Het is bijna Kerstmis!

Ik ben op zoek naar de allermooiste nep kerstboom die er is. Beetje vloeken in de kerk waarschijnlijk, maar ik kan het helaas niet meer aan mezelf verkopen dat er elk jaar een boom dood gaat in mijn huis.

Heeft iemand tips voor een mooie nepkerstboom? Bij voorkeur zon 180cm en max. 175 euro.

3 likes

Je zou ook kunnen kijken naar een huurkerstboom, bijvoorbeeld via https://www.duurzame-kerstbomen.nl/

1 like

Dankjewel! Ik ga morgen eens even kijken!

2 likes

Je kan ook op marktplaats kijken. Ik heb een prachtige volle boom van 2,10 en heb er 50 euro voor betaald. Als ik zie waar ze voor weggaan in het tuincentrum… is ook nog eens duurzamer!

3 likes

Ik heb deze Triumph Tree kunstkerstboom Romagne H 185 cm kopen | Intratuin en ben heel blij met hoe 'ie eruit ziet. Het plaatje doet hem geen recht!

1 like

Wij hebben deze en is heel mooi in het echt, inmiddels hebben mijn ouders en een vriendin ook dezelfde (in andere maten). Net iets duurder dan je budget maar misschien nog ergens goede deal te vinden. Ik heb hem toen bij Welkoop gekocht.

3 likes

Deze heb ik ook @Monito. Heel blij mee. Super vol en echt heel mooi in het echt. Ik heb hem bij Intratuin gekocht destijds. Daar stonden sowieso meer bomen van Triump die doorgaans wel mooi zijn.

2 likes

Bearista😭 haha zo cute!

3 likes

Wij hebben deze.

Ik ben er zó blij mee! Wilde nooit aan een kunstkerstboom, maar ik wil nu niet meer terug. Hebben deze vorig jaar gekocht naar aanleiding van een tip van Christmaholic en omdat ik haar boom zo mooi vond. Net echt!

4 likes

@Monito Ik heb deze ook, hij is in het echt heel mooi. Aanrader!

2 likes

Ja, zo’n yt filmpje is handig. Ik pak die er ook elk jaar weer bij. Als je een nepboom goed opzet is ie minstens zo goed als een echte.

En met het oog op duurzaamheid: een goeie nepboom gaat zeker wel 10 jaar mee, zo niet meer! Mijn ouders hebben hun boom al 20 jaar denk ik (wel een dure gekocht destijds).

1 like

Iets duurder dan je budget maar heeeeel mooi. Heb 'm zelf helaas nog niet want we hebben nu pas ruimte voor zo’n hoge maar nu even geen geld voor een nieuwe boom + extra versiering

Edit - ik had alleen eerder de niet frosted versie opgeslagen, deze is frosted. Heb die nog nooit in het echt gezien dus geen idee of die ook.mooi is.

2 likes

Deze hebben wij ook en elke kerstperiode weer super blij mee.

3 likes

Is het geoorloofd om dit weekend de kerstboom al neer te zetten?

12 likes

Ik zag net dit topic voorbij komen en heb nu maar m’n spotify kerst playlist opgedoken :smiling_face_with_three_hearts:

It’ll be lonelyyy this christmas without you to hoooolddd…

5 likes

Ik zag de kerstverlichting op het station al hangen!

4 likes

Wij hebben 2 jaar terug een Triumph boom gekocht via Marktplaats. Echt een super volle, mooie boom. Zeker een aanrader en duurzaam!

2 likes

JA

3 likes

De detail foto’s die ze heeft gemaakt doen ook zijn recht? Ik vind het eng om een boom online te kopen aan de hand van alleen dat artikel van haar, maar ziet er zo mooi uit!

Ik vind ‘t echt een hele mooie boom! Hij oogt echter dan andere kunstbomen vind ik, omdat hij wat speelser is en door de vorm van de naalden.

Ik moet wel zeggen dat ik ‘m in de winkel gekocht heb hoor, wilde voor dat geld wel even goed kijken en vergelijken.

2 likes