Wat grappig! Zulke beeldjes kende ik nog niet
Ik kwam deze suuuper schattige glazen kerst paddestoelen tegen in de kringloop winkel. Laat ik er een uit mijn handen vallen
Op Netflix staat nu Holiday Home Makeover. Ik krijg nu ook helemaal zin om mijn huisje in kerstsfeer te maken
Ah, die hadden wij vroeger ook altijd!
Weet je toevallig ook waar ze vandaag kwamen? Hij wil z’n vriendje weer terug haha.
Sorry, nee, kan me ze herinneren uit de tijd dat we echte kaarsjes in de boom hadden, mijn vader had die al uit de tijd voordat ik geboren was…
Geeft niks! Ik moet trouwens zeggen dat echte kaarsjes in de boom echt een heel slecht idee was haha. Ik hoop dat het bij jullie wel goed is gegaan?
Ja, ik weet ook niet wat hij dacht, met mij (kleuter), vier katten en een hond, maar het huis staat er nog steeds (voor zover ik weet )
Inmiddels staat de hele boom! Twee ballen door mij gesneuveld. Nu hopen dat de rest niet stuk gemaakt wordt door de katten
Haha, ja ik heb heb dus voor het eerst in mijn leven katten en ben echt benieuwd hoe dag straks gaat. Ik heb ook altijd een echte boom met kluit, maar twijfel of ik er eentje op zo een houten kruis moet nemen omdat mijn ene kat denkt dat hij een tuinman is (of grafdelver, het is hoe je het bekijkt).
Ik heb altijd een kruis, maar ik denk dat dat te weinig contragewicht geeft mochten de kitties er in gaan hangen. Misschien kun je de kluit een beetje bedekken met een kleedje?
Mijn katten houden tegenwoordig de boom en alles wat erin hangt helemaal heel. Toen ik ooit een kitten had, had ik wel alleen plastic ballen hangen omdat hij soms er wel een uit mepte maar de heren zijn nu 5+ en laten alles gewoon hangen. Ze liggen wel graag onder de kerstboom.
Ooh ja straks kom je bij het opruimen allemaal drolletjes tegen haha. Of gaan ze de boom opeten. Daar zijn die van ons in elk geval mee bezig.
Jammer dat Tiny en Lau er niet meer zijn, dat was nog eens een leuke holiday home makeover
Veel plezier! Ik heb hem gister gekeken en vond hem heel leuk
Gisteren ook gekeken, erg leuk. Helemaal aan het einde even opletten of je iets bekends ziet!
Deze moet ik hebben voor mijn wijnclub, waar heb je die vandaan?
Hij is van Kurt Adler! Ik heb hem besteld bij de Bijenkorf (kleiner maatje), maar ze hadden hem bij mijn Intratuin ook in het groot.
Thanks! Ik heb zondag een thuisproeverij dan ga ik ze in hun schoen doen
Een wijnclub klinkt echt geweldig.