JAAAAA die van de blokker zijn leuk he!! Vond ik ook al. Ik ben ook langzaam aan het opbouwen en probeer blokker nu ook wen beetje te vermijden . Ik heb er een aantal gekocht, en om de boom op te vullen heb ik gewoon simpele witte ballen.
Jaaaa ik vind ze echt zo leuk! Heb net samen met vriend besloten dat we er €100 uit gaan geven. Heb de afgelopen jaren sowieso niks aangeschaft qua kerstspullen en omdat ik/we het zo lang al willen gaan we het toch maar gewoon doen.
Vriend meteen over gehaald om morgen naar Zaandam te gaan voor de Primark en Flying Tiger, plus toch even naar de Blokker om daar de leukste aan te schaffen. Ik wil de kreeft en sowieso de unicorn luchtballon haha.
Kwam dit ook tegen op Pinterest als inspo en ik vind het echt zo leuk dit.
Zijn er geen reatataurants die met kerst ook aan zoiets doen? Zal vd week eens meedenken omgeving db, vandaag druk met carnavallen
Als je iets vindt, houd ik me ook aanbevolen voor tips! Ik zoek in dezelfde regio en vind het echt vies tegenvallen qua opties (of ik kan niet zoeken)
Ik heb zoveel zin in kerst dit jaar!! Heb eindelijk goede plek voor een kerstboom sinds we verhuisd zijn en kan niet wachten tot de boom t huis in mag van mijn man
En we hebben ook eindelijk genoeg ruimte om de familie uit te nodigen en kerst te ‘hosten’. ZIN IN! Heb het hele diner incl passende cocktails/drankjes al uitgestippeld
@DoeMaar ik heb uiteindelijk gekozen voor een restaursnt hier waar je een kerstmenu kon afhalen
@jojo ik weet niet waar je precies zit maar je mag me dm’en!
Houd ons op de hoogte aub!!!
Ben je geslaagd?!
Ik was vandaag even bij de Action en daar hebben ze ook heel veel van die kitsch hangers!
Jaaaaa ik heb vandaag de Blokker en Flying Tiger leeggekocht haha. Echt heel veel leuke ballen gescoord!
En een enorm leuke kersttrui bij de Primark voor eerste kerstdag waar we in een foute outfit aan de kerstdis moeten verschijnen dus ik ben helemaal in de kerstmiswolken vandaag.
Misschien nog een leuke tip:
In plaats van koelkast magneten oid, neem ik op elke vakantie een kerstbal mee.
Doe dit nu al een paar jaar en het lijkt zo leuk. En het is een leuke sport om de mooiste kerstbal te vinden op vakantie
Waar kan je lekker vegan eten bestellen en dat het thuisbezorgd wordt op 1e kerstdag? Ik wil niet gourmetten.
Edit : bezorging in Dordrecht
Locatie lijkt me in dit geval wel handig
Al weet ik dat ik geen tips kan geven, maar ik heb een tijdje terug wel op kerstavond een pakket opgehaald bij Waku Waku in Utrecht (voor ze wappie waren) en dan kon ik dat afmaken op eerste kerstdag. Er zit vast wel een vegan restaurant in jouw buurt die zoiets doet?
Lokale ondernemers… bij ons in de buurt zit een vrouw die heerlijke pies maakt, en m’n moeder had haar gevraagd of ze ook vegan kon doen. Vond ze heel leuk en was echt lekker. Het deeg had ze gemaakt met plantaardige boter en de vulling met champignons maar je proefde het niet als zo’n standaard ragout smaakje maar was echt heel goed. Die moet je dan thuis nog opwarmen. Verder hadden we er gewoon aardappels en spruitjes op een speciale manier bij en als toetje een vegan pavlova. Dan moet je dus nog wel wat zelf doen maar de centerpiece heb je al binnen.
Ohhh die pies, heeft ze een website?
Ja zoiets zoek ik! Er is hier wel een vegan restaurant en heb daar afgelopen 2 jaar afgehaald en daarvoor 2 kersten gegeten. Maar vond het niet zo bijzonder meer dus wil die eigk niet.
@Yzile omygod die pie klinkt geweldig. Ik wil zelf zo weinig mogelijk doen maar spruiten koken kan nog wel. We zijn ook alleen met m’n man en ik. Normaal zou ik pizza bestellen maar we gaan 2e kerstdag al pizza eten met mijn familie.
Er zitten hier wel wat goede lokale ondernemers, ik ga die eens contacten!
Oh dat is echt een leuk idee! Gaan ze dan niet kapot tijdens het vervoer of heb je een heel goede manier om ze te verpakken?
Ik moest meteen denken aan Vegan Masters maar zie nu dat hun webshop tijdelijk gesloten is tot ergens in november. Maar weet ook niet of je dan “luxe” genoeg vindt voor kerst en de maaltijden zullen dan voor kerst geleverd worden en niet met kerst zelf en supervers enzo.
Het is vanaf vandaag hier thuis officeel ook Kerst! We zijn druk bezig om ons kerstdorp weer op te zetten. Ik ben zo benieuwd wat ons kind ervan gaat vinden, die is nu bijna anderhalf en vind alles met lampjes en kleuren geweldig