Het is bijna Kerstmis!

Ohhh dit is nu al m’n favo topic! Ok, samen met het Herfst topic dan :smiling_face_with_three_hearts:!

Wil dit jaar de boom ook eerder neerzetten i.v.m. Corona én laatste Kerst met z’n 2-tjes (ben ook zwanger)!
Maar wij hebben altijd een echte boom en in combinatie met vloerverwarming houdt hij dat echt niet zo lang vol. Zo jammer :pensive:

5 likes

Ik zit ook al helemaal in de kerststemming! Dit wordt de eerste kerst samen met mijn vriend in ons eerste huis. Zelf had ik heel veel ‘foute kerstballen’ gespaard, maar nu wil ik toch alles weer anders, haha. Alles op marktplaats gezet en nu al heel veel verkocht.
Kan ik het gelijk uitgeven aan nieuwe hangers voor in de boom!

2 likes

Iemand nog tips voor betaalbare gekke ballen/ornamenten? Boven de 12eu vibd ik eigenlijk al te veel :woman_facepalming::rofl:

Bedoel je zoiets?

5 likes

Ik heb er nog veel te koop staan😬 ik weet even niet hoe ik makkelijk foto’s invoeg. Mocht je interesse hebben, hier de link naar een van de ballen: https://link.marktplaats.nl/m1615280321?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

Maar inderdaad, xenos, hema, casa, blokker hebben hele leuke.

2 likes

Oee je bent mn held. Die kameel, ananas, lipstift,sombrero vind ik heel tof. Ik zal op ke reageren via mp morgen :+1::+1::+1::+1:

1 like

Super! Ik zie het berichtje wel verschijnen, leuk :))

1 like

Blokker heeft ook leuke

1 like

Hoezo eigenlijk egf erbij?

Ik zie net een commercial waarin gezegd wordt dat AYNIL sowieso doorgaat ondanks Corona. :heart:

10 likes

Zo blij joh, ik ga echt geen Kerst vieren zonder Robert. Desnoods doe ik een marathon van de kerstspecials van vorige jaren. :joy:
Maar gelukkig gaat het door.

4 likes

Vandaag de eerste kerstballen gekocht :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Ik kijk die kerstspecials van afgelopen jaren soms random gedurende het jaar terug. :crazy_face:

4 likes

Oh zulke ballen zoeken m’n huisgenootje en ik ook! Waar heb jij deze vandaan?

Blokker (roze met wit en shiny paars met wit)en de rest Intratuin!

2 likes

Iemand Holidate (nieuwe kerstfilm) al gezien op Netflix? Denk dat ik er zo aan ga beginnen!

6 likes

As we speak aan het kijken haha. Ik vind het genieten! :heart_eyes:

Ik heb beslist dat we dit weekend de kerstboom gaan opzetten. Zo zin in! We hebben een grote nepboom dus is best wel wat werk. Dit weekend wil ik de boom zetten en eventueel al de lampjes erin. Komend weekend dan de ballen erin hangen :slight_smile: brengt een beetje sfeer in huis… weet ook dat het erg vroeg is maar het zijn al zo trieste dagen nu dat het wel kan vind ik haha. En daarbij. Dit jaar wil ik hem tijdig weer opruimen want ik ben uitgerekend eind januari…
nog iemand die er al voor gaat?

8 likes

Ik ben volgende week een weekje vrij en denk dat 'ie aan het eind van de week wel staat ja! Je moet toch wat om het in deze tijden een beetje gezellig te maken :joy:

6 likes

Jaaa hij was leuk!