Geen druk opleggen! Uiteindelijk is het gewoon zondagavond.
Ik ben eerste kerstdag alleen en ga met mezelf kaasfonduen en a Christmas Carol kijken.
Geen druk opleggen! Uiteindelijk is het gewoon zondagavond.
Ik ben eerste kerstdag alleen en ga met mezelf kaasfonduen en a Christmas Carol kijken.
Ik ben kerstavond ook bijna altijd alleen, lekker met snacks de aynil kerstspecial kijken.
Zometeen komt trouwens Scrooge live op NPO1!
Mijn hond ging met de beeldjes slepen en vervolgens gingen de katten in de kerststal liggen dus dat was geen succes.
Ik heb nu de beeldjes in de boekenkast gezet en vind het helemaal gezellig
Ik heb lekker geknutseld vandaag. Ben helemaal niet handig of van het knutselen maar deze was zo makkelijk
Van dit:
Naar dit:
Had nog even stress want in de allerlaatste minuut, had nog 2 mini kerstballen over, sprong er een grote bal kapot maar heb het kunnen coveren met een kerstbal uit de kerstboom en nog 2 kleintjes. Beetje jammer wel haha
Maar wel heel blij met het resultaat. Morgen op de voordeur hangen
Cool!!
Wat onwijs leuk gedaan! Ga ik onthouden voor volgend jaar ( kan niet geloven dat het al weer bijna voorbij is )
Maar kerstversiering mag wel tot eind januari blijven hangen toch?
Hier nog de link van de diy trouwens voor degenen die dat leuk vinden: Kerstballenkrans DIY - FUSION PAINT - WISE OWL PAINT - (ONLINE) WORKSHOP - MEUBELS - WOONLOODS BERGEN OP ZOOM
Edit:
Ik kijk mn eerste kerst film van het jaar en hij is na een kwartier al zooo slecht (Write Before Christmas) maar toch ook genieten.
Zitten veel bekende acteurs in uit series die ik heb gekeken.
Ik heb nog nooit zo erg tegen kerst opgezien. Ik ben helemaal gesloopt ivm klussen in nieuw huis, en oorspronkelijk was mn plan ook om kerst dit jaar gewoon te skippen. Maar dat is niet gelukt en nu moet ik zo naar m’n moeder die dit jaar weer bedacht had om zelf het hele kerstdiner te koken terwijl ze niet lekker in haar vel zit en ik moet zo gaan helpen en wachten tot ze ontploft ulghhhhhh echt geen energie voor
En mn vriend gaat lekker naar z’n moeder waar het gewoon gezellig is jaloers
I know het is maart maar wilde dit even met jullie delen. Ik volg deze kunstenares en wil al eeuwen een mok van haar maar ze kan nog niet buiten Turkije verkopen. Nu komt ze dus naar Nederland en kun je bestellen! Ik heb de mok linksboven gekozen.
Nog erger. We zijn al in maart beland
Hahaha shit ik zat niet op te letten.
Omg hij is ZO cute
Ja toch! Echt ongelooflijk dat ze dit helemaal met de hand maakt. Had ik maar zoveel talent.
Kijk dat is nou goed nieuws
Weet iemand misschien wanneer Londen in kerstsfeer is? Ik ben van plan 20-24 november te gaan