Het jammere cadeautjes topic

Ja kon je sparen bij de coop :rofl:

2 likes

Ja haha! Hele buurt spaarde mee voor me :joy:

1 like

Hahahahaha Ik voel je teleurstelling

Is dat niet dat Uber goedkopen tafeltje van 5 euro?

3 likes

Snap ik helemaal! Zou ook teleurgesteld zijn.

En heb je de hocker nog vervangen voor dat tafeltje dat zo licht is dat het gelijk alle kanten op schuift? :joy:

1 like

Ik heb ook ooit zo’n cadeau gekregen. Het was een lelijk groene slangenleren tas wat werkelijk in geen enkel opzicht mijn naam erop had staan. Toen ik het uitpakte kon ik mijn teleurstelling echt niet verbergen. Ik begrijp tot op de dag van vandaag niet hoe mijn zus met die misser kwam aanzetten. We kunnen er inmiddels wel een soort van om lachen.

1 like

Ik heb een keer als verjaardagskado van vrienden zo een Ikea kinderstoel gekregen omdat ik geregeld op hun dochter oppastte.

135 likes

Is het daarom ook je ex nu?

6 likes

En jij hebt sindsdien altijd die kinderstoel in een hoekje van je kamer? :joy:

2 likes

Ja, hij is wel gedegradeerd naar plantenstand ondertussen.

5 likes

Leuke jongen!

2 likes

*geupgrade bedoel je :sunglasses:

1 like

Sommige mensen hebben echt een bord voor hun kop hoor. Ze snappen toch zelf ook wel dat dit eigenlijk een cadeau voor henzelf is, zodat jij nog beter op HUN kind kunt passen. Ik snap niet hoe je zo kunt zijn :joy::sweat_smile:

10 likes

Ik vond het al erg dat ik voor MIJN verjaardag een knuffeldoekje kreeg voor de (toen) zeer prille vrucht in mijn buik. Maar dit is gewoon nog een overtreffende trap van triestig cadeau.

3 likes

Het kwam inderdaad ook echt van pas.
Maar ik pas gratis op, dus die investering van 16 € hadden ze er zo uit.
Bloemen en chocolade erbij vond ik het minimum.
Maar goed, nog altijd vrienden en straks blijft hun kind weer slapen.

Dat vind ik ook zo raar om voor zwangere iets voor de kleine te kopen.
Ik had het er daar eens over met een vrouwelijke collega (+kind) over en zij vond dat net heel erg leuk.

Ik zou het uit principe nooit doen.

2 likes

Het lelijkste ‘cadeau’ vind ik als mensen zeggen ‘Oh ik heb nu geen cadeau maar je houdt het nog tegoed!’ en dat het dan nooit komt. Ik heb dan liever dat ze niks zeggen maar hoe moeilijk is het om bijv. een fles wijn van de ah mee te nemen o.i.d.

45 likes

Ik had vroeger een vriendin en die deed dat aaaltijd, dus toen ben ik het ook maar bij haar terug gaan doen. Beetje kinderachtig wel maargoed. Kom zelf ook nooit met lege handen op een feestje/verjaardag verder behalve toen

5 likes

Ja zo irritant. Overigens ben ik nu niet echt aardig voor mensen die misschien helemaal geen geld hebben daarvoor en zich schamen, maar gek genoeg zijn het bij mij juist altijd de mensen die goed in de slappe was zitten.