Het jammere cadeautjes topic

Een vvv-cadeaubon krijgen van je partner:

• Is ok
  • Is niet ok

0 stemmers

3 likes

Maar geef dan handje contantje. Dan hoef je tenminste niet te krabben om die pincode te zien

9 likes

Ik hoop vooral dat mijn scheidingsadvocaat dan VVV bonnen accepteert.

48 likes

Nee zeg dan kom schat we gaan op datum x naar plek y om lekker samen te lunchen/dineren en voor jou een mooi verjaardagskado uit te zoeken. Niks mis mee lijkt me (vind ik iig maar misschien heb ik te lage standaarden haha)

8 likes

Ik vind gewoon dat hij me alle bonnen moet geven die hij krijgt :nerd_face:

6 likes

Heb je toen iets anders gekregen?

Ik heb een dahliaplant gekregen van iemand die ze zelf heeft gepoot. Hij heeft alleen helemaal geen bloemen of knoppen :joy: ze zei ja ik weet niet wat er met deze aan de hand is!

Dus ipv dit:

Heb ik nu dit (niet mijn foto)

Geen idee wat ik hier nu ook mee moet haha

10 likes

Hahaha hierdoor bedenk ik me dat ik een x als cadeau een stekje van een plantje kreeg in een plastic tasje. Zonder potje of iets… na een verhuizing. Geef er dan in elk geval ff een potje bij :joy:

3 likes

Haha schuif je nu de schuld in mijn schoenen :sob: de plant heeft helemaal geen knoppen en wat ik begreep van haar had de rest dat wel! Als er knoppen in zouden zitten zou ik hier niet posten natuurlijk. Maar ik verzorg m gewoon hoor, anders graaf ik m uit voor volgend jaar. Ik snap gewoon niet waarom je je uitgerekend deze plant als cadeau geeft :joy:

3 likes

Nee bij mij zijn er 3 van de 6 pas in bloei! Dus niet zo gek hoor!

2 likes

Heb je net die ene 5% van @Dr.Watson gekregen?

3 likes

Maar diegene kan toch ook niet weten dat een plant geen knoppen geeft? Of heeft degene jou die plant gegeven met de boodschap ’ deze gaat niet bloeien dit jaar, maar hier heb je m’

4 likes

Ze heeft m als plant gegeven, niet als knol. En ja, ze zei dat ie niet ging bloeien.

4 likes

Vaag. Maargoed, dahlias bloeien tot de eerste nachtvorst dus kan nog komen.

4 likes

Die van mij bloeien ook nog niet. Maar komt denk ik bij mij door slakkenvraat, hitte, droogte en slechte bodemkwaliteit. Het kan nog komen!

1 like

Same heb echt zielige plantjes nu :frowning: better luck volgend jaar! Had ze bij merel van plukkers gekocht maar veel ervan waren wat rot ook…

1 like

Ja maar in t begin hebben die nog geen knoppen dus dat kon ze niet weten toch ?

Haha zal de volgende keer alles details erbij zetten voor de tuinexperts: de plant heb ik deze week gekregen, hij heeft geen knoppen, al haar andere planten die hetzelfde zijn bloeiden al, ze verwachtte zelf ook geen bloemen. Maar ik zal jullie up to date houden mochten er spontaan alsnog knoppen en bloemen verschijnen.

6 likes

Maar tis toch wel raar dat je een plant geeft met de tekst: weet niet wat er mis is met deze. Dan zou ik ook denken ja oke top en wat moet ik er dan mee? :joy:

17 likes

Omg dit zijn de ergste mensen. Mensen die de keuze prima vinden, anders geven ze het niet, maar zichzelf wel willen indekken. Beetje zelfde cultuur als “heb echt niet geleerd” en dan een 9 vangen.

4 likes