Ik heb nu met kerstavond een etentje gepland en eerste kerstdag. Nu wil ik met vrienden op tweede kerstdag afspreken maar ik heb geen zin in nog een thuisetentje. Een restaurant lijkt mij met kerst niet zo gezellig maar een pub of iets dergelijks lijkt mij heel leuk. Heeft iemand dat wel eens gedaan en hebben jullie tips. Wil heel graag naar een plek met een kerstboom en relaxte sfeer
Je kunt sinaasappelschijfjes drogen in de oven en die met een lintje ophangen. Kaneelstokjes kun je ook ophangen en wij leggen altijd dennenappels op/tussen de takken.
Van zoutdeeg of vilt zou je zelf wat ornamenten kunnen maken.
Deze hangertjes vind ik zelf heel schattig en passen goed bij een natuurlijke kerstboom. Ze zijn niet zo duur en dan heb je toch aardig wat hangers.
Ik heb dat wel eens gedaan met spulletjes van sostrene, die hadden bijvoorbeeld papieren sneeuwvlokken die ik zelf heb geverfd en beglitterd. Je kunt ook piepschuim ballen kopen en die verven of met klei iets maken (dat wil ik dit jaar gaan doen)
Ik ga denk ik m’n kerst borduurwerkjes in de boom plaatsen. Ik wil dat combineren met strikken van rood lint en nog wat vilten vogeltjes om m’n moeder te eren.
4 van de 5 zijn trouwens nog niet af. Komen er uiteindelijk uit te zien als degene rechts onder
Niet zelfgemaakt, maar bij de kringloop zijn vaak ook kerstballen te koop voor weinig!
Bedankt allemaal voor het kerstboom advies! Ik heb uiteindelijk ook deze gekocht en ga 'm zometeen opzetten ![]()
Nu wil ik ook weer terug naar Zweden ![]()
Leuk! ik heb ook wel eens zelf kleine kerstballetjes in mn oren gehangen met het kerstboom haakje, ging voor een avondje ook prima.
Helemaal zin om mijn kamer op werk te versieren voor kerst.
Mini kerstboompje en nep waxine lichtjes. Super gezellig ![]()
Afgelopen zaterdag goed geslaagd bij de intratuin. En het was lekker rustig, want iedereen was naar de intocht van Sinterklaas
Heeft iemand een verlicht kerstfiguur onlangs gekocht? Ik ben opzoek naar een rendier met slee voor buiten. Op internet staan er zoveel, iemand tips voor een beetje kwalitatief goede?
Ik vind die van Lidl goed en niet duur. Het zijn volgens mij elk jaar dezelfde en met led.
Ooooh ik ben gek op varkentjes, ik ga deze week ook even kijken ![]()
Jaaa ik sta steeds met die goudvis in m’n handen
misschien dat ik ze een dezer dagen toch meeneem
Door jouw post moet ik denken aan dat er 2 jaar geleden (volgens mij) zo’n programma op rtl was waarbij teams het mooiste kerstdorp moesten bouwen, qua opzet een beetje zoals de grote kleine treinen competitie. Was echt superleuk maar volgens mij was het eenmalig.
Ziet er wel echt heel mooi uit @Flerken !
@Memento_mori, @Bakkes, @Medusa, @Fuji Bedankt voor alle tips! Ik word meteen enthousiast om te gaan knutselen. Straks zal ik nog moeten opletten dat het niet alsnog duurder uitkomt dan een hoop simpele ballen kopen, haha.
Ik ben mijn boom gaan ophalen vandaag
.