Het is bijna Kerstmis!

Het is tot nu toe nog elke keer goed gegaan! We gaan ook vaak met de auto. Dus dan doe ik ze in bubbeltjes plastic in het handschoenen vakje haha.
Of vaak worden ze ook wel in een doosje gedaan
Anders tussen je kleren werkt ook!

Fotooooo’s

4 likes

Als het af is zal ik fotos plaatsen!!!

2 likes

Dit is het eerste jaar dat ik een kerstboom zal zetten (ik had er vorige jaren geen plaats voor), dus ik ben superenthousiast! Ik heb even getwijfeld, want ik moet ook nog heel wat meubels e.d. kopen, dus dit is al een duur jaar, maar ik heb er zo lang op gewacht dat ik niet nog een jaar kan wachten :sweat_smile:. Ik heb een bod gedaan op een tweedehands kerstboom en die ga ik volgende week ophalen :grin: (hij is wel best groot, hopelijk niet te groot, haha, ik heb moeite met dat in te schatten).

Nu ga ik waarschijnlijk wel nog niet veel versiering kopen dit jaar, maar misschien gewoon zelf wat dingen knutselen. Heeft iemand van jullie wel eens zelf kerstversiering (om in de boom te hangen dus) gemaakt?

2 likes

Ik heb nu met kerstavond een etentje gepland en eerste kerstdag. Nu wil ik met vrienden op tweede kerstdag afspreken maar ik heb geen zin in nog een thuisetentje. Een restaurant lijkt mij met kerst niet zo gezellig maar een pub of iets dergelijks lijkt mij heel leuk. Heeft iemand dat wel eens gedaan en hebben jullie tips. Wil heel graag naar een plek met een kerstboom en relaxte sfeer

1 like

Je kunt sinaasappelschijfjes drogen in de oven en die met een lintje ophangen. Kaneelstokjes kun je ook ophangen en wij leggen altijd dennenappels op/tussen de takken.

Van zoutdeeg of vilt zou je zelf wat ornamenten kunnen maken.

Deze hangertjes vind ik zelf heel schattig en passen goed bij een natuurlijke kerstboom. Ze zijn niet zo duur en dan heb je toch aardig wat hangers.

4 likes

Ik heb dat wel eens gedaan met spulletjes van sostrene, die hadden bijvoorbeeld papieren sneeuwvlokken die ik zelf heb geverfd en beglitterd. Je kunt ook piepschuim ballen kopen en die verven of met klei iets maken (dat wil ik dit jaar gaan doen)

4 likes

Ik ga denk ik m’n kerst borduurwerkjes in de boom plaatsen. Ik wil dat combineren met strikken van rood lint en nog wat vilten vogeltjes om m’n moeder te eren.
4 van de 5 zijn trouwens nog niet af. Komen er uiteindelijk uit te zien als degene rechts onder

48 likes

Niet zelfgemaakt, maar bij de kringloop zijn vaak ook kerstballen te koop voor weinig!

1 like

Bedankt allemaal voor het kerstboom advies! Ik heb uiteindelijk ook deze gekocht en ga 'm zometeen opzetten :blush:

4 likes

Hij staat! Rood/goud/wit en lekker vol en druk. De lampjes knipperen ook nog heel subtiel, love it!

25 likes

Nu wil ik ook weer terug naar Zweden :disappointed_relieved:

3 likes

Leuk! ik heb ook wel eens zelf kleine kerstballetjes in mn oren gehangen met het kerstboom haakje, ging voor een avondje ook prima.

Prachtig!!!

@Pantalones dat hoedje, love it 🥹

4 likes

Helemaal zin om mijn kamer op werk te versieren voor kerst.

Mini kerstboompje en nep waxine lichtjes. Super gezellig :heart:

1 like

Afgelopen zaterdag goed geslaagd bij de intratuin. En het was lekker rustig, want iedereen was naar de intocht van Sinterklaas

21 likes

Heeft iemand een verlicht kerstfiguur onlangs gekocht? Ik ben opzoek naar een rendier met slee voor buiten. Op internet staan er zoveel, iemand tips voor een beetje kwalitatief goede?

2 likes

Ik vind die van Lidl goed en niet duur. Het zijn volgens mij elk jaar dezelfde en met led.

1 like

Ooooh ik ben gek op varkentjes, ik ga deze week ook even kijken :pleading_face:

1 like

Jaaa ik sta steeds met die goudvis in m’n handen :smiling_face_with_three_hearts: misschien dat ik ze een dezer dagen toch meeneem

1 like