Het is bijna Kerstmis!

Deel 1 van mijn kerstdorp! Zo trots op!

41 likes

Deel 2!

53 likes

Door jouw post moet ik denken aan dat er 2 jaar geleden (volgens mij) zo’n programma op rtl was waarbij teams het mooiste kerstdorp moesten bouwen, qua opzet een beetje zoals de grote kleine treinen competitie. Was echt superleuk maar volgens mij was het eenmalig.
Ziet er wel echt heel mooi uit @Flerken !

2 likes

@Memento_mori, @Bakkes, @Medusa, @Fuji Bedankt voor alle tips! Ik word meteen enthousiast om te gaan knutselen. Straks zal ik nog moeten opletten dat het niet alsnog duurder uitkomt dan een hoop simpele ballen kopen, haha.

Ik ben mijn boom gaan ophalen vandaag :heart_eyes:.

40 likes

Vandaag met collega’s de kerst high tea gedaan in Halsteren :raised_hands:t4:

meer foto's

30 likes

Leuk, ik ga morgen high tea’en! Was het lekker? Ben al 6 keer bij de kerstshow geweest :crazy_face: maar blijft mooi vind ik!

1 like

Ja het was top! Ook echt veel keuze. Ik wil eigenlijk nog een keer want las dat het aanbod per tijdslot nog verschillend is :joy:. Ga ook zeker nog een keer met mijn zoontje naar de kerstshow.

1 like

Haha, zo toevallig, ik was er ook vandaag voor de high tea🤗

2 likes

Oh leuk! Was je er ook in de ochtend?

1 like

Van 12 tot 14! Ging rollend weer naar buiten, haha!

1 like

heeft iemand ervaringen met kerstkransen van black box?

zoiets, lijkt dat een beetje in het echt?

1 like

Welke streamingdienst is volgens jullie de leukste voor kerstfilms/-series?

3 likes

Ja goede vraag! Ik ben ziek & ga vandaag op de bank een kerstfilm kijken heb ik me bedacht. Ik denk ‘christmas with you’.

2 likes

Heerlijk
Edit: minus het ziek zijn natuurlijk

2 likes

Ik heb deze dit weekend gekeken, vond m heel slecht. Maar wel het niveau dat je verwacht van een kerstfilm.

3 likes

Videoland, daar staan de meest cheesy films op!

1 like

Ja daar heb ik eerlijk gezegd ook zin in, een zoetsappige kerstfilm😂 vond die van linsay lohan ook heerlijk

3 likes

Heb net m’n kerstboom afgemaakt (hij stond al een week met alleen lichtjes erin), en de rest van m’n kerstdecoratie neergezet, even wat fotospam, ben er zo gelukkig mee haha

34 likes

Voor iedereen die opzoek is naar foute kerstballen;
Ga naar allesinwonderland in Rotterdam!
Echt zoveel leuke, foute kerstballen.
Neem wel een gevulde portemonnee mee, want het is wel heel duur :smiling_face_with_tear:. Ze hebben ook een webshop, dus je kan online eventueel ook bestellen. Ik heb er oa deze airpods gekocht :joy:.

7 likes

Het is zo’n leuke winkel en ze hebben heel het jaar kerstballen. Ik ga binnenkort ook weer even langs.

2 likes