Het jammere cadeautjes topic

Tot m’n zestiende kreeg ik elke verjaardag een sprookjesboek van mijn oma.
Ik heb echt moed moeten verzamelen om haar te vertellen dat ik daar misschien een beetje te
groot voor werd…

14 likes

Ik heb het in het andere topic ook al gezegd maar mijn schoonmoeder is een meester in rare cadeautjes.

  • een foldertje van een of ander restaurant
  • een pakje zakdoekjes
  • een opzetstukje voor een elektrische tandenborstel
  • anti slip badstof roze kniekousen
  • een pakje servetten
  • meerdere kettinkjes die lijken op die vriendschap kettinkjes van vroeger met zo’n zwart touwtje en een grote nep zilveren hanger. Terwijl ik al jaaaaren precies dezelfde ketting draag iedere dag.
31 likes

image

Bovenstaande dvd, een documentaire over de ebola- uitbraak
Mijn broer is helemaal gek van Breaking Bad en de pakken op de cover deden hem daar aan denken.
Thanks, bruv.

42 likes
  • Een 3 euro sjaal die was afgeprijsd naar 0,50 en daar zat een groot gat in en een nagellakje dat heel oud was en droog. (Van dezelfde persoon trouwens)
  • Kinder make-up met glitters. (ik draag zelden make-up, was toen al 23 en ben niet gek op glitters.)
  • Een kerstpakket met allerlei kazen (ik houdt niet van kaas.)
  • Een nep Adidasvest uit Turkije (terwijl ik die dag de echte aanhad. De echte ging 7 jaar mee, de neppe was na 2x wassen al lelijk) Ik had nog 10 keer gezegd niets voor mij mee te nemen uit Turkijke.
  • Een familielid kocht altijd schoenen voor mij in maat 36 (ik had toen al minstens 39) en bleef maar volhouden dat ik loog over mijn schoenmaat, want met mijn lengte zou ik nooit zulke ‘grote’ voeten kunnen hebben.) Ik kreeg van die persoon ook veel naveltruitjes toen ik 9 - 11 was, terwijl ik mijn buik juist niet wilde showen.
9 likes

Toen ik 10 was kreeg ik van mijn toenmalige vriendje oorbellen. Ik had niet eens gaatjes, was diep gekwetst dat hij dat niet had gezien haha :’)

2 likes

Een tasje met promotie materiaal (folders, een pen, een doosje pepermunt) van bedrijven waar we apparatuur van gekocht hadden.

Dit was mijn kerstpakket.

6 likes

Van mijn ex zijn moeder. Kleren van op een markt uit Italië. Op zich een lief gebaar. Maar een stiekem doorzichtige rechtuitlopende witte linnen rok met dikke elastieken band, en een topje dat uit 2 lagen bestaat en raar valt, plus een zwarte scrunchie met veel bling en opzichtige oorbellen, én dan daarbij zeggen "Lennon, ik heb je stijl echt door :wink: "… nee, sorry :p.

11 likes

Cactus van mijn ex omdat bloemen altijd doodgaan bij mij😑

Dit vind ik wel een leuk cadeau gewoon :stuck_out_tongue:

3 likes

Kreeg op mijn 14e voor kerst een string en een soort van sexy bh van mn moeder als grapje. Moest het uitpakken waar mn opa naast zat, zeer zeer zeer gênant

18 likes

Ik heb een omgekeerd verhaal. Had ooit eens een feestje bij iemand en ik wilde niet met lege handen toekomen dus nam ik een fles whiskey mee (geen goedkoop spul, was van een redelijk bekend merk). Een paar maand later zie ik op Instagramstories dat de gastvrouw van toen bij haar vader was en ze had gepost dat haar vader een XXL-fles van de smerigste whiskey ooit had gekocht. Je raadt het al, hetzelfde merk als ik haar had gegeven :disappointed_relieved: Heb me hier oprecht een tijdje rot over gevoeld haha.

11 likes

Ik kreeg ooit van mijn ‘vriendje’ een wasrek omdat ik had gezegd dat ik dat nodig had.

Romantisch, schat, dankjewel!

16 likes

Hahaha zo herkenbaar! Ik kreeg voor mijn afstuderen een waterkoker :joy: Het is wel een leuke, ik drink veel thee en had er een nodig… maar van je vriendje wens/verwcht je stiekem toch iets anders

3 likes

Ik heb wel eens een externe harde schijf gekregen van mijn destijds vriendje…

8 likes

Zoek 1 of 2 specifieke dingen uit ipv meerdere zodat ze geen keus hebben :tipping_hand_woman:t2:‍♀️

2 likes

Aangeven dat je aan het minimaliseren bent, dus dat je graag iets wilt van je lijstje. Als je bijvoorbeeld 4 dingen opschrijft (een afbeelding erbij is ook handig), hebben ze misschien wel het idee dat ze kunnen kiezen.

2 likes

Ik gebruik de YSL die ik van mijn ex kreeg ook als wc verfrisser🙈

6 likes

Ik ook! En een weerstation, zo romantisch.

Ik zet linkjes van producten op mn lijstje :relieved:

1 like

ik geef veel liever cadeaus dan dat ik cadeaus krijg. Ik ben echt een goede cadeautjes gever en zou willen dat ik mijzelf ook eens kon verrassen met een goed cadeau :joy: ben ook nu al lijstjes aan het maken voor kerst en verjaardagen van vriendinnen.

8 likes