Het is bijna Kerstmis!

Mijn keuken in kerst sfeer is toch wel mijn favoriet. Ieder seizoen zien de planken er wel anders uit. En op de bank chillen ook een paar gezellige kussens. Hou er van en wordt er ook echt vrolijk van!

Voor de rest heb ik veel notenkrakers in huis staan. :heart:

70 likes

Dit vind ik echt succesful adulting :heart:

6 likes

Ah dankjewel! :heart:

1 like

Waar is je gingerbread links onder van? Echt super cute.

De grotere pop op de plank neem ik aan? Dat is een echte gingerbread cookie. 2 jaar geleden in Duitsland gekocht en denk dat door al het suiker hij het goed vol houdt. :rofl: Verpak hem erna altijd luchtdicht, maar hij kwam er weer goed uit dit jaar. Risico voor volgend jaar dan weer… :see_no_evil:

1 like

Klein boompje ivm een kersverse baby en daardoor ruimtegebrek in huis dit jaar :christmas_tree::heart: wilde eerst geen boom maar mijn man heeft me omgepraat en ik vind m mega schattig geworden

Nieuw babyhertje ter ere van de baby

74 likes

Superschattig!

1 like

O ik was trouwens vandaag in de Intratuin in Zevenhuizen en daar was zoooooo’n mega groot kerstdorp van de Efteling. Echt heel cool :heart_eyes: voor wie nog een uitje zoekt, de boel daar is meer kerstdorp dan tuincentrum op het moment haha

De pratende boom had een heel verhaal over de kerstgedachte

De Lange Jan bewoog ook!

33 likes

Maar ga niet in het weekend! Wat een drukte en zo veel kinderen. Wij konden amper parkeren. Maar verder wel heel leuk gedaan ja!

En leuke boom! Ik wilde ook een kleine boom ivm ruimtegebrek door de baby maar uiteindelijk alsnog best groot geworden en staat nu zo wat midden in de kamer :sweat_smile:

2 likes

Op een doodnormale woensdagochtend was het ook al ramvol inderdaad :skull::skull::skull:

2 likes

Ziet er heel leuk uit!! Heb al een hoop tuincentra gehad hier in de regio maar Zevenhuizen nog niet.

Een aanrader in dezelfde regio is tuincentrum de Driesprong in Zoetermeer. Vond ik heel leuk en daar hadden ze net weer wat andere dingetjes dan bij de Intratuin! Maar moet je ook zeker niet in het weekend naartoe gaan vanwege de drukte :sweat_smile:

2 likes

Omg jongens nog maar 10 dagen tot kerst! :santa:t3: :christmas_tree: :star_struck:

7 likes

Ik ga door omstandigheden mogelijk kerstavond alleen moeten doorbrengen. Kerstdag en tweede kerstdag zijn wel volgepland. Hebben jullie ideetjes om de avond te vullen zonder me heel zielig te voelen?

Uitgebreid kerstdingetjes koken, een goede fles wijn opentrekken met goeie snacks, een leuke puzzel met kerstmuziek aan en daarna een kerstfilm kijken? Avondvullend programma haha

3 likes

Ik breng het altijd alleen door, maar vind het wel leuk om iets speciaals te doen. Vaak haal ik speciaal eten (korean bbq, kaas fondue, ect), lekkere hapjes en wijn en kijk ik een kerstfilm of aynil!

8 likes

Genieten van het feit dat je geen verplichtingen hebt of ongemakkelijke familie gesprekken hoeft te voeren

Een leuke film of serie uitzoeken lekker eten voor jezelf maken of halen. Koekjes bakken. Een goed boek voor jezelf kopen en lekker een avond in alle rust lezen. Kaarsjes aanzetten. Of lekker met jezelf op date naar de bios of het theater.

8 likes

Thanks voor de reacties! Ik ga er een gezellige avond van proberen maken. Hebben jullie ook nog ideetjes voor iets feestelijk voor één om te eten dat niet teveel werk kost?

Ik ga dan meestal voor pomme duchesse met een biefstukje en champignons ofzo. Lekker wijntje erbij en de all you need is love kerstspecial kijken haha. Zo kut dat het leuk is.

9 likes

Ik zou zelf dan denk ik lekkere kant-en-klaar dingen uitzoeken uit de ah excellent of lidl delicieux-lijn die je alleen nog maar in de oven hoeft te schuiven. Kost amper moeite maar wel kerstig. Of een borrelplank voor mezelf maken als avondeten met alles wat ik lekker vind.

Je kunt het jezelf ook nog makkelijker maken en je lievelingseten bestellen.

6 likes

Zoiets maar dan in de oven gemaakt? Hoef je alleen maar alles bij elkaar te gooien en in de oven te schuiven. Met een paar hasselback potatoes ernaast? Ook heel easy maar toch feestelijk.

Of een feestelijke plaattaart? Ook snel gemaakt.

2 likes