Met kerst doen we altijd secret santa (papiertje trekken met iemands naam op dus). Ik woon tijdelijk bij mn schoonfamilie dus het waren vriend, broer, zus en zijn ouders en ikzelf
Mn schoonbroer geeft echt altijd de meest verschrikkelijke cadeaus die hij 2 dagen op voorhand snel online nog besteld. Mn vriend kreeg die jaar bijvoorbeeld een golfset voor op de wc. Hij is 26…
Mn schoonouders kopen ook echt van die cadeaus die wel ‘praktisch’ zijn maar niet echt leuk als cadeau, zo kreeg ik een paar sokken cadeau.
Ik ben 1 week na schoonzus jarig. In de week dat ik jarig was, waren zij op vakantie (schoonbroer en -zus en ouders). Op mn verjaardag niets van ze gehoord, dag later wel te horen gekregen dat ze het te druk hadden omdat ze schoonzus dr verjaardag hadden gevierd met een chique diner. Toen ze terug waren kreeg ik als verjaardagscadeau een rolletje snoep van op de luchthaven (wat ik niet eens lustte). 1 week eerder kreeg mn schoonzus een diamanten ring cadeau. Ben niet eens materialistisch ingesteld maar het verschil was wel erg groot… Vind het zelfs een beetje kinderachtig van mezelf dat ik dat denk zelfs, maar als je een week eerder een mooi cadeau hebt gegeven verwacht je toch ook iets leuker dan een snoeprol