Wtf wat een raar cadeau joh!!
Gewoon vragen of de switch er ook bij zit
Huhhh dus hij heeft een spel voor de switch gekregen, zonder dat hij die überhaupt heeft?!
Geliciteerd met je zoontje!
Zeggen dat je met kerst minstens een nintendo switch lijst verwacht van āmaarā 200 euro. Wat een raar cadeau dan.
Wisten ze dat zelf wel? Straks dachten ze: oh leuk een vliegtuigje?
Wat een geloof in de mensheid
Haha uhm. Geen idee. Er staat ook echt voor de leeftijd 8+op. Ik heb mān broertje maar geappt met of hij het evt kan omruilen voor iets anders want 1) zoontje heeft geen Nintendo switch 2) zoontje is echt te jong voor dit soort speelgoed. Toen zei hij ja mān vrouw heeft het gekocht zal het haar vragen. Mijn ervaring is dat je dan niks meer hoort. Vind dat ontiegelijk irritant. Vorig jaar kwam hij zonder een cadeau naar de verjaardag. Dan is dit al soort van vooruitgang.
Misschien is het een doorgeefcadeau Welk spel is t dan? Misschien kun je het hier verkopen hahahh
Haha denk het ook. Maar hun zoontje is ook maar 4, bijna 5. Het is een Star Trek game met vliegtuigje erbij om ermee te besturen denk ik.
Ik kreeg vandaag deze voucher voor de workshop cadeau van een vriendin. Dacht eerst dat het een grap was. Zal wel een gezellige ochtend worden maar no way dat ik zoān bord ga ophangen in huis
Ik dacht inderdaad dat ik een eigen tekst mocht kiezen maar er staat bij dat je daar extra voor moet betalenš Het idee van een workshop is leuk denk ik dan maar haha. Hoop maar dat de hapjes lekker zijn
Bord overschilderen als je thuis bent
Hahahaha omg wat erg dat je niet eens zelf mag bepalen wat voor tekst je erop zet het zal vast een gezellig moment samen zijn
Geef na de workshop je zelfgemaakte bord aan die vriendin als cadeautje. Kan ze hem zelf ophangen
Neee dan krijgt zij vast die andere, en vraagt die vriendin er naar wanneer ze het thuis niet ziet hangen
sjemig, hoe willen ze je tegenhouden om je eigen tekst te kiezenā¦
Ik begrijp het ook niet. En dan in de kleine lettertjes zetten dat eigen tekst extra geld kost. Wat maakt dat mens het uit wat ik op mijn bord verf? Kan niet wachten om over een tijd het resultaat te posten
Dit is echt een bizar cadeau haha. Al ben ik nu al benieuwd naar het resultaat.
Ze zullen we stencils oid met een aantal teksten hebben gemaakt, dus dat ze er dan speciaal eentje voor jou moeten maken als je zelf wil kiezen
Vond je het niet shocking dat je vriendin dit echt leuk vindt? Was het zomaar een cadeau of ben je jarig?
Het is een verjaardagscadeau. Ze heeft een hele andere smaak dan ik, dat is me ondertussen duidelijk geworden haha. Maar verder is het een lieverd hoor en goed bedoeld