Groter huis dus nu eindelijk een grote boom gekocht! Vandaag alle versiering gekocht
Maakt de boom helemaal af!
Heel mooi! Waar is die mooie piek van?
Van de intratuin is deze sjieke piek!
En de boom zelf?
Dat is de Makalu tree 210cm met 500 lampjes.
Ik had deze gezien op de blog van Christmaholic vorig jaar en heb hem hier gekocht. Zonder hem zelf werkelijk te hebben gezien. Nogal spannend met deze dure boom, maar hij voldoet aan alle verwachtingen en meer. Hij heeft alleen dus een slappe top, haha…
Oef die is echt heel mooi! Ik wil voor volgend jaar een nieuwe neppe, dus hoop hem nog een keer in de uitverkoop tegen te komen
Doe het normaal altijd na Sinterklaas maar had anders pas over 2 weken tijd. Lekker groot en vol weer

Wat mooi! Ben ook verliefd op je glas in lood en je vloer
Ik zoek nog een mooi chique outfit voor een luxe kerstdiner as weekend.
Ik vind alleen overal enkel maar van die pailettenjurkjes, dat vind ik iets te hysterisch en niet comfortabel. Daarnaast ook nog 12 weken zwanger dus een mooie pantalon of soortgelijks staat nu heel raar. (Best al een buikje) maar ook weer niet zo groot dat ik daar maturnitywear voor moet dragen.
Iemand tips waar te shoppen? Wil miss een mooie glitterrok met stretch of een werkje. Of een kanten /sheer top met iets zwarts eronder.
Ik raad aan om eens bij de only te kijken. Deze heeft altijd een groot aanbod en helemaal voor zulke gelegenheden
Ik meen ergens gelezen te hebben dat zeeman witte kersthuisjes heeft, weet iemand dit toevallig? Of een andere winkel niet zo duur?
Dille en kamille heeft ze
Koop na de kerst een lichtsnoer erbij met korting. Ik heb er altijd twee snoeren in en dat is veel makkelijker aanpassen (en meer lampjes )
Ik heb de huisjes van Zeeman gekregen. Ze zijn hartstikke leuk!
(De grotere zijn Dille en Kamille, de kleine Zeeman).
Dit was ik ook afgelopen weekend boven heel enthousiast begonnen waardoor er beneden eigenlijk te weinig zat. Heb nog steeds geen zin om alles te verschuiven en hoe langer ik kijk, hoe prima ik het vind
Bij zo’n grote boom zou ik drie gebruiken. Ik heb altijd een relatief kleine echte boom (hij moet in een Toyota Aygo passen ) en dan is twee snoeren perfect
Ik had dit vorig jaar, dus dit jaar onderaan begonnen.
Je raad het al, weer tekort Heb het 6!!! keer opnieuw gedaan (niet in 1 dag). Uiteindelijk opgegeven en de snoer die eigenlijk voor buiten was erbij gedaan. Was uiteindelijk teveel, nu in totaal 50 meter aan lichtjes erin haha.
Ik ga morgen eindelijk een boom halen. Zin in! Wil hem dan meteen opzetten. Zou dat kunnen? Het vriest niet buiten, dua weet niet of hij dan toch eerst op temperatuur moet komen. Haal er eentje met kluit.
Ik ga deze zondag met mijn vriend de kerstboom opzetten. Ga dan een leuke film op de achtergrond zetten en alles in huis halen voor lekkere chocolademelk en kleine snacks.
We hebben ook besloten om 2e kerstdag klein samen te vieren door elkaar cadeautjes te geven en 27 december gaan we een dagje naar Amsterdam, echt helemaal zin in!
Ook al ben ik wel fan van kerst hoeven de kerstnummers niet van mij haha.