Ik vond de apfelpunsch ook echt super lekker, en enkel in Keulen gevonden. Meestal is het gewone punsch en die vind ik iets minder lekker
Het is dat ik het weekend van 18 november m’n verjaardag 2x vier en ik de extra ruimte dan echt nodig heb, anders was ik ook al begonnen met de kerstboom opzetten. Vandaag nieuwe ballen gehaald dus ben er helemaal klaar voor Ik ga hem dus 't weekend van de 25e opzetten.
Mijn nichtje wilde vandaag kerstliedjes draaien in de auto en ik kreeg echt het gezellige gevoel van december.
Doordat ik vanmiddag per ongeluk dit topic open klikte, heb ik gewoon maar even een kerstfilm opgezet. Slechte film, maar love de kerst vibes! Dus nu wil ik er meer kijken. Aanraders wbt nieuwe kerstfilms?
Is een leuke kerstmarkt in de omgeving van Winterswijk of over de grens rond half december?
Mag een serie ook? Hjem til jul, een Noorse serie over Kerst.
Ik ben net bij de action geweest want ik was in de veronderstelling dat ze daar van die kerstballen opbergboxen hadden met van die kartonnen inserts maar kon ze niet vinden. Waar hebben jullie je kerstballen opbergboxen vandaan?
@Tamara Van Blokker en Leen Bakker.
‐---------------
Wat doen jullie met de voet van een kunstkerstboom?
Ik heb er altijd zo’n rond kleedje omheen liggen. En je hebt ook van die manden die je er omheen kan doen.
@Tamara ik heb gewoon een opbergbox zonder vakjes, maar moet je wel alles heel goed inpakken. Ik ga denk ik noppenfoliezakjes kopen. Heb ook naar die boxen met vakjes gekeken, maar vind ze best prijzig. En ik heb allemaal gekke ornamenten waarvan een groot deel niet rond is, dus ben bang dat t dan ook niet past
De manden ken ik inderdaad. Heb je misschien een voorbeeld van zo’n rond kleedje?
Zoiets, gewoon rond met een gat in het midden zodat je het om de voet heen kan draperen. Hebben ze in tuincentra volgens mij ook altijd wel
Bij de Praxis.
Ik ben al een beetje begonnen met versieren. Vanmiddag deze sterren bij Sostrene gekocht en ben er zo blij mee
Ik zag laatst een TikTok met zon douchestang, zon klemmende. Vond dat echt een top oplossing. Als je wil zoek ik m voor je op
Heel leuk, er zit ook licht in zie ik, word dat zo verkocht?
Nee, heb er zelf fairy lights op batterij erin gedaan, maar er is een mogelijkheid om een normale lamp erin te doen. Moet die alleen nog kopen
https://sostrenegrene.com/nl/producten/kerstmis/kerstversiering/hangende-sneeuwvlok-o50-p-6dbb9842
Dit is 'm!
Ze hebben al zoveel leuke kerst items bij de Action! Tot nu toe nog niks meegenomen maar wel een aantal dingen waarvoor ik zeker nog terug zal gaan.
Zo leuk! Met verlichting en sneeuwbol effect als je hem heen en weer schud.
Deze zijn ook echt heel leuk, jammer dat er niet zoveel candy canes aan het snoer zitten maar ze zijn wel heel groot.
Ze hebben ook veel keuze in verschillende kersthuisjes, echt nostalgie want mijn moeder zette het huis vroeger altijd helemaal vol met kersthuisjes.
Mijn moeder heeft er 3 gevonden bij de kringloop!