Het jammere cadeautjes topic

Was dat niet @Zemraluani? Ik heb dat toen ook nav dit forum gedaan en was echt super geslaagd. Al was het schilderen wel stressvoller dan ik verwacht had, bob heeft er flink het tempo in! Nog steeds erg blij met het resultaat ook, leuke herinnering aan die middag

mijn bob

91 likes

Oh dit is ook het eerste wat ik schilderde na groep 8 zo’n beetje, dus volgens mij heb je al redelijk snel resultaat! Ik vond het ook heel leuk iedereen zn resultaat met elkaar te vergelijken, bij sommige had je echt totaal niet het idee dat we hetzelfde filmpje hadden gekeken

3 likes

Echt een leuk idee! Erg mooi schilderij

Yes wij doen dat elk jaar

3 likes

En dan ook gelijk 100 ml :grimacing:

1 like

Haha hét lievelings parfum (naast Sun) van mijn moeder van 58.

1 like

Ohhh wat lief!! :heart:
Ik stuur je even een privé berichtje

Deze heeft mijn zus speciaal besteld zodat mijn nichtjes hem konden geven. Wel superlief! Ik heb hem nu op de vensterbank een beetje verscholen achter een plant staan.

64 likes

Die laatste zin :exploding_head:

3 likes

Ik vraag me af wie de eerste was die zo’n bord heeft verzonnen.

2 likes

Iemand die dit niet serieus bedoelde denk ik

4 likes

Ja is heel schattig maar ik wil hem echt niet ophangen. Een beetje flauw van mij wel. Maar omdat het zo lief is heb ik hem toch maar op een onopvallende plek neergezet

1 like

Hahaha, en lorelay moet dan toch die kapstok komen brengen ofzo?

3 likes

Hahaha oh gut we hebben dit laatst aan een vriendin gegeven omdat het het enige betaalbare op haar verlanglijstje was

Owh ik vind zoiets wel heel gaaf ook met zwart en oranje :rofl: Verkoop t door zou ik zeggen

1 like

Ik kreeg vroeger van een vriendin voor mijn verjaardag van dit soort beeldjes van de blokker en marskramer

image

Zij had hiermee zelf haar hele kamer vol staan, dus ze vond dat zelf duidelijk erg mooi, Maar ik heb letterlijk nooit zoiets gewild of aangegeven dat ik dit mooi vond :sweat_smile: Het past ook echt totaal niet bij me.

Door dat soort dingen ben ik wel eens bang dat ik mensen ook wel eens cadeautjes heb gegeven die ik zelf erg leuk vond maar waarvan zij denken WAAROM??? Als ik dat zou weten zou ik het natuurlijk nooit doen maar die vriendin had duidelijk ook geen idee :anguished:

35 likes

Aaah dat hertje is nog leuk, maar die elfenbeeldjes
 nah

2 likes

Ik vind dat hertje best schattig, maar ik zou het echt nooit in mijn huis zetten :grimacing: het is best wel specifiek qua stijl.
Maar dat is ook zo moeilijk aan interieurdingen als cadeau, dat is zo smaakgevoelig.

2 likes

Haha ik ook, misschien is dat waarom ze dacht dat ik ze mooi zou vinden :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik kreeg ooit als verjaardagscadeau van een vriendin een zelfgemaakt etenswaar, maar toen ik het aannam en in mijn koelkast wilde stoppen zei ze dat ze het bakje wel terug wilde. Eeh ok, het was ook gewoon een simpel cheapass bakje.

4 likes