Het jammere cadeautjes topic

:heart:

Neeeee dit kan echt niet! Misschien kun je deze persoon voor Kerst 2020 een cursus sociale vaardigheden geven, dat kan diegene zo te horen wel gebruiken.

5 likes

Dan zeggen ze wrs dat je zo bleek ziet <3 die vinden altijd wel een stok om mee te slaan.

1 like

Van mijn moeder:

  • Een spiegel met de opmerking: "Zo doe je je foundation misschien een keer wél netjes.’

  • En met mijn diploma-uitreiking had ik iets feestelijks verwacht, een sieraad of zo. Maar ik kreeg een pasjeshouder met de toelichting: ‘Zo laat je je OV-kaart en andere passen nooit meer door het huis slingeren’. (het is denk ik karma dat ik het ding al 2 keer ben kwijtgeraakt en deze op moest halen bij de afdeling gevonden voorwerpen).

9 likes

Ik heb voor kerst een luchtje gehad met een bijpassende deodorant. Ik snap dat gewoon echt niet. Luchtjes is zo persoonlijk je moet dat echt niet geven. Ik vind het ook echt niet lekker. Ik weet nog dat mijn eerste vriendje mij ook een luchtje had gegeven op basis van het uiterlijk van het flesje.

Maar nu zit ik met dat pakket. Kijken of ik het mijn moeder kan aansmeren

3 likes

Mijn schoonmoeder komt hier ook vaak mee aanzetten. Terwijl ze dondersgoed weet dat ik alleen Chanel draag, al jaren. Ze is er zelfs trots op dat ze laatst dezelfde heeft gekocht. En dan krijg je zo’n goedkoop troep luchtje. Werkt goed als luchtverfrisser.

Haha dat is misschien wel een goede ja. Wel verstoppen als je schoonfamilie langs komt. Ik heb dan liever nog een cadeaubon dat ik zelf wat kan uitkiezen en die bon erbij kan leggen. Ook al is een bon misschien niet zo persoonlijk. Beter dan een luchtje wat totaal niet bij me past

Mijn schoonmoeder doet het nog beter…
Met kerst 2 parfums gekregen (dezelfde die ze ook aan haar dochter heeft gegeven). Nu weet ik dat ze die heeft gekocht met de spaaractie bij de d.elhaize supermarkt, toen ik het had uitgepakt zei ze “dat kost in de winkel 98 euro.” en ik dacht mja mijn moeder heeft die ook (met de spaaractie dus).
Voor de rest een kaarsenhouder gekregen (zoals elk jaar), geen idee waar ik ermee moet blijven…
En een bordje “hier waak ik” omdat ze schrik heeft van onze hond…
Van mijn schoonzus heb ik een pyjama van de p.rimark gekregen (zoals elk jaar, of ik krijg het van mijn schoonzus of ik krijg het van mijn schoonmoeder)

1 like

Mijn moeder gaf mij vanmiddag een elektrische kurkentrekker. Ik drink niet :thinking:
Mijn vriend alleen bier.

2 likes

Ik heb een Chromecast gekregen terwijl ik een Smart TV heb. En deze persoon heeft vaak genoeg televisie gekeken bij mij.

1 like

Oh ik heb ook een smart tv en vind mn chromecast echt heel chill, misschien dacht die vriend dat ook

2 likes

Heb ook allebei, vind het eigenlijk ideaal :relieved:

1 like

De apps voor SmartTVs verouderen wel snel. Geen idee hoe oud je TV is, maar zou de Chromecast niet zo snel wegdoen

1 like

een zwarte vaas? past niet bij mijn interieur en is lelijk…

Ik kreeg met mijn verjaardag een fles wijn van mijn moeder. Lekker, beetje jammer dat ik zwanger ben… :woman_shrugging:t3:

Mn moeder is kampioen jammere cadeautjes, heb ook een pakket gekregen om een groeimeter te haken van een zebra. Vind haken hartstikke leuk maar dit is zo lelijk.

12 likes

@Lula ghehehehe

1 like

Ik spuit dat op mijn stofzuigerzak. Dan ruikt het fris als ik stofzuig. Tenzij het echt stinkt natuurlijk

3 likes

Diegene die me dit kutcadeau gaf kwam thee drinken vandaag, ik heb 1 reep in mini stukjes gesneden en ze geserveerd bij de thee. Toen ze vroeg wat het was heb ik met mijn allerliefste stemmetje gezegd dat ik mijn kerstcadeau graag met haar wilde delen zodat ook zij een goede start kan maken.

Het voelde goed.

431 likes

114 likes

Dat delen is wel de echte kerstgedachte!

Jeetje mina wat een kut cadeau zeg. Goede actie van je!

4 likes