Het is bijna Kerstmis!

Onze kerstboom meneer zegt dat je ‘m altijd een dag moet laten acclimatiseren in een binnenruimte (kan dus ook een garage of bijkeuken zijn). Anders is het temperatuurverschil te groot en raakt hij sneller z’n naalden kwijt.

2 likes

Een lichtsnoer in mijn kerstboom doet het opeens niet meer :tired_face: Dit weekend alles maar weer uit de boom en een nieuw lichtsnoer erin. Vind het leuk om de kerstboom op te tuigen maar 2x in een week is ook overdreven!

2 likes

Ik wilde vandaag nog even wat extra kerstballen halen maar alle kringloopwinkels (ben er bij 4 geweest) waren gewoon al volledig leeggehaald qua kerstspullen. Dus dacht, ik loop dan maar even naar het tuincentrum en zelfs daar was er zo bar weinig?! Echt alleen maar rood, zilver en goud. Niks geen leuke kleurijke of gekke ballen. Echt teleurstellend.

1 like

Ik zie regelmatig wat voorbij komen op marktplaats. Misschien een optie

1 like

Weet niet of er een tuinland in jou woonplaats is. De tuinland bij mij in de buurt had echt superveel van klassiek tot modern in allerlei kleuren en vormen

3 likes

Vandaag bij de kringloop enorm veel kerstballen, leuke poppetjes en twee van die waxinelichtjes houders waarbij er poppetjes (in dit geval rendiertjes) gaan draaien door de warmte, alles bij elkaar maar 5 euro! :smiley:

8 likes

Hema heeft die huisjes ook!

4 likes

Net het kerstdorpje opgezet en ik wordt er sltijd zo vrolijk van
En ook een kerstboom gehaald dus die ga ik vrijdag waarschijnlijk opzetten. Al zoveel zin in🌲

2 likes

Zag net toevallig op de site van xenos ook nog witte huisjes en @ Rozevarken ook andere dan de standaard kerstballen

2 likes

Ik heb een derde poging gedaan tot het opzetten van de kerstboom, die er inmiddels niet meer uitziet :roll_eyes: onderin nogal leeg omdat ik een kitten heb die het leuk vindt om alles kapot te maken :rage: onderste takken zijn inmiddels al kapot haha

En nee, het is niet deze :joy:

Trouwens ik zoek nog een mooie roze piek, dus als iemand tips heeft!

30 likes

Ik ga zo eindelijk de boom opzetten😍. Gezellig naast de box van de baby (no worries hij kan nog niks😂).

3 likes

Ohh mijn vriend appt net gewoon dat hij het leuk vind dat we de kerstboom gaan opzetten (hij is echt niet zo kerstig). Ik heb gisteren al zijn cadeaus alvast besteld! Ben al aan het YouTube geslagen om lekkere snacks te maken.

5 likes

Ik geef vanavond het eerst kerstdiner van het seizoen. Beetje geïmproviseerd allemaal.

Speciale aandacht voor mijn oorbellen:

70 likes

I :heart: mijn vilten dieren

43 likes

Ziet er gezellig uit!! :star_struck:

3 likes

Ik heb eindelijk de tijd gevonden om m’n kerstboom op te zetten. Ik werd wel heel blij toen ik 1 van mijn kerstdozen opende. Zal later het eindresultaat posten!

37 likes

Super leuk! Die tennis-beer😍

1 like

Haha ik heb ook een hele voorraad vilten dieren. Love it!

2 likes

Mijn boom :christmas_tree: Heel anders vergeleken met de kerstbomen die de meeste forummers hebben. Waarschijnlijk het laatste jaar met een witte boom want mijn vriend vindt het too much :joy:

29 likes

Dit jaar verkoopt Dille&Kamille een vilten narwal voor het goede doel (zie dat je het eland van een aantal jaar geleden ook hebt, vandaar de tip)

3 likes