Wanneer zetten jullie de kerstboom ? Ik wacht nog even op lagere temperaturen maar dan ga ik ervoor
Ik heb hem gisteren gezet🙉 We zetten hem eigenlijk altijd het laatste weekend van oktober, we hebben nu wel even getwijfeld vanwege de temperaturen maar toch doorgezet😂
Ik denk de 3e week van November. Ga de week ervoor een week lang naar Londen en denk en hoop dat ik helemaal in kerstmood terug kom.
Dan kom je zeker in kerststemming terug. Alles is zo mooi daar!
Heel cute!
Ik heb al zo’n Lemax chocolade fabriek gekocht, wel echt super duur maar hadden dit jaar bedacht dat we niks meer voor in de boom mochten maar juist wel voor in huis en lijkt me leuk om elk jaar eentje erbij te doen.
Heel mooi zo die kleuren bij elkaar!
M’n eerste kerstige drankje is een feit!
Ik had de praline cookie hot chocolate. Ik zou hem niet direct elke week nemen, want hij is vrij zoet, maar hij was wel heerlijk voor de afwisseling
Ik vond hem ook lekker! M’n lievelings is nog steeds de honey almond hot chocolate uit 2014/2015, die was zoooo lekker. Ik vind de mokken en dat cup stopper beertje dit jaar ook zo schattig
Dat witte in die candy cane mok is een soort glitterige nepsneeuw
Mooi zeg!
Ik ben dit weekend met de kinderen naar de kerstafdeling geweest en een derde boom gekocht en allerlei nieuwe versiersels. Voel me de laatste maanden echt niet top, overwerkt en alles en hier werd ik echt even heel gelukkig van. Begin volgende week ook maar gewoon met het huis versieren.
Konden ze de honey almond hot chocolate maken? Of bedoel je de praline cookie hot chocolate?
Ik zie overal alweer zoveel leuke kerstballen, maar ik het is tot nu toe gelukt me in te houden en niks te kopen
Eerst ga ik inventariseren welke ik het leukste vind, en dan ga ik pas iets kopen. Anders heb ik straks weer een hele bak met impulsieve aankopen erbij Dat is vast herkenbaar voor andere kerstliefhebbers haha
Ik heb vandaag voor ‘t eerst weer een kerst afspeellijst aangezet op Spotify. HEERLIJK
Ah ik luister ook al regelmatig kerstmuziek als ik aan het werk ben Deze vind ik heerlijk:
Over kerstliedjes gesproken. Bij ‘dit is de dag’ kwam er vorig jaar heel enthousiaste man praten over dat soort liedjes. Misschien nog een leuke tip
Ik heb niet gevraagd haha, stond een meisje achter die half Engels half Nederlands sprak, en ben na lang twijfelen toch maar voor de toffee nut latte gegaan die was best lekker!
Wat is de prijs van de berenbeker als ik vragen mag?
€14,95! Weet niet of het ook per starbucks locatie kan verschillen. Ik heb hem vanuit bataviastad