Ah fijn om te horen. Ik woon veels te ver van de winkels waar hij eventueel zou staan, dus dat maakt het lastiger.
Die van mij staat al sinds afgelopen weekend, dus ik vind van wel
ik weet niet of dit het gepaste topic is, MAAR
ik moet Kerst dit jaar hosten en we gaan voor gemak.
had besloten om op https://www.debuffettenboer.nl/ een buffet te bestellen, eindelijk gekozen welke het zou worden en nu zitten ze vol met de kerst!!!
weet iemand nog iets wat eten bezorgt (liefst door heel Nederland, zit zelf in regio Den Bosch) met de kerst en het allerliefst ook bestek en borden brengt en haalt? hoeft niet heel fancy te zijn, niveau kipsate is ook goed
Iemand nog aanraders voor (beetje budgetproof) kerstgeurkaarsen?
Mocht je in de buurt zitten van de Duitse grens, dan raad ik Kik aan, een Wibra-achtige winkel waar ze in deze periode voor een paar euro lekkere kaarsen hebben (Weihnachtsmandeln is mijn favoriet).
Bath & Bodyworks is prijzig maar heeft regelmatig een aanbieding. Met Black Friday komt er misschien weer een goede deal? 'tis The Season is een lekkere kerstgeur.
Oeh ja Kik zit wel in mijn stad! Ga ik kijken.
Door die kipsaté moest ik meteen denken aan Kippie daar zie ik altijd reclame voor in het huis aan huis weekblad hahaha
Zitten ook op heel veel plekken.
Daar kun je allemaal van die schalen met kiphapjes en rijst/aardappels bestellen.
Geen idee of het lekker is want ik eet zelf geen kip. En dus wel echt niveau kipsaté, maar ook wel gewoon makkelijk. Doen alleen geen borden en bestek denk ik, maar bij zo’n kippie pan past ook wel om te eten uit kartonnen wegwerp bakjes met kerstmotief
Jaaa die was ook al getipt door een familielid maar ik vond een schaal met alleen 1000 vleeshapjes wel een beetje intens en achterlijk (en voetbalstadion achtig)
Dus dat wilde ik niet, maar het hoeven ook geen rilettes en oesters te zijn ofzo
Voor hoeveel mensen is het?
Ik ben gisteren naar de kerstshow bij de Intratuin geweest, en vandaag heb ik mijn kerst Spotify lijst weer aangezet
11 en 1 kind!
De Smaakcateraar is heel erg goed maar ik denk dat je net buiten het bezorg gebied valt. Kan niet zo gauw vinden tot hoe ver ze bezorgen… (en je exacte woonplaats natuurlijk). Maar wel een grote aanrader dus moeite waard om even te checken!
Aaaah ik heb echt een koop-issue. Al een aantal jaar wil ik een kitschboom met kerst en hoopte ik na kerst met korting ballen te kunnen scoren. De afgelopen jaren ging dat niet door omdat door corona beperkingen waren.
En nu waren we net in de Blokker om afwasmiddel te kopen en zag ik al die geweldige kitch ballen hangen. Ik wil ze zooo graag maar kan het voor mn gevoel niet rechtvaardigen om het voor volle prijs aan te schaffen. Vroeg nog aan de jongen achter de kassa of het nog wordt bijgevuld maar hij gaf aan van niet. Dus nu heb ik nog meer aankoopstress. Wel doen, niet doen?
Normaal heb ik altijd een heel bescheiden boompje haha. Foto van vorig jaar:
Sorry, heel verhaal
Ja dat wel! Ben gewoon een beetje gierig omdat ik weet dat na de kerst er veel korting is.
Daar ben ik dus nog niet helemaal over uit
Je kunt er ook een of twee kopen die je echt heel tof vindt en dat ieder jaar. Dan verzamel je ze wat langzamer maar wel een minder grote uitgave iedere keer.
Ja dat is ook een idee, en dan nu hopen na de kerst dat er nog wat hangt met korting.
Ben altijd zo’n twijfelkont haha, denk altijd superlang na over dingen.
Dit! Ik heb nu echt een boom vol kitschy (eet)gerelateerde ballen, elk jaar koop ik er een paar bij en zo groeit de collectie gestaag. Dit jaar heb ik een baconstrip en een moscow mule gekocht (Flying Tiger en Casa hebben dus ook dit soort dingen voor niet teveel geld.)
Als je een Flying Tiger in de buurt hebt kun je daar ook eens gaan kijken, die hebben vaak veel leuke en ze kosten maar €1!
Primark heeft er nu ook een heleboel voor €1