Oh goede tip, dank je! Die ga ik kopen. En ik vind de lichtjes ook zo gezellig, dus daarom hangt het al haha. Leven is te kort om het niet gezellig te maken is mijn mening
Gregory Porter heeft een kerstalbum gemaakt en het is heerlijke cozy kerstmuziek, aanrader! Zijn stem is echt perfect voor kerstmuziek.
Fantastische tip, Thanks!
Ik wil 1 maand een streamingdienst nemen om kerstfilms en gezellige series te kijken deze periode. De voorbije jaren heb ik altijd Netflix genomen daarvoor, maar sommige kerstfilms zijn eigenlijk bizar slecht . Zijn er op andere streamingdiensten (veel) kerstfilms te vinden?
Op videoland staan vaak de films die ook op lineaire tv komen! (Zijn op zich ook niet per se goed, maar dat is het leuke van een kerstfilm mijn inziens )
Ik heb met die reden dit jaar Disney genomen (ok een voor Only Murders in the Building & The Mandalorian). Maar heerlijk Santa Claus, Home Alone en Jingle all the way kijken🤶
Ja dan denk ik dat Disney inderdaad leuk is. Staat Home Alone op maar ook Die Hard.
Ik hou juist wel van die foute kerstige films en denk eraan om een maandje een abonnement op With Love te nemen.
Ik zit nu mijn sinterkerst surprise te maken en heb Holiday Home Makeover op Netflix opgezet. Wel echt een aanrader om in de kerststemming te komen!
Ik zou ook zeggen Disney. Staan veel leuke kerstfilms op
Ik zag op Insta dat Leighton Meester in een nieuwe kerstfilm te zien is, op Amazon volgens mij, dus misschien staat daar meer!
Bestaat er een website ofzo waar we een lijst met films kunnen maken (waar iedereen kerstfilms kan toevoegen) en een cijfer kunnen geven ofzo waar dan een gemiddeld cijfer uit komt zodat we een leuke lijst met films krijgen??
Geen idee, maar dit lijkt me wel heel leuk!
Leuk! Misschien zoals in het boekentopic een google spreadsheet opzetten?
Op Facebook kan je ook polls maken en daar kan je aanzetten dat anderen dingen mogen toevoegen. En dan zou je dus kunnen stemmen op films die je leuk vind. Maar weet niet of zoiets als website bestaat haha. Zo’n spreadsheet lijkt mij nog best veel werk.
Ik ben lid van Letterboxd en daar kan je in ieder geval wel je eigen lijst starten en die kunnen anderen dan zien.
Mocht iemand inspiratie nodig hebben voor gingerbread huizen (hier stond eerst huisjes, maar dat dekt de lading niet)…
Ik ben die donkere dagen zo beu, dus dit geeft echt licht en sfeer in huis. Hij moet misschien nog een beetje meer in vorm gebracht worden maar het moest even snel gaan. Nu nog op zoek naar een mand of kerstboomrok? om die voet weg te stoppen.
Ik ga morgen m’n kerstboom opzetten maar bedacht mij opeens dat ik geen eens lichtjes heb Wat is jullie ervaring, maakt 't verschil of je lichtjes van een tuincentrum haalt of werken die van de action/kruidvat/Hema etc net zo goed?
Geen idee of het veel uitmaakt, maar misschien handig om de volgende dingen alvast te bedenken:
Hoe hoog is je boom ongeveer, dan kun je via google het aan te raden aantal lampjes vinden.
Welke kleur lichtjes wil je? Warm white/cool white of juist met kleurtjes? En wil je flikkerende lichtjes? Bedienbaar via een app?
Clusterlichtjes of een enkele snoer.
Ik houd me hier teveel mee bezig en heb toevallig afgelopen week weer nieuwe lichtjes besteld . Maar sommige mensen denken gewoon: lichtjes zijn lichtjes, who cares