Het kostte me een heel pak lijmpistoolvullingen om die denneappels op hun plek te houden maar ik ben blij met het resultaat!
Mijn vriend gaat vandaag een kerstboom kopen, ik hoop dat hij een beetje een fatsoenlijke kiest ondertussen heeft onze aap al een kerstmuts gekregen
er zijn nog lege takjes ja haha, als ik nog ergens wat leuks tegenkom neem ik het mee!
Ik hou gewoon echt niet van halflege bomen.
Haha ja volgens mij zijn we met z’n allen verhuisd
Kunnen we na de kerst ook weer overstappen naar een januari & februari topic haha
Dat zijn juist echt kille de maanden waarin ik moet worden herinnerd aan de leuke / mooie dingen (ik probeer iets te bedenken maar ik zou t dus gewoon echt niet weten? Het vooruitzicht naar de lente? )
Vind dit echt een hele mooi gedecoreerde boom!
Aaah dankjewel! Allemaal dankzij inspiratie hier, op insta en Pinterest hoor
Maar ik vind eigenlijk dat je de kleur van het snoer helemaal niet ziet! Ik die alleen lampjes als ik naar mijn boom kijk.
Wij gaan los in onze tijdelijke woning! Ben zelf sjablonen aan het knippen, was vergeten hoe leuk ik dat vond als kind. Vierkant blaadje zoveel mogelijk dubbel vouwen, knippen en kijken wat voor patroon er ontstaat.
Wauwwwww
De kerstboom staat al 3 weken hier, toen met enkel rode basic ballen. Nu ben ik de afgelopen weken los gegaan met meer speciale ballen kopen en ben zooo blij met onze kerstboom. We hebben alleen nog geen piek.
Zoooo blij mee
Bij mij staat hij ook!
En mijn vriend heeft ingestemd om een cheesy kerstkaart te maken samen voor de boom, dus ik ga nog even broeden op een leuke pose / outfit
Leuke dingen hoor!! Waar zijn ze van? Die rode met dat strikje rondom zijn ook leuk zeg
Ik doe nooit een piek want een piek betekent dat de boom af is vind ik.
En mijn boom is nooit af, kan altijd nog wel wat bij!!
Wauw deze is echt amazing haha, zo heerlijk over de top love it