€ 16,60 15%OFF | Fashion Leuke Kerst Jurk Fancy Japanse Korea Holiday Party Dansen Kostuum Cosplay Volwassen Vrouwen Groene Kanten Jurk
Omg waarom zie ik dit nu pas? Als ik nu bestel komt ie te laat

€ 16,60 15%OFF | Fashion Leuke Kerst Jurk Fancy Japanse Korea Holiday Party Dansen Kostuum Cosplay Volwassen Vrouwen Groene Kanten Jurk
Oh die van mij vreet alleen het engelenhaar op dus ben er maar mee gestopt.
Toen ik een echte boom had moest ik elke dag de boom rechtzetten, dat is gelukkig gestopt toen ik een nepboom kocht
Ja! https://www.intratuin.nl/treecluster-met-app-15-m-met-1152-lampjes-classic-warm.html
Ik kreeg in de winkel trouwens 25% korting op de lampjes.
De boom staat er nu al eventjes, vind het zo gezellig!
En nu kwam ik net de woonkamer in, heeft m’n vriend allemaal cadeautjes er al onder gelegd Nu nog een maand wachten met uitpakken haha
Ik ga dit jaar een boom halen >3 meter en daar kijk ik nu al zo naar uit
Ooooh dit ziet er zo sprookjesachtig uit! En die cadeautjes super lief.
Ik ben zo kinderlijk dat ik op aliexpress op zoek ben naar een mini kerstmuts voor mijn bewegende baby yoda.
Wow, wat een prachtige boom!
Je kat is het er duidelijk niet zo mee eens.
Wat een prachtige bomen hier
Ik ben zo jaloers want zo normaal ook nu de boom zetten, maar ben ah klussen + we verhuizen vlak voor kerst. Dus echt veel versieren in het oude huis is niet zo chill
Ga denk ik toch een klein boompje en wat lichtjes doen in huis hoor
Ik vond de Switch 2 echt tenenkrommend slecht
Mooi!
Past ook bij je profielplaatje
It’s not a regular christmas tree, it’s a cool christmas tree!
Oh oh zeg dit maar niet tegen @Hippe_kikker
Voor het laatst door het berichtje van @anon46421473 en op aanraden van mijn schoonzusje naar Jingle Jangle gekeken en ik vond het echt een leuke film. Wel eentje die denk ik net iets leuker is als je hem een tweede keer kijkt, want muziek. Ik vond de animatie ook zo leuk gedaan!
Google maakt me niet veel wijzer, dus ik hoop jullie wel!
Ik ben op zoek naar een leuk Kerstspel om aan m’n ouders te geven en samen met ze te doen.
Mag een bordspel of kaartspel zijn, maar bijvoorbeeld ook een online escaperoom met Kerstthema of een ander online Kerst spel.
Hopelijk heeft iemand hier dé tip