Het is bijna Kerstmis!

Je kat is het er duidelijk niet zo mee eens.

1 like

Mijn kat heeft het helemaal naar haar zin onder de Kerstboom.

61 likes

Wat een prachtige bomen hier :pleading_face:

Ik ben zo jaloers want zo normaal ook nu de boom zetten, maar ben ah klussen + we verhuizen vlak voor kerst. Dus echt veel versieren in het oude huis is niet zo chill :confused:

Ga denk ik toch een klein boompje en wat lichtjes doen in huis hoor :mrs_claus:

2 likes

Ik vond de Switch 2 echt tenenkrommend slecht :frowning:

Mijn mooie roze kerstboom🥰

67 likes

Mooi!

Past ook bij je profielplaatje

1 like

It’s not a regular christmas tree, it’s a cool christmas tree!

10 likes

Oh oh zeg dit maar niet tegen @Hippe_kikker :stuck_out_tongue_winking_eye:

Voor het laatst door het berichtje van @anon46421473 en op aanraden van mijn schoonzusje naar Jingle Jangle gekeken en ik vond het echt een leuke film. Wel eentje die denk ik net iets leuker is als je hem een tweede keer kijkt, want muziek. Ik vond de animatie ook zo leuk gedaan!

2 likes

Neeeee! Ik heb genoten :innocent:
@Vaiana

1 like

image
Samen met mijn vriend de kerstboom bij hem thuis opgezet. De lampjes zijn eigenlijk de belangrijkste versiering haha

20 likes

Google maakt me niet veel wijzer, dus ik hoop jullie wel!

Ik ben op zoek naar een leuk Kerstspel om aan m’n ouders te geven en samen met ze te doen.
Mag een bordspel of kaartspel zijn, maar bijvoorbeeld ook een online escaperoom met Kerstthema of een ander online Kerst spel.

Hopelijk heeft iemand hier dé tip :smiley:

2 likes

Kwam gisteren thuis en toen had m’n vriend als verrassing de kerstboom al uit de berging gehaald en neergezet! Terwijl hij normaal per se wil wachten tot na sinterklaas, dus ik was helemaal verrast!
Vandaag 'm samen opgetuigd, dus nu voel ik me helemaal kerstig! :christmas_tree::christmas_tree::christmas_tree:

38 likes

Oeps ook al een boom, ik wilde nog 1 jaar een echte maar toch maar nu een neppe gekocht en gelijk neergezet

39 likes

Hij staat! Met allemaal disneyballen.

22 likes

Vandaag mijn eerste echte kerstboom gekocht :smiling_face_with_three_hearts: volgend weekend gaan we hem pas opzetten, ik kan niet wachten haha

21 likes

Aaaa wat leuk is dit :heart_eyes:

Wil ook zo graag een dorpje maar wij hebben er nu nog niet de ruimte voor. Maar ik zie mij en mijn vriendin over 30 jaar echt als dat koppel die in oktober vast begint met alles neerzetten en zo’n heel kersthuis hebben :joy:

2 likes

Onze boom staat ook! :heart:

29 likes

Hebben nou zo weinig van jullie slingers? :open_mouth:

1 like

omggggg ik kan dit niet aanzien
je moet die takken een beetje spreiden haha

41 likes

Waar kopen jullie zo’n mand waar je de kerstboom in/op kan zetten? Ik heb bij diverse winkels (Action, Blokker, Xenos) gekeken, maar ze hadden gewoon helemaal niets? Iemand nog tips waar ik kan kijken?

1 like