Thanks voor deze tip!
Ik heb jouw foto’s aan mijn man laten zien en wij gaan, als de kerstboom er uit is, proberen wat meer sfeer in huis te brengen op deze manier.
Tripje naar IKEA voor lijsten was al gepland namelijk.
Thanks voor deze tip!
Ik heb jouw foto’s aan mijn man laten zien en wij gaan, als de kerstboom er uit is, proberen wat meer sfeer in huis te brengen op deze manier.
Tripje naar IKEA voor lijsten was al gepland namelijk.
Waar heb je ze laten afdrukken, want dat houdt mij vaak tegen om digitale prints te kopen.
Gewoon bij een lokale drukkerij! Lijkt mij dat die overal wel zitten? Wel vantevoren even gebeld om te vragen of ze dat deden en hoe duur het was ![]()
Ik ben al helemaal losgegaan met Vondels kerstornamenten en heb helemaal zin om de boom op te zetten, maar is echt nog veel te vroeg ![]()
Ik heb een paar weken geleden ook prachtige kerstornamenten gekocht en heb al helemaal zin om de kerstboom te versieren.
Maar we hebben altijd een echte boom en die worden hier meestal pas zo vanaf 12 december verkocht. ![]()
Ga op zoek naar matching kerstpyjama’s! Daar heb ik me de afgelopen dagen mee vermaakt.
Hahahah ik dacht no way dat ik dat aan mn vriend gesleten krijg. Vraag ik dat net, zegt ie ‘oh ja is goed hoor’ ![]()
Gewoon doen, al is het vroeg, alsnog beter dan die Halloween zooi die ik bij mensen binnen zie hangen.
Wilde hem ook komend weekend al opzetten, is mijn man het er ineens mee eens. Hij heeft zelfs 2 kerstballen voor mij gekocht, terwijl hij normaal gesproken überhaupt liever geen kerstboom wil. Nu stel ik het denk ik toch nog even uit.
Weet niet welke omgekeerde psychologie hij aan het uitproberen is, maar het werkt wel ![]()
Die van mij staat inmiddels! Als ik dan weer een bal shop kan ik hem er stiekem bijhangen, ziet m’n vriend t niet😂
Leuk! Wat voor nieuwe kerstballen heb je gekocht?
Ik heb vandaag de jaarlijkse kerstfoto’s laten maken met mijn gezin en ben al weer helemaal enthousiast voor het resultaat! Echt mijn favoriete kersttraditie.
Kan ik me voorstellen haha. Lijkt me zo gek om kerst altijd met warme temperaturen te vieren. Ik merk nu zelfs hier in Nederland al dat ik er nog totaal niet mee bezig ben, het was gister gewoon 19 graden?
Ja 9 jaar geleden was in in Costa Rica en daar hadden ze een opblaassneeuwpop terwijl t ook gewoon 25 graden was, ook zo’n mindfuck
Ik ga vandaag de kerstboom opzetten en vanavond mn eerste kerstfilm dit jaar kijken (A Very Jonas Christmas Movie). ![]()
![]()
Helaas heeft ie afgelopen jaar niet gehaald ![]()
Net mijn kerstboom gehaald en kom er nu achter dat mijn lampjes het niet meer doen ![]()
Iemand tips? Boom is 1,90/ 2 meter wat is dan een goede lengte (wil namelijk 1 snoer?).
Ik had warm witte clusterverlichting volgens mij, dus twijfel of ik dat weer neem of een gewoon snoer/ of multikleur voor full on camp.
Edit: ok ik lieg ik had helemaal geen cluster haha, maar om en om zo een lampje aan weerszijden. Weet ook niet of cluster nou mooi is of dat je veel snoer ziet?
Ik vind clusterlichting niet mooi, maar dat is natuurlijk smaak. Omdat het dsn zo’n baan aan lichtjes geeft in plaats van door de hele boom verspreid.
Ik heb wel verlichting waarbij de afstand tussen de lampjes niet al te groot is
Dit is een typische vraag die ik aan chat zou vragen