het boekentopic een google spreadsheet opzetten?