Het is bijna Kerstmis!

Vorig weekend was ik ziek dus nu eindelijk tijd om te beginnen met de kerstversiering :partying_face::christmas_tree:

14 likes

Zo’n dun lichtsnoertje van action past er vast wel in, heeft iets van 15 ofzo heeel kleine ledjes

1 like

Creatief met stof, m’n zelfgemaakte kerstbal

28 likes

Vandaag eindelijk de kerstboom opgezet en raamstickers opgeplakt. Ziet er gelijk gezeliig uit🤗

2 likes

Haha wat schattig, zelfs de beestjes liggen :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Hahaha dit doet mijn dochter ook die beestjes zo plat leggen als ze gaan ‘slapen’

2 likes

Zat hier geen plastic clipje bij waar je een fitting van een gloeilamp in kunt klemmen? Ik had ook altijd zo’n ster en daar had ik een enkele lamp aan een kabel met een schakelaar in hangen.

@Freedom Haha memory unlocked, dit deed ik ook altijd. Het is me een paar keer gebeurd dat ik ‘s morgens beneden kwam en de poppetjes allemaal weer op een andere plek stonden, dus ik heb heel lang gedacht dat ze ‘s nachts tot leven kwamen. Uiteindelijk bleek mijn moeder er wel eens mee te spelen als ik naar bed was :joy:

6 likes

Laatste decoratie hangt :christmas_tree::star:

9 likes

Ik heb ook eindelijk na jaren weer uitgepakt met decoratie, blij dat het weer kan. Volgend jaar wil ik ook zo’n megaboom met de lampjes er al in, hopelijk nog in de aanbieding ergens te scoren. Voor nu een iets kleinere boom maar voelt meteen weer zoo gezellig. Zelfs mn partner die 0 aan kerstdecoratie deed vroeger vindt het gezellig. Heb ook al meer kerstmarkten bezocht dit jaar dan in mn hele leven bij elkaar haha en heb er nog 4 te gaan. Heb al heel lang niet meer zo’n kerst gevoel gehad maar love it helemaal dit jaar :sparkles:
Wie is er nog meer fan van kerstmarkten?
Ofja fan, ik wandel en kijk wat rond, verschillende dingen eten eten eten en dan weer door.

4 likes

Ik ga dit jaar naar twee! Doe ik eigenlijk nooit maar heb idd helemaal zin om gewoon beetje rond te scharrelen en te eten :christmas_tree::heart_eyes:

1 like

Ik had hem gezien maar vond hem niet op een narwal lijken maar op een gek vogeltje :smiling_face_with_tear: dus ik sla hem over dit jaar haha

1 like

Voor het eerst een eigen boom en ben zo gelukkig haha!:christmas_tree:

41 likes

Zo blij met de boom weer, er zitten twinkly lichtjes in dus je kan de kleuren aanpassen. Ik vind heel veel lelijk trouwens maar dit wel leuk.

29 likes

Wat hebben jullie aan andere versieringen dan kerstboom in huis? Ik wil mijn verzameling wat uitbreiden. Heb zo’n papieren ster met lampje, theelichthuisjes, een windlichtje, een krans op de voordeur en een draadje lichtjes op de afzuigkap. Maar wil nog meer! Ga morgen naar de intratuin om de kerst te bekijken dus kan dan meteen wat meenemen

3 likes

Lampjes aan het huis/de goot en aan de schuur. Zo gezellig! Verder heb ik van die witte huisjes van Dille en Kamille voor lampjes/waxine lichtjes en een kerstbal kaarsenhouder.

Oh, en ik heb van die papieren kerstbomen die je moet uitvouwen maar die ben ik kwijt. Zijn ook heel mooi!

3 likes

Afgelopen weekend de kerstboom bij hem neer gezet, was zo gezellig. Het was ook heel cute dat hij het verplaatst heeft naar het raam zodat mensen buiten deze gezelligheid konden zien. Heeel erg leuk!

2 likes

Misschien niet helemaal wat je bedoelt, maar ik heb op mijn frame tv een kerst afbeelding als de tv op standby staat. Vind ik hier ook echt een leuke toevoeging in de woonkamer

4 likes

Glitter boompjes en notenkrakers!

5 likes

Bij gebrek aan een kerstboom heb ik de cactus maar wat feestelijk aangekleed :sweat_smile:

39 likes

Deze twee kon ik niet laten liggen :heart_eyes:. Zo blij mee.

26 likes