Het jammere cadeautjes topic

Ik moet er ineens aan denken dat een vriendin ooit een cadeau voor mijn verjaardag gaf en zij zei: “ik zag dit cadeau en ik moest echt gelijk aan jou denken”
Het was een sjaal vol met doodskoppen :skull::joy:

8 likes

Nou daar gaan we weer. Oma heeft voor het kind van de buurvrouw vaatwastabletten gekocht als cadeau voor het behalen van haar rijbewijs. Ik geloof dat ik de arts moet gaan bellen wtf

23 likes

Weer eens wat anders dan een cadeaubon voor de wasstraat

5 likes

Ik was mijn kast aan het opruimen en toen kwam ik het T-shirt tegen dat ik voor mijn verjaardag heb gekregen van een vriendin van mijn vriend. Op het T-shirt is een foto afgedrukt van de hond van mijn ouders en de tekst ‘I love naam hond.

Ik ben echt dol op de hond van mijn ouders, maar het is niet mijn hond. Ik draag ook nooit bedrukte kleding/kleding met prints. Daarnaast; ik heb zelf gewoon een kat dus als je me iets wil geven in huisdierenthema, waarom dan niet een foto van mijn kat? Toen ik het daar met mijn vriend over had zei hij; ‘ja maar naam vriendin houdt niet van katten.’ Nou en? :sweat_smile: Het is toch een cadeau voor mij? Ik vind het echt heel stom want vanwege de print kan ik het ook niet weggeven en echt heel recycleerbaar is het ook niet vrees ik.

Ik voel me ergens een beetje schuldig dat ik het zo stom vind want waarschijnlijk vindt ze het zelf juist een heel persoonlijk cadeau en ze heeft er ook tijd en moeite in gestoken.

15 likes

Hahahaha maar wacht even en hoe oud werd je toen je dit kado kreeg?

3 likes

Nou ik zou me niet schuldig voelen hoor!
Ik vind dit, ookal is het best persoonlijk en is er moeite ingestoken, echt een heel raar cadeau. Sowieso een volwassen vrouw serieus een shirt geven met een fotoprint en dan ook nog met de hond van je ouders. Hoe verzin je het?!

Ik ken dit soort cadeaus echt alleen als gimmick als iemand bijvoorbeeld een rond getal jarig is met een rare foto ofzo. En een vriend van mij krijgt vaak een mok voor zijn verjaardag van een vriendin met een rare foto van dat jaar. Dat is inmiddels een soort traditie geworden.

Maar dat is heel anders dan deze situatie. Ik zou het shirt als klusshirt gebruiken of als slaapshirt. En anders weggooien.

11 likes

Ik zou zoiets dan gebruiken om in schoon te maken of als je misschien iets in je huis moet schilderen. Van dat soort zaken waar je je dagelijkse kleding niet voor wil dragen

20 likes

Ik heb het gekregen voor mijn 31e verjaardag :smiling_face_with_tear:

@SleepingBeauty ik heb dus het jaar ervoor van haar een mok gekregen met een foto erop haha. Het was niet ironisch bedoeld en ik vind de foto die erop staat ook echt zo lelijk (hij is van een hele rare hoek genomen, heel onflatteus. Mijn lichaam lijkt totaal uit verhouding omdat het een foto is waar ik half onderuitgezakt op een tuinbank zit en de foto is ook nog eens van onderaf genomen) dus die staat ook al weggestopt achterin het keukenkastje.

@NothingAboutSam ja ik ga hem inderdaad maar daarvoor gebruiken! Mijn moeder gaf dat ook als advies haha, dan is het toch niet helemaal nutteloos.

7 likes

Ik zou die mok dan ‘per ongeluk’ laten vallen hoor haha. De intentie is misschien lief, maar als ik dan af en toe die mok zou zien, zou ik dat echt niet leuk vinden.
Je hebt een kat die je de schuld kan geven. Die vriendin van je vindt katten toch al niet leuk, dus dit kan er ook nog wel bij haha

12 likes

Oh dit voel ik.
Mijn broer en mijn hond waren kort na elkaar overleden.
Ik heb toen van een vriendin (we zijn nu geen vrienden meer) voor mijn verjaardag een t-shirt gekregen met een foto van mij en mijn broer en een mok met foto’s van mijn hond er op :sweat_smile: Stond ook echt met mijn bek vol tanden toen ik het kreeg

2 likes

Hij is van metaal/tin helaas. Mijn kat is tot veel in staat maar die krijgt zelfs zij helaas niet kapot :smiling_face_with_tear: ik denk dat ik hem maar een keer ga ‘kwijtraken in een verhuizing’.

2 likes

Oh, dat is dan weer jammer. Had ik niet aan gedacht :smiling_face_with_tear: Katten kunnen een hoop, maar een tinnen mok is te lastig ja. Dan inderdaad het ‘kwijtraken’ (of gewoon weggooien).

3 likes

Ongelukje met aceton over de print. Oeps, was vervaagd

1 like

Joh, gooi lekker weg! (textielbak) Waarom zou je dat bewaren als je het toch nooit gaat dragen? Net als die beker, lekker weg doen. Of bij de camping-spullen leggen als je die hebt, daar is een tinnen beker wel handig voor :sweat_smile: Ik denk met cadeaus tegenwoordig van ja super lief maar als ik weet dat ik het nooit ga gebruiken geef ik het gewoon door / weggeefkastje / kringloop - dat is met zo’n foto erop natuurlijk niet echt een optie. Maar anders ligt het nu eerst vijf jaar in je kast en doe je het daarna alsnog weg waarschijnlijk :laughing:

8 likes

Geef ‘m aan je moeder! :laughing:

Nee maar hoe verzinnen mensen sommige dingen toch?

2 likes

Wáárom zou je een mok met jezelf erop willen ook?!

Heeft ze een eigen bedrijf? Misschien dat ze alleen maar ‘super persoonlijke’ Vistaprint cadeaus geeft omdat ze die als zakelijke kosten kan opgeven :grimacing:

4 likes

Gewoon een hele fles bleek

Door dit topic komt een herinnering van een paar jaar geleden naar boven, toen mijn man als verjaardagscadeau een dagje dierentuin met zijn nichtje (toen 2 jaar oud) cadeau kreeg. Hij heeft niets met (kleine) kinderen. Toen dachten we ook, voor wie is nou het cadeau? :thinking:

4 likes

Of een crickut zodat ze alles lekker kan personaliseren net als Mas

3 likes

Shirts zijn prima poetsdoeken.

2 likes