Vind dit zo gezellig

Heel lief! Ik wil ook zo’n vriendin haha
Ik voel me een beetje een oen dat ik dit vraag, maar ik loop er nu al een week over te piekeren haha. Ik zou supergraag lampjes (liefst zo’n snoer met pegels) aan de voorkant van ons huis willen, maar ik vraag me af hoe je zoiets regelt met electriciteit. Snoertje door het raam naar binnen, dan kun je je raam niet meer dicht doen. Stopcontact buiten met zo’n klepje is ook niet waterbestendig genoeg voor in de herfst/winter met al die regen, toch? Ben heel benieuwd naar hoe jullie dit gedaan hebben als je buiten lampjes hebt.
Je heb tegenwoordig ook lampjes op zonne-energie
Die stopcontacten buiten met zo’n klepje zijn daar als het goed is wel speciaal voor gemaakt. Dus dat zou goed moeten gaan, als die er al een zit. Ik zou alleen niet zelf gaan lopen kloten haha. Ook de lampjes moeten speciaal voor buiten zijn. Bij ons appartement hebben wij gewoon dat hele dunne kabeltje van de stroom door de schuifpui gedaan en dicht geduwd, dat kon net door de rubbertjes die daar zitten, heel goed is het niet voor de kabel en deur maar ja we hadden wel mooie lampjes haha.
Vaak kun je een raampje nog wel dichtdoen ook al zit er een snoertje tussen toch?
Ik had van de zomer van die lichtbollen in de tuin ook gewoon zo via het raam gedaan…
Kan gewoon hoor via het raam! Anders is via de brievenbus een optie of onder de deur door.
Kan bij mij ook makkelijk door het raam. Het zijn maar hele dunne kabeltjes, nog dunner dan een telefoon oplader.
Ja ik dacht dus, dat is echt voor in de zomer als het niet regent. Maar misschien moet ik het er dan toch maar op wagen.
Thanks ook voor de andere reacties! Door het badkamerraampje zou dan misschien moeten lukken, ik ga er eens achteraan!!
Ik vind dit echt geweldig! Producent van o.a. Meatloaf en Janis Joplin en zelf ook artiest, die ons Youp covert
Wat een leuke kaarten! Waar heb je die gehaald als ik vragen mag ?
Iemand nog aanraders voor een goede kunstboom?
Wij hebben er ene van Excellent Trees. Ik vind hem heel mooi. Hij heeft ook verschillende soorten ‘naalden’ waardoor hij net wat minder nep uitziet.
Nummer 17 bij de intratuin! Met lichtjes erin
Ik heb deze: https://www.intratuin.nl/triumph-tree-kunstkerstboom-romagne-h-185-cm.html
Vind hem er in het echt mooier (en realistischer) uitzien dan op het plaatje!
Wij hebben deze: https://www.welkoop.nl/winkel/tuin/genieten-in-de-tuin/kerst/kunstkerstbomen/triumph-tree-forest-frosted-pine-kunstkerstboom-230-cm_1320696
Ik zou je ook aanraden even bij het tuincentrum te kijken. Zitten grote verschillen tussen