Het jammere cadeautjes topic

Helemaal mee eens. Of dat je een catheterzak leegt die al veel te lang hangt en de urine ijskoud geworden is.

Nu durf ik niet meer die witte van Rituals te gebruiken :pensive:

3 likes

WAT is mis met jullie neus :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

8 likes

Ik herken die pisgeur ook erin!

1 like

Mijn zusje heeft net een scrub in die geur voor zichzelf gekocht. Ze werkt in de ouderenzorg. Begin me na jullie berichten toch een beetje zorgen te maken :sweat_smile:

15 likes

Hahaha ik vind de geur prima ruiken hoor, herken er geen urine of iets dergelijks in :joy:

5 likes

Eerstvolgende x dat de winkels open zijn weten jullie me te vinden…

2 likes

Ja en rijstmelk, en dat laatste zorgt volgens mij voor de verdeeldheid hahaha. De ene persoon vindt dat enorm stinken en de ander kan 't wel waarderen.

OMG zitten jullie in het complot??
3x raden welk mega rituals pakket ik net heb gekregen!!!

Heb meteen geroken en ik ruik echt alleen zoetig en fris en lekker :sweat_smile:

41 likes

Geen stom cadeau dit keer. Maar ik had een cadeau voor mijn neefjes meegenomen naar mijn oma zodat ze die kon meegeven aan mijn tante. Maar nog geen bedankje kan ervan af. Lol, nou dan niet joh.

Het stomste aan die cadeaus zijn het schuldgevoel dat je krijgt dat je iets niet zo leuk vind terwijl een ander hier waarschijnlijk heel veel moeite en geld in heeft gestopt. Doet dan zo’n pijn aan mijn hart. Zeker als het van je moeder ofzo komt :frowning_face:

28 likes

Mijn moeder is koningin lelijke cadeaus geven. Ongelooflijk wat zij voor me koopt. Dan denk ik steeds ‘hallo ik ben je enige kind, ken je me wel???’. Sinds afgelopen jaar kiest ze voor veilige dingen zoals plantjes, helemaal prima:’)

3 likes

Wow nu snap ik waarom ik het elke keer naar pis vind ruiken in de douche als ik mezelf wil scrubben. Die stokjes en autoparfum vind ik wel gewoon lekker ruiken

Niet onze schuld dat het naar pis ruikt
En oude mensen, vergeet oude mensen niet

1 like

Ik had een paar jaar geleden voor surprise avond een verlanglijstje gemaakt waar o.a. op stond:

• Een leuke mok
  • Zwitsal wasverzachter (judge me)
  • Chocolade kruidnoten

Uiteindelijk bleek de oom van mijn vriend mij te hebben. Wat ik kreeg:

• De meest basic mok die er bestaat, zoiets:

afbeelding

• Random frisse geur wasverzachter
  • Iets van 1 kg aan reguliere kruidnoten
66 likes

Haha alsof hij expres alles net verkeerd deed

16 likes

@Stateofmind Inderdaad, is die oom toevallig Mascha in disguise :face_with_monocle:???

5 likes

Die mok is wel echt goud :joy:

3 likes

Ik ben vandaag jarig en kreeg van mijn 3 naaste collega’s cadeautjes. Super lief, ene collega had zó goed nagedacht en zulke lieve/mooie cadeaus gegeven.
Nu werkt bij mij ook de vriend van een oud-collega/vriendin. Hij gaf mij een cadeau van hun samen. Was een klein aluminium koffertje met make-up…
20210217_212719
Zo eentje als op de foto, maar ipv die rondjes oogschaduw waren het ‘blokjes’. Maar ook dus met nagellak (die is oud, dat zag je) en goedkope kwasten/potloden. Er zat ook al een stoflaagje op. Weet niet hoe ze erbij komen dat iemand van mijn leeftijd (30+) dit leuk zou vinden. Ik hou van make-up maar wil wel een beetje kwaliteit of iig leuke verpakking (bijv limited edition)…dit is meer iets voor een puber die net met make-up begint.

Voel me zo ondankbaar…maar ik vind het gewoon een kutcadeau. Mijn andere collega’s zaten ook van: eeeh😬

123 likes

Hahah ik moest hier gewoon hardop om lachen. Wat een treurig cadeau. Hoe de fuck reageer je op zoiets. En die collega’s die er ook waren, wat erg :joy:

15 likes