Volgens mij ken ik die nog niet! Die met Lindsay Lohan heb ik van de week alleen gekeken, vijf ik leuk maar zou hij vreselijk vinden ![]()
Ik denk dat de houtkachel het probleem is. Ik had ook altijd een echte boom, maar de laatste jaren haalden die ook net de kerst. Wij hebben ook een kachel. Vorig jaar ben ik overstag gegaan en heb een mooie neppe gekocht.
Anders dan de romcoms maar ik vond de animatiefilm Klaus echt prachtig. Staat ook op Netflix.
Het ligt er vaak ook aan waar je de boom koopt. Ik heb ook weleens een boom gehad die na 3 weken bijna kaal was. Vorig jaar toevallig een wat dure gekocht en die bleef wel lang staan.
Deze vond mijn vriend (kerstfilmhater) geweldig, en ik ook. Aanrader!
Bourtange is altijd mooi! Oude vestingstadje in Groningen (ik gok beetje ver rijden haha)
Welke? Klaus of die Duitse miniserie? ![]()
Sorry
bedoelde die Duitse serie!
Ah ja die ziet er inderdaad heel leuk uit!!
Ja ik vond Klaus ook heel leuk!
Ik vrees dat het niet aan de boom ligt. Als ik de boom weer inlever staan er allemaal hele mooi bomen en een zielig kaal exemplaar van mij
.
Ze zijn er speciaal op gekweekt om nog teruggeplaatst te worden. Maar ik vrees dat het een neppert gaat worden vanaf nu. Voordeel is wel dat ik die eerder kan opzetten en langer kan laten staan. Maar ik vind het ergens jammer.
Ik vond Hjem Til Jul ook echt zó’n leuke kerstserie. Jammer dat daar geen derde seizoen van komt!
Ik heb vandaag onze mini kerstboom opgezet, met normale piek dus ziet er echt idioot uit. Ook wat andere decoratie opgehangen en snickerdoodles gebakken en kerstmuziek op. Ik zit er al helemaal in
echt zo gezellig, kan ook niet wachten tot m’n kinderen oud genoeg zijn dat ze een grote kerstboom niet slopen. Heb nog zoveel ballen over.
Mijn boom is nog niet helemaal compleet
. Ik wil een nieuwe piek, en de slingers komen maar tot de helft van de boom (hoe deed ik dit vorig jaar?). Er hangen nog wat witte ballen in, maar uiteindelijk wil ik die allemaal weg hebben. Voor nu vind ik het wel even goed zo ![]()
![]()
Mijne staat ook! Een rommeltje, maar wel mijn rommeltje.
Ik wil de komende weken nog, als ik toevallig wat tegenkom, leuke ornamenten kopen. Daar heb ik wat ruimte voor gelaten.
Fan van deze wel:
Is dat huisje nog te koop? ![]()
Ik heb het een maand geleden bij Flying Tiger gekocht, dus vast wel!