Het is bijna Kerstmis!

Ik heb bij de action 3 rollen met organza gekocht:

En die over mijn deur gespannen en zelf een strik gemaakt, een rol van boven naar beneden, een rol van links naar rechts en een rol voor dr strik!

Ik kwam het op TikTok tegen en dacht, dit wil ik bij onze voordeur haha

4 likes

Haha ik ging kijken of @Vaiana dit geliket had, dat moest wel namelijk, want SLINGERS!!

3 likes

Hahaha ja moest ik ook aan denken :joy: twee verschillende slingers ook nog, want mijn vriend dacht dat één disneyslinger (de gouden slinger) wel genoeg was voor een boom :joy: maar ik ben het helemaal eens met @Vaiana dus heb die van vorig jaar er ook maar in gehangen

1 like

Weet iemand waar je (semi cheap) kerstpyjama (mag ook alleen broek) kan kopen voor man en vrouw? Zag niks bij de action en denk dat het van AliExpress niet optijd binnen komt voor de kerst.

Primark, in overvloed.

Hij staat al bijna een week hier. Ben echt elk jaar trots op mezelf dat ik zulke mooie bomen uitzoek.

40 likes

Oja thanks! Geen seconde aan de Primera gedacht haha

C&A

1 like

Vandaag meer dan 500 lichtjes opgehangen op mijn kamer. Ik ben helemaal gelukkig en in de kerststemming.

7 likes

Het kostte me een heel pak lijmpistoolvullingen om die denneappels op hun plek te houden maar ik ben blij met het resultaat!

52 likes

Mijn vriend gaat vandaag een kerstboom kopen, ik hoop dat hij een beetje een fatsoenlijke kiest :sweat_smile: ondertussen heeft onze aap al een kerstmuts gekregen :blush:

17 likes

En onze aap heeft ook een kerstmuts haha @Depeche

45 likes

er zijn nog lege takjes ja haha, als ik nog ergens wat leuks tegenkom neem ik het mee!

Ik hou gewoon echt niet van halflege bomen.

3 likes

Haha ja volgens mij zijn we met z’n allen verhuisd :christmas_tree:

3 likes

Zondag de boom opzetten! Ja, met slingers @Hippe_kikker

Kunnen we na de kerst ook weer overstappen naar een januari & februari topic haha
Dat zijn juist echt kille de maanden waarin ik moet worden herinnerd aan de leuke / mooie dingen (ik probeer iets te bedenken maar ik zou t dus gewoon echt niet weten? Het vooruitzicht naar de lente? :neutral_face:)

10 likes

Jaaaa de mijne staat ook eindelijk!

42 likes

Vind dit echt een hele mooi gedecoreerde boom!

1 like

Aaah dankjewel! Allemaal dankzij inspiratie hier, op insta en Pinterest hoor :slight_smile:

Maar ik vind eigenlijk dat je de kleur van het snoer helemaal niet ziet! Ik die alleen lampjes als ik naar mijn boom kijk.

1 like