Het jammere cadeautjes topic

Wat goed dat je het hebt gezegd en wat een fakkers dat ze dan het om durven te draaien. Mensen die anderen een “aansteller” noemen doen dat regelmatig uit zelfverdediging/extreme self centeredheid (zoals mijn moeder, een gediagnosticeerd narcist). Voor mij is dit meteen een teken dat deze mensen niks waard zijn in een gesprek: als je niet eens een poging doet je in te leven in een ander verlies je mijn respect al. Dit heeft niks met jou te maken en zegt alleen maar meer over hen. Ook dat ze dan nog durven zeggen dat je blij moet zijn omdat je weinig geld hebt! Waar halen ze het lef vandaan. Je maakt godverdomme zelf wel uit waar je blij mee bent of je nu 10 cent of 10 miljoen op de bankrekening hebt.

13 likes

Mijn vriend en ik hebben voor kerst een pannenset gehad voor onze uitzet. Want we gaan bijna samenwonen. Maar ik heb al superveel pannen in mijn eigen uitzet :sweat_smile:

Echt zonde

Dit kan je aangeven toch?

1 like

Ja ga ik wel doen inderdaad. Want misschien kan het dan terug gebracht worden en kunnen we voor dat geld iets anders kopen wat we nog wel nodig hebben.

Maar ik ben er niet bij (ziek) dus hij appt net dat we dat gekregen hebben. Ga het wel face to face even bespreken

1 like

Ja zeker doen hoor! Ik zou t ook rot als gever vinden als je jaren later hoort dat ze in de kelder staan te verstoffen.

1 like

Liefde voor je verontwaardiging, dankjewel, ik had het even nodig!

2 likes

Ik ben nu wel heel benieuwd wat die repen kosten? Want zo’n reep is hap slik weg neem ik aan? En daar krijg je er drie van?

Zo veel vragen… en bovendien, drie willekeurige repen krijgen is überhaupt al kut. Zo’n cadeau maak je met zo’n slap verhaal alleen maar slechter. :joy:

1 like

Ja als je zgn echt bezorgd bent geef dan een abonnement op iets als bodyboost ofzo dat ze echt naar je hele lifestyle kijken en beweging enzo (nog steeds een kut cadeau als je dat uit het niks krijgt, maar tenminste wel nuttig als je er zelf ook al in geïnteresseerd bent)
Drie repen voegt echt niks toe, wat heb je er ook aan

Mijn schoonfamilie behoort ook echt tot de elite als het gaat om jammere cadeaus kopen.
Zo kreeg ik bijv. een spaarpot met 'Moms wine savings jar (o.i.d )???, een kaarsje met mijn naam en daaronder ‘lief, sterk, eigenwijs’…
Het gaat elk jaar in ieder geval over de kwantiteit en niet kwaliteit en voor iemand die niet van troep houdt blijft dat ondanks aangeven even slikken :sweat_smile:.

4 likes

Vlg mij zijn dit soort mensen nooit echt bezorgd om hoe het met je gaat. Iig niet de types die er zijn als je ze nodig hebt… wat een treurnis

Haha totdat ik verder las dacht ik even dat je die huisjes van Albert Heijn bedoelde die je gratis bij je boodschappen krijgt :sweat_smile: vond het al een apart cadeau

11 likes

Had ik vorige maand de rituals adventkalender van mn vriend gekregen.

Heb ik met kerst alleen maar rituals producten gekregen van iedereen. Nu heb ik 35 rituals producten in 1 maand gekregen :sweat_smile:

Komt wel op en lief bedoeld maar alsnog jammer

26 likes

Iemand toevallig de Happy 365 boek gekregen van Kelly Weekers (de 2e editie) ? En daar van af wil haha…

1 like

Geen idee, heb die zooi nooit gekocht.

Ik ben al heel veel afgevallen, ben gezonder en fitter dan ik in jaren ben geweest. Ben echter ook gebouwd als een kogelstootster en zal dus nooit in maat 38 passen dus is het niet goed genoeg.

Ze moeten gewoon ophouden hiermee.

7 likes

Jawel, als ik maat 38 heb. Wat pas gebeurd als ik al 3 maanden dood ben.

7 likes

Aw @Joejoejoe ik weet niet of het mijn interpretatie is van wat je zegt of dat je het echt zo meent maar je komt erg verdrietig of ontevreden over. :orange_heart: voor jou. Mocht je twijfelen: je bent goed zoals je bent.

1 like

Great, I did it again. :woman_facepalming:t2:

6 likes

Ik vind haar juist niet ontevreden. Verdrietig over zo’n stom ondoordacht cadeau misschien maar verder klink je sterk en zelfverzekerd in mijn oren @Joejoejoe

4 likes

Vooral gefrustreerd omdat het nooit goed genoeg is en omdat het gewoon een gemeen bagger cadeau is

4 likes