Vanaf dat weekend waarschijnlijk! Heb gekeken ook bij Hyde Park winter wonderland, dat begint de 21e. Heb daar vorig jaar geschaatst enz, ook eind nov en toen hingen er ook lichtjes en alles in de winkelstraten.
Tweede weekend van november begint het allemaal weer!
Vorig jaar was alles al op 2 november verlicht etc. Ik ga meestal midden november en dan is alles al in kerstsfeer.
En @Lulu_danger en @Steady bedankt voor jullie reacties! We hebben uiteindelijk geboekt voor 20-24 november heel veel zin in
Veel plezier! London is geweldig!
Ik ben heel erg vroeg, maar ik was toevallig in het tuincentrum en ik vond het teveel moeite om hem op te bergen voor de komende 2 maanden. Maak kennis met de nieuwste aanwinst in ons huishouden, Govert:
Ik ben door meerdere mensen aangesproken in het tuincentrum die hier hard om moesten lachen
Vorig jaar waren we met kerst druk met verhuizen en een kind onder de 1 jaar dus het was een grote chaos. Nu in een nieuw huis kerst vieren dus ik ben op tijd met inkopen doen haha.
Ik wil ons hele huis in de kerstsferen in december. Zin in. Alles van action trouwens. Wil nog uitbreiden maar het begin is er.
(En nu weer opruimen, zo jammer )
Nog maar 69 dagen tot kerst, dus lekker laten staan (Leuk trouwens alles bij elkaar)
Jaa ook weer zo’n zin . Volgende week ga ik naar intratuin in duiven
Heeel benieuwd hoe dit blijft staan met een klein kind in huis
Haha ja dat weet ik ook nog niet. Al blijft de rest van onze decoratie inmiddels onaangeraakt. Maar ja dit ziet er natuurlijk wel extta aantrekkelijk uit om mee te spelen
Desnoods niet in de vensterbank maar op een plankje waar kind niet bij kan
Buren van me hebben al de kerstboom staan en andere decoratie en ik vind het zo gezellig al.
Omg nu al de kerstboom, wat heerlijk! Ik hang meestal het weekend dat de klok wisselt de lampjes op en na sint de boom (vroeger weleens eerder maar met een kind is dat toch verwarrend). En ik laat de boom altijd tot ver in januari staan, haha.
Wil iemand meedenken over de kleur ballen in mijn kerstboom?
Ik heb terra en groen in huis, maar vind het heel moeilijk wat ik in de boom moet doen. Vorig jaar was mijn huis nog roze en had ik alles roze
Dit zijn de kleuren die ik heb
Ik zou exact deze kleuren in de boom hangen. Zag bij de action best veel ballen in deze kleuren. Of eventueel een van de twee kleuren kiezen met iets neutralers zoals goud/zilver/wit?
Ik zou een neutrale kleur (of combinatie ervan) als basis nemen. Ik denk dat champagnekleur mooi staat. En dan combineren met bijvoorbeeld een donkergroen en doorzichtig/wit. Of juist een neutrale kleur combineren met roestbruin/warm oranje.
Dus eigenlijk iets donkere/warmere tinten dan de kleuren die hebt (ik zou er een kiezen) en dan met een of twee neutrale kleuren combineren.
ik vind goud/champagne hier ook mooi bij. maar donkergroen kan ook prima
Ik ben online aan het zoeken naar een nieuwe kerstboom, maar tering wat zijn die dingen duur! Ik heb de boom van vorig jaar weg moeten gooien omdat hij bij het aftuigen letterlijk afgetuigd is.
Wil er ook echt 1 van 2,40m met de lampjes er al in.
Weet niet of je een Intratuin in de buurt hebt, maar anders hier misschien even op wachten? Geldt trouwens ook voor online!
Dit is waarschijnlijk niet wat je wil, maar wachten tot na de kerst voor dit soort dingen loont. Kunstkerstbomen gaan dan weg voor echt hoge kortingen.