Ja, dat snap ik wel, maar je zet toch ook niet in februari al de strandstoelen en zonnebrand crème in de etalage?
Nog even los van het feit dat het echt karig versierde boompjes waren, maar op 1 of andere manier is de Blokker altijd ‘net niet’
Ja, dat snap ik wel, maar je zet toch ook niet in februari al de strandstoelen en zonnebrand crème in de etalage?
Nog even los van het feit dat het echt karig versierde boompjes waren, maar op 1 of andere manier is de Blokker altijd ‘net niet’
In februari kan je nog adverteren met Valentijnsdag. En veel mensen wachten nu op Black Friday, Sinterklaas en kerst.
Hema heeft zulke leuke kerstdingen. Twijfel alleen of ik wacht tot de sint intocht korting of dat ik nu al dingen ga kopen.
Bij Hema zijn de leuke dingen snel uitverkocht. Na Sinterklaas meestal alleen nog de standaard benodigdheden, maar niet de bijzonderste dingetjes.
Ja wil niet wachten tot sinterklaas maar tot de intochtkorting. Als die er is tenminste maar de afgelopen 10 jaar wel. Maar heb ook nog vouchers. Misschien toch maar gewoon bestellen van de week.
Wij gaan dit jaar verhuizen net voor kerst en ben er nu al verdrietig van dat we hoogstwaarschijnlijk geen kerstboom gaan hebben.
Hier in ons huidige huis is niet handig ivm inpakken enzo. En anders staat hij net en moet hij weer weg.
In ons nieuwe huis gaan we de eerste paar weken boven leven omdat beneden nog niet af is.
Misschien zet ik ‘m wel op m’n slaapkamer dan
Haha aaah zo herkenbaar. Ik heb normaal de hele maand december een boom staan, maar 2 jaar geleden niet ivm klussen/verhuizen. We verhuisden 21 december en toen heb ik de hele dag uitgepakt en ingericht tot ik er ongeveer bij neerviel, zodat ik de 22e toch nog de boom kon zetten😅
Ik heb wel een nepboom, dat scheelt. Oh en in ons huis had ik een klein boompje toch (niethetzelfde), misschien dat als tip? Mocht je toch wat kerstsfeer willen?
Wij verhuisten vorig jaar 1 a 2 weken voor kerst en als troost heb ik toen een klein kerstboompje met verlichting erin gekocht. Kun je zelf nog kleine balletjes indoen als je wil, en gewoon mee verhuizen. Toch nog een beetje kerstig.
Ik heb daardoor ook echt zin om dit jaar extra uit te pakken
@wompie @Nefertiti
Een klein boompje ga ik denk doen! Thanks.
Heb ook wel een neppe sinds vorig jaar, die zou ik eventueel extra vroeg op kunnen zetten. En dan het kleine boompje in ‘t nieuwe huis!
Ga gewoon heel veel kerstlampjes ophangen en kerstmuziek luisteren ter compensatie en inderdaad… volgend jaar éxtra uitpakken!
Ik vind het ook meer Pasen gerelateerd dan kerst
Ik heb me aangemeld voor de kerstcommissie op mijn werk. De komende weken mag ik me bezighouden met decoratie, cadeautjes, kerstborrel plannen etc. Kringloopwinkels afstruinen en dan ook nog gewoon betaald krijgen. Love mijn leven nu.
Hoezo bestaat er eigenlijk niet zoiets als een kerst-hotel of iets van een vakantiepark, waar met kerst alles (dus ook de huisjes/hotelkamers van binnen) in kerst sferen is? Ik ga altijd heel graag rond kerst een paar dagen weg en vind het zo jammer dat je verblijf dan niet kerstig is. Lijkt me echt een gat in de markt zoiets
Volgens mij heb je bij Van der Valk kamers die geheel in Kerstsfeer zijn. Niet allemaal hoor. Speciale kamers. Ook met speciale prijzen denk ik
Ja ik had ooit een natuurhuisje met een kerstboom(pje), open haard, bad en overal lampjes . Bedenk me nu dat ik dat toen te weinig heb gewaardeerd
De meeste hotels hebben een enorme boom staan in de lobby of voor het hotel en mini boompjes op het bureau toch? In de badkamer indd nooit iets gezien. Een bath bomb in wintergeurtjes zou ook lekker zijn
Ik speel in A Christmas Carol. Nu loop ik al weken kerstliederen te zingen
Hehe ja ik bedoelde het wel iets extremer dan een grote boom in de lobby en een klein miniboompje op je bureau in je kamer. Gewoon echt dat alles omgetoverd wordt tot een soort kerst walhalla, met kerst activiteiten enzo, lijkt me echt tof als je dan een verblijf ergens helemaal in kerst thema kunt doen. (Ik heb gisteren de superslechte film Coyote Creek Christmas op Videoland gekeken en werd hierdoor een beetje geïnspireerd geloof ik haha).
https://www.valkexclusief.nl/feestdagen/kerst/kerstsuites/
Ik vind dit er wel heel gaaf uit zien en behoorlijk over de top versierd voor een hotelkamer.