Kan bij mij ook makkelijk door het raam. Het zijn maar hele dunne kabeltjes, nog dunner dan een telefoon oplader.
Ja ik dacht dus, dat is echt voor in de zomer als het niet regent. Maar misschien moet ik het er dan toch maar op wagen.
Thanks ook voor de andere reacties! Door het badkamerraampje zou dan misschien moeten lukken, ik ga er eens achteraan!!
Ik vind dit echt geweldig! Producent van o.a. Meatloaf en Janis Joplin en zelf ook artiest, die ons Youp covert
Wat een leuke kaarten! Waar heb je die gehaald als ik vragen mag ?
Iemand nog aanraders voor een goede kunstboom?
Wij hebben er ene van Excellent Trees. Ik vind hem heel mooi. Hij heeft ook verschillende soorten ‘naalden’ waardoor hij net wat minder nep uitziet.
Nummer 17 bij de intratuin! Met lichtjes erin
Ik heb deze: https://www.intratuin.nl/triumph-tree-kunstkerstboom-romagne-h-185-cm.html
Vind hem er in het echt mooier (en realistischer) uitzien dan op het plaatje!
Wij hebben deze: https://www.welkoop.nl/winkel/tuin/genieten-in-de-tuin/kerst/kunstkerstbomen/triumph-tree-forest-frosted-pine-kunstkerstboom-230-cm_1320696
Ik zou je ook aanraden even bij het tuincentrum te kijken. Zitten grote verschillen tussen
Ik heb bij de action 3 rollen met organza gekocht:
En die over mijn deur gespannen en zelf een strik gemaakt, een rol van boven naar beneden, een rol van links naar rechts en een rol voor dr strik!
Ik kwam het op TikTok tegen en dacht, dit wil ik bij onze voordeur haha
Hahaha ja moest ik ook aan denken twee verschillende slingers ook nog, want mijn vriend dacht dat één disneyslinger (de gouden slinger) wel genoeg was voor een boom
maar ik ben het helemaal eens met @Vaiana dus heb die van vorig jaar er ook maar in gehangen
Weet iemand waar je (semi cheap) kerstpyjama (mag ook alleen broek) kan kopen voor man en vrouw? Zag niks bij de action en denk dat het van AliExpress niet optijd binnen komt voor de kerst.
Primark, in overvloed.
Hij staat al bijna een week hier. Ben echt elk jaar trots op mezelf dat ik zulke mooie bomen uitzoek.
Oja thanks! Geen seconde aan de Primera gedacht haha
C&A
Vandaag meer dan 500 lichtjes opgehangen op mijn kamer. Ik ben helemaal gelukkig en in de kerststemming.