Wij hebben rood en roze en ik vind het verrassend leuk staan altijd
M’n vriend wil echt nog wachten tot na sinterklaas (we vieren het 2 december) maar ben al langzaam wat dingen van zolder aan het halen, haha
Wat een leuke lamp op de eerste foto!
Ik heb vandaag een boom gehaald en ben nu bezig met de lichtjes (blijft een rotklus).
Het is niet de mooiste vorm maar ik heb hem uitgekozen omdat er nog dennenappels inhangen!
En de woonkamer ruikt ook heerlijk!
Oh wat stom, ik zie dat ik per ongeluk heb gereageerd op Andreya. Sorry
Sorry offtopic, maar at een mooie kleur op de muur en de kastjes! Zou je misschien kunnen vertellen welke kleur dit is?
Ik zoek leuke kerstkaarten (en als het kan natuurlijk niet te duur, haha). Heeft iemand aanraders/tips?
Ik weet niet wat er wordt verstaan onder niet te duur, maar bewoners van mijn oma’s verzorgingstehuis maken kerstkaarten (€1,50 p.s.) van zakdoekjes en stickers. Echt zo kneuterig
Misschien doet jouw verzorgingstehuis in de buurt ook zoiets.
Dankje! Onlangs de hele woonkamer blauw geschilderd! Zo blij mee. Kleur heet Polar Blue van Pure&Original (laten mengen bij Hornbach!)
Dankjewel! Zo blij mee, ons snoeplampje haha
Bedankt voor het laten weten, ik ga er ook naar kijken!
Hier staat hij ook! Hoop dat hij de Kerst haalt want hij laat aan de onderkant al heel wat naalden los.
Oh en hij is niet symmetrisch, maar we hadden geen zin in een half uur zoeken naar dé boom dit jaar haha.
Ooh wat een leuk inpakpapier! Waar is het van?
Hier juist het omgekeerde: normaal laatste weekend van november al de boom, heb ik mn eerste kerstfilms al gezien en de cadeautjes al deels in de pocket.
Maar heb het zo druk, kom er gewoon niet aan toe😢 ben ook zwanger dus sowieso alles met minder energie, terwijl ik door de hormonen wel extra behoefte heb aan alle knusheid. Heb ook al geen adventkalender gekocht boehoe
Ga denk ik een extra dag vrij nemen om even goed in de kerstsferen te komen😂
Aah zo leuk al die kerstbomen! Ik ga nog op vakantie, dus twijfel of ik dit jaar een boom neem. Misschien maar alleen wat kerstversiering in huis.
Ik ben benieuwd naar het gemiddelde formaat kerstboom.
De lengte/hoogte van mijn kerstboom is:
- Ik heb geen kerstboom
- Onder de 100 cm
- 100-150 cm
- 150-175 cm
- 175-200 cm
- 200-230 cm
- Meer dan 230 cm
0 stemmers
Het gaat niet om het formaat, maar wat je er mee doet
Ik heb voor het eerst dit jaar een wat groter huis en dus ook eindelijk ruimte voor een boom vandaag 1 uitgezocht en naar huis gebracht op de fiets en kerstballen gehaald en vind het helemaal gezellig zo
Moet alleen nog een piek, wil graag een aubergine of paars achtig kleur
Mijn vriend was vorig jaar best terughoudend over het kopen van een boom. Toen wel eentje gekocht want halloooo kerst?!? Met een beetje tegenzin ging hij mee maar heeft hij uiteindelijk de boom uitgekozen en vervolgens was hij helemaal blij met zijn keuze haha. Dus dit jaar het boom kopen ingestoken met het compliment dat hij vorig jaar zo’n mooie had gekozen en dit keer was hij helemaal enthousiast en staat er sinds vanmiddag een mooie, best heel grote boom haha.