Het is bijna Kerstmis!

O goeie, kijken of ik mijn vriend mee kan krijgen naar de Intratuin zo en dan bestel ik hem online!

@freehugs ik weet het :sob: ik wilde vorig jaar gelijk een nieuwe kopen maar dat ben ik onderweg ergens vergeten. Bedacht me gister pas weer dat we helemaal geen boom hebben.

3 likes

Soms kan marktpkaats een goede zijn
Afhankelijk van je woonplaats

1 like

Zou dan alsnog vergelijken want Intratuin is in vergelijking vrij duur. Ik heb toen gewoon gekeken bij tuincentra en daarna online eentje gekocht. Alsnog duur maar we hebben hem nu denk ik 4 jaar en hij blijft prachtig.

Wij hebben volgens mij een Triumph tree en dan forest frosted.

1 like

Is iemand al eens naar de kinder high tea bij de Intratuin in Duiven geweest? Of is dat nieuw sinds dit jaar? Ben benieuwd of het een aanrader is!

Bij deze :grin: @Flopsyunicorn

dit is met lampjes uit

50 likes

Heeeerlijk, zou zo mijne weer van zolder halen en opzetten.

5 likes

Yes hier ook morgen ze boom opzetten

3 likes

Ik wil hem aan de ene kant heel graag opzetten maar dan ben ik bang dat ik ‘m met Sinterklaas al zat ben😅

1 like

Same.
Ik vind het enig, maar weet van mezelf dat ik al die zooi na 3 weken helemaal beu ben

3 likes

Ik ook! Ik tuig hem op voor 6 december en 1 januari moetie weg afgetuigd zijn.

2 likes

Ik vind het zoooo gezellig, ik wil het juist zo lang mogelijk laten staan allemaal :heart_eyes:

3 likes

Same. Ik ga voor eind november. Helemaal zin in :heart_eyes:

1 like

En zie her en der de buitenverlichting al. Zo gezellig!
In tegenstelling tot een kerstboom, ben ik buiten lichtjes echt nooit zat. Mag van mij het hele jaar door.

12 likes

Gisteren mijn eerste kerstfilm van het jaar gekeken op Netflix; Meet Me Next Christmas… Met o.a. Christina Milian.

Als je fan bent van Pentatonix is het denk ik een leuke film om te kijken. Ik ben dit niet, dus vond het irritant dat ze steeds weer ‘leuk’ kwamen doen.
Verder niet méga slecht, maar ook niet fantastisch: een 5.

Iemand al een nieuwe kerstfilm gezien die wel een aanrader is?

4 likes

Ik had hetzelfde. Ik dacht cool Christina en boeeeee pantatonix

1 like

B&B Merry heb ik vorige week gekeken op Netflix, vind hem wel leuk. Ik zou hem een 7.5 geven.

2 likes

Hebben jullie al de kerstboom staan? En welke kleuren hebben jullie er in hangen?

Dit jaar wordt het eerste jaar in ons nieuw verbouwde huis. Voorgaande jaren ging ik zwart, zilver of groen maar ik denk dat ik dit jaar voor traditioneel rood wil gaan want ik denk dat het een hele goede kleurschakering is met ons interieur.

Ik ben heel benieuwd naar alle bomen dus wees zo vrij om alvast te sharen want dat brengt mij helemaal in de kerststemming :heart_eyes:

4 likes

Ik ga hem volgend weekend opzetten maar doe altijd redelijk klassiek met rood, goud en groen en we hebben ook nog wat aparte ballen. Doe sinds vorig jaar ook fluwelen strikken erin, dat vond ik wel een mooi effect ook. En er zitten twinkly lichtjes in dus afhankelijk van waar ik zin in heb kies ik voor warm gele lampjes of gekleurde.

2 likes

Haha grappig, ik ben echt team vroeg zetten (meestal laatste weekend van nov), maar na 1 januari kan ik niet wachten tot ie is afgetuigd😂

1 like

Ik had hem al opstaan. Gewone boom op de grond. Kleuren vooral goud, wit en blauw en wat hout. Maar we hebben een kitten dus het was een risico. En dat blijkt. Ik denk dat we nu voor een kleiner boompje gaan op een verhoging.

1 like