Het is bijna Kerstmis!

Ik word al helemaal blij als ik allemaal stories voorbij zie komen van een specifieke tuincentrum die hun kerstshow dus al bijna helemaal af heeft. Blijkt dus al deels open te zijn.
Moest ik toch voor een cadeau langs en hetgeen wat ik wilde hebben lag bij de kerstspullen.
Ik heb echt letterlijk alles om mij heen genegeerd en met behulp van manlief snel het cadeautje gepakt en weggerend :rofl:
Wil toch nog echt wel wachten, maar teveel zin in nu! :heart_eyes:

5 likes

De eerste kersthanger is gekocht :christmas_tree:

ornament-cheese-plate-polyresin-multi-14cm-2400x2400-63d286a13e594_n

52 likes

Hier ook :rofl:

7 likes

Love it! Ik vertrek toevallig morgen naar Londen. Hoopte al dat ik daar kon kerstshoppen.

4 likes

Haha leuk! Dit was in een souvenirwinkel maar collega van mij stuurde dit filmpje:

Dus bij een van de warehouses ook vast wel :heart_eyes: Ik hoop bij Harrods ook nog te slagen voor een mooie!

4 likes

ohhh waarvan?

1 like
1 like

Nu ik eindelijk een grotere woning heb kunnen we dit jaar voor het eerst een kerstboom neerzetten en heb er al zoveel zin in om alles in kerstsfeer te versieren!
Had nog een cadeaubon van de H&M en daar deze deurmat en gastendoekje mee besteld :christmas_tree:

21 likes

Hey die heb ik vorig jaar (of jaar daarvoor geen idee, bij Bijenkorf iig) ook gekocht! Kost soms wat moeite om hem recht te hangen maar hij is echt 10/10 haha.

Ze hebben nu weer best veel nieuwe leuke.

3 likes

Ik vond dat ze bij de hema ook echt leuke kersthangers hadden! Heb een tompouce, een kettlebel en een stapel boeken gekocht!

Nu wil ik dat kaasplankje ook trouwens

1 like

Dit jaar kun je een winter high tea doen in een spiegeltent bij Intratuin Deventer. Iemand enig idee of dat leuk is? Is dat vergelijkbaar met die ene die altijd zo populair is in het zuiden van het land?

1 like

Ooo een tompouce die wil ik

1 like

Dille en Kamille had echt hele leuke kerstkaarten, en deze onwijs schattige mok!

21 likes

Hele avond unboxing filmpjes van Rebecca Denise gekeken en nu ben ik helemaal in de kerststemming. Gelukkig ga ik morgen naar de intratuin in Duiven :partying_face::christmas_tree:

11 likes

De allergie is vaak voor de haren en huidschilfers, dus ik denk dat stevig uitschudden buiten en misschien nog met de stofzuiger er overheen wel kan helpen, gewoon buiten staan zal niet zoveel verschil maken denk ik (tenzij er windkracht 6 staat). En de kans is wel groot dat je alleen bij het opzetten/opruimen die schilfers verplaatst, dus zodra hij gewoon stil staat zal de reactie minder/weg zijn.

Ik heb dit jaar voor t eerst een eigen kerstboom dus vandaag lekker al wat kerstballen gehaald :raised_hands: echt overal en nergens: Gamma, Wibra, tuincentrum, Action, piek van de Hema :joy:

11 likes

Leuk! Voor wat voor een stijl/kleur ga je?

Deze kleuren! Hoop dat 't in de boom mooi samen komt hahahaha. Wil nog wel wat meer “bijzondere” kerstballen erbij halen en iets meer wit/champagne. Intratuin heeft hier komende donderdag 20% korting dus hoop dat ik na m’n personeelsfeest nog net genoeg tijd heb om daar langs te gaan. :crossed_fingers:

9 likes

Weet iemand toevallig of de kerst show bij tuincentrum Osdorp al staat?

1 like

Voor het eerst mijn eigen grote boom gekocht :heart: Zoooveel zin om alles naar mijn smaak te versieren, heb al heel wat verzameld

1 like